1.5 TSI : ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ? ΝΕΑ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ VW GROUP Η ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ? (ΚΑΓΚΟΥΡΟ) ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 1.4 TDI ΠΟΥ ΕΣΒΗΝΕ ?

Ο 1.5 TSI ήρθε να αντικαταστήσει τον επιτυχημένο και απροβλημάτιστο 1,4 TSI 150ps. Γιατί το VW Group έχει το κακό συνήθειο να καταργεί αξιόπιστους κινητήρες αυτό μας κάνεi να τραβάμε τα μαλλιά μας. Ιστορικά έχουν καταργηθεί (δεν έχουν εξελιχθεί) οι 1,6 mpi, 1,8T 20vt, 1,2 TSI 95&110ps, 1.2 ΤDI και ο 1.4 TSI 150ps. Αυτοί ήταν φοβεροί κινητήρες.
Από τις αρχές του 2019 πια, αρκετοί ιδιοκτήτες φώναζαν ότι τα αυτοκίνητα με 1.5 TSI με μηχανικό κιβώτιο παρουσιάζουν το φαινόμενο καγκουρό. Μην γελάσετε έτσι το ονόμασαν. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και ξεπαρκάρεις στην 1η-2η ο κινητήρας χοροπηδάει και το στροφόμετρο κάνει τα τρελά του...μόλις ζεσταθεί στρώνει. Κάποιοι ίσως έχετε δει δεκάδες βίντεο που κυκλοφορούν στο youtube.
Το περίεργο είναι ότι αυτό το πρόβλημα το έκαναν και το κάνουν ακόμα οχήματα σε όλη την Ευρώπη αλλά και στην Αγγλία. Τόσα ΜΜΕ, τόσες δοκιμές σε πόσα μοντέλα που έχουν αυτό τον κινητήρα, κανένας, μα κανένας δημοσιογράφος δεν κατάλαβε τίποτα ; (μα καλά τι σόι δοκιμή κάνετε ;) Δεν είδαμε ειδικά στην Ελλάδα να γραφτεί το παραμικρό, παρά μόνο στην Αγγλία από όπου υπάρχει και παραδοχή του VW Group από τον Ιανουάριο του 2019 ότι έχουν λάβει τα παράπονα των πελατών και εργάζονται για την λύση του προβλήματος. Η γνωστή κασέτα, ξέρετε...έχουμε βαρεθεί να την ακούμε.
Παρόλα ταύτα η ανάκληση βγήκε όχι για όλα τα μοντέλα με αυτόν τον κινητήρα, αλλά για ορισμένα. Ο κωδικός της πρώτης ανάκλησης είναι ο 24 EV και της δεύτερης ο 24 ΕV-A. Από ανεπίσημες πληροφορίες από dealer της skoda ξέρουμε ότι από τον Μάρτιο του 2018 έχει βγει update λογισμικού το οποίο υποτίθεται ότι εξαφανίζει το φαινόμενο του καγκουρό.

Το πρόβλημα λύθηκε ή κρύφτηκε ;
Δυστυχώς οι αναφορές που έχουμε από ιδιοκτήτες που έχουν κάνει τις αναβαθμίσεις είναι ότι ορισμένες φορές το αυτοκίνητο τείνει να ξαναρχίσει το χοροπήδημα. Δηλαδή το πρόβλημα δεν λύθηκε αλλά κρύφτηκε.
Επίσης αρκετοί κάτοχοι οχημάτων με τον συγκεκριμένο κινητήρα διαμαρτύρονται και για την κατανάλωση, και είναι γεγονός και το προσυπογράφουμε ότι η κατανάλωση του συγκεκριμένου κινητήρα απέχει από τις εργοστασιακές τιμές που αναγράφονται.
Κάποιοι συνέδεσαν το πρόβλημα του 1.5 TSI με το πρόβλημα εκείνο που είχε ο 1.4 TDI diesel που έσβηνε. Καμία σχέση σας το λέμε ξεκάθαρα. Στην Ελλάδα ο τότε εισαγωγέας της Skoda έχοντας ακούσει τον ντόρο και τα προβλήματα δεν εισήγαγε την fabia 1.4 TDI και λόγο αυξημένης τιμής. Το πρόβλημα που είχαν αυτοί οι κινητήρες ήταν μηχανικό και γι αυτό έσβηναν όταν πήγαινες να κατεβάσεις από 3η σε 2η. Αυτό οφειλόταν σε κακό ζύγισμα (3κύλινδρος) και πάλι τότε δεν είχε βγει ανάκληση αλλά διορθωνόντουσαν τα οχήματα μόνο αν έκανε παράπονα ο πελάτης. Άλλαζαν βολάν, ημιαξόνιο κτλ...
Τι πρέπει να κάνετε οι ιδιοκτήτες

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου