07 Ιουνίου, 2020

ΔΟΚΙΜΗ: CITIGOᵉ iV ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΒΕΡΟ !!! ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ !!! ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ


Η εποχή της ηλεκτροκίνησης έχει έρθει. Σίγουρα εμάς τους Έλληνες το καινούργιο μας ξενίζει κάπως, και ψάχνουμε πάντα τα αρνητικά του...είναι μην μας αλλάξεις συνήθειες, μην μας βγάλεις από την κανονικότητα μας. Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες, σας το λέμε και δημόσια, είναι εκπληκτικό, θα πάθετε την πλάκα σας. Όσα και να σας γράψουμε εδώ στο άρθρο, όσα και να σας πούμε δεν έχετε παρά να πάτε στην Skoda Σωτηρόπουλος (Ν.Αττικής) που είναι διαθέσιμο για test drive να το οδηγήσετε, να ενημερωθείτε για το πόσα μπορεί να κάνει, και μετά δεχόμαστε οποιαδήποτε κριτική και γνώμη !!!


Aργήσαμε να δημοσιεύσουμε το άρθρο διότι περιμέναμε τις τελικές εξαγγελίες της κυβέρνησης για την επιδότηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το  CITIGOᵉ iV μπορείτε να το αποκτήσετε με 17.951 (με απόσυρση) ή με 18.951 αν δεν έχετε κάποιο όχημα για απόσυρση, γεγονός το οποίο το κάνει το πιο φθηνό ηλεκτροκίνητο στην αγορά αυτή τη στιγμή και όντως είναι value for money.

Kάποιοι θα πουν μα τόσα λεφτά για ένα μικρό αμάξι πόλης ; Όχι δεν είναι πολλά και θα σας πούμε το γιατί. 1ον: το κόστος των μπαταριών είναι μεγάλο γι αυτό ανεβαίνει η τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων, και είναι φτιαγμένες για να αντέχουν χρόνια, δεν είναι μπαταρίες απλές, να ξέρουμε τι λέμε. 2ον: Ξεχνάς το βενζινάδικο.Τέλος. 3oν: Ξεχνάς το συνεργείο. Δεν χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο service όπως τα συμβατικά. Άντε να αλάξεις κανα τακάκι, λάστιχα στην 4ετία, κανά υαλοκαθαριστήρα κλπ. Άρα δεν έχει κόστος συντήρησης. 4ον έχει υψηλή αξία μεταπώλησης...άρα δεν χάνεις χρήματα όπως τα συμβατικά που στην 5ετία έχουν χάσει την μισή και παραπάνω αξία τους.

Από ηλεκτροκινητήρα πώς πάει ; Έχει δύναμη ; Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 83 ίππων (σε αντίστοιχη βενζίνη) και μια μπαταρία χωρητικότητας 36,8 kWh, και 21 κιλά ροπής με άμεση απόκριση, σε κάνουν να κολλάς στο κάθισμα !!! Τελική το εργοστάσιο δίνει 130 χλμ. Το εργοστάσιο δίνει αυτονομία έως και 260 χιλιόμετρα μεικτά, με μια φόρτιση. Ιδιοκτήτης Skoda CITIGOᵉ iV, ένα από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα (είχαμε βάλει και σχετικές φωτό), μας είπε ότι του βγάζει έως 300χλμ οικονομικά με την ανάκτηση ενέργειας που θα πούμε παρακάτω. Όντως αυτό το επιβεβαιώνουμε γιατί το είδαμε με τα μάτια μας στην Skoda Σωτηρόπουλος όταν ήταν πλήρως φορτιμένο και με την επιλογή ECO+

Εξωτερικά είναι το γνωστό μας Citigo, 5πορτο, με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών φώτα Led. Διαφορά θα δούμε στην μπροστινή μάσκα και μπροστά στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Είναι λίγο πιο ψιλό από το έδαφος σε σχέση με το συμβατικό Citigo γιατί είναι πιο βαρύ. Το βάρος του λόγω των μπαταριών είναι 1.230kg όμως λόγο του δυνατού ηλεκτροκινητήρα δεν καταλαβαίνεις το βάρος του.

Εσωτερικά είναι το γνωστό μας Citigo με κλιματισμό, Line assist, Ηill Hold, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, άνετο για 4 άτομα και πορτ μπαγκάζ 250 λίτρων. Το μόνο που δεν μας άρεσε ήταν οι χειροκίνητοι καθρέφτες.

Νέα τεχνολογία !!!

Πάνω από το ραδιόφωνο και το κλιματιστικό έχει μία βάση για το κινητό σας η οποία διαθέτει και θύρα usb για να το φορτίζεται. Το κινητό σας συνδέεται με το αυτοκίνητο μέσο της εφαρμογής Skoda Connect (έχουν βγει και άλλες εφαρμογές της Skoda). Μέσω των εφαρμογών μπορείς να δεις που το έχει παρκάρει, να δεις πόσο % μπαταρία έχει, που είναι ο πιο κοντινός σταθμός φόρτισης, να ρυθμίσεις από το κινητό σου τι θερμοκρασία θες να έχει η καμπίνα όταν θα μπεις μέσα να φύγεις, και πολλές πολλές άλλες λεπτομέρειες που κάνουν την καθημερινότητα μας πολύ ευχάριστη !!!

Που το φορτίζουμε ;;;

To  CITIGOᵉ iV έχει 2 μπρίζες. Στην μία μπαίνει ο ταχυφορτιστής (στους σταθμούς φόρτισης) και το όχημα σε 50 λεπτά έχει φορτιστεί πάνω από το 80 %.

Στην δεύτερη μπρίζα μπαίνει ο οικιακός φορτιστής (βραδείας φόρτισης) και το φορτίζουμε από το ρεύμα - μπρίζα του σπιτιού μας, και η πλήρης φόρτιση του με οικιακό ρεύμα διαρκεί το πολύ 6-7 ώρες.

Ανάκτηση ενέργειας και επιλογές ECO.

Μπροστά από το λεβιέ είναι 2 κουμπιά όπου επιλέγουμε το set up της οικονομίας της μπαταρίας μας. To ΕCO και το ECO+. Διαλέγουμε όποιο επιθυμούμε για την οικονομία της μπαταρίας μας. Κάτι που δεν ξέρουμε αρκετοί από εμάς είναι οι επιλογές που έχουμε στην ανάκτηση ενέργειας. Δηλαδή όταν πατάμε φρένο το όχημα ανακτά ενέργεια. Όμως ανακτά ενέργεια και από το σασμάν αναλόγως την ρυθμιση. Ας το δούμε αναλυτικά.

Το σασμάν του  CITIGOᵉ iV είναι αυτόματο. Έχει θέση P (parking) R (reverse) D - Drive και +- δεξιά αριστερά 3 σκάλες. Από το + - διαλέγουμε πόσο θέλουμε να κόβει - φρενάρει το όχημα μόλις αφήνουμε το γκάζι. Όπως κόβει αυτό ανακτά - επαναφορτίζει την μπαταρία του οχήματος. Τέλος κάτω από το D υπάρχει το B όπου αυτή η επιλογή είναι η 4η σκάλα και η πιο «δυνατή» για την επαναφόρτιση. Μόλις αφήνεις το γκάζι αυτό κόβει πολύ, και γλιτώνεις και τακάκια !!!

Πιστεύουμε πως μέσα από αυτές τις λίγες γραμμές να σας δώσαμε μια εικόνα για το ηλεκτρικό  CITIGOᵉ iV, και καλώς η κακώς πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως η ηλεκτροκίνηση έχει μπει στη ζωή μας !


















0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

TEST OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI AMBITION

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΝΕΑ OCTAVIA by skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

1η Πανελλαδική παρουσίαση H NEA SKODA OCTAVIA