21 Ιανουαρίου, 2020

ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥ VW GROUP


Και πριν προλάβετε να πείτε για τα DSG, σας λέμε πως θα βγει άλλο άρθρο για τα προβλήματα των DSG. Τώρα θα ασχοληθούμε με τα μηχανικά κιβώτια. Ας ξετυλήξουμε το κουβάρι.

Μηχανικό κιβώτιο είναι αυτό που αλλάζουμε τις ταχύτητες μόνοι μας πατώντας το πεντάλ του συμπλέκτη. Κι από εκεί αρχίζουν τα γλέντια. Πιο παλιά τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα. Τώρα το πράγμα μπλέκει γιατί γίνεται μπέρδεμα με τα τρομπάκια του συμπλέκτη τα οποία έχουν
ταλαιπωρήσει αρκετούς ιδιοκτήτες. Τρίζουν, κολλάνε, έχουν διαρροή. Πολλές φορές από το τρίξιμο γίνεται το μπέρδεμα, δεν είναι ξεκάθαρος ο ήχος, είναι σασμάν; είναι το πλατό ; ή είναι το τρομπάκι ; κι εκεί γίνεται ο γάμος του κουτρούλη.

Αρκετοί ιδιοκτήτες του VW Group μας έχετε ρωτήσει κι εμάς για τους θορύβους στο σασμάν αν είναι φυσιολογικοί γιατί στο συνεργείο σας είπαν ότι είναι φυσιολογικοί. Η απάντηση είναι πολύ απλή. Όταν το αγοράσατε το θόρυβο τον έκανε ; Όχι. Άρα ; δεν είναι φυσιολογικό. Το πιο πιθανό είναι να μην θέλει το συνεργείο να μπλέξει με σασμάν ή να περιμένει να βγείτε από την εγγύηση ή να βγει of τελείως το σασμάν. Ποιος να σχοληθεί τώρα με επισκευή σασμάν...πονάει χέρι, κόψει χέρι.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Octavia που θα δείτε στο βίντεο. 3 χρόνια διαμαρτυρόταν ότι το σασμάν κάνει θόρυβο και γραπτώς στις εντολές εργασίας. Όλοι του έλεγαν είναι φυσιολογικό, και μόλις πάταγε το πεντάλ του συμπλέκτη ο θόρυβος σταματούσε. Μετά από τρία χρόνια και διάφορες επισκέψεις σε συνεργεία ( εντός εγγύησης) τελικά επισκευάστηκε. Συχρονιζέ 2ης ταχύτητας και ρουλεμάν. Κι εδώ παρακαλούμε την προσοχή σας. Όταν το σασμάν κατεβαίνει για επισκευή το δισκόπλατο + ρουλεμάν αλλάζετε εντός εγγύησης και όλες οι βίδες που θα λυθούν. Αν σας πει κάποιος ότι πληρώνεται το δισκόπλατο για μια επισκευή που κάνετε στο σασμάν, τότε παίξατε και ΄χασατε. Ας έχει φυσιολογική φθορά.





Ας δούμε την συνήθη ζημιά στα 6άρια σασμάν



Ας δούμε τώρα τη συνήθη ζημιά στα μηχανικά κιβώτια Citigo, UP, Mii.






Γενικότερα οι ζημιές που βγάζουν είναι στα ρουλεμάν και τα συχρονιζέ. Πρέπει να ξέρετε πως είναι ενεργή οδηγία για αλλαγή πεντάλ συμπλέκτη στα Citigo, Fabia, Rapid.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

TEST OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI AMBITION

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η ΝΕΑ OCTAVIA by skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

1η Πανελλαδική παρουσίαση H NEA SKODA OCTAVIA