17 Ιουνίου, 2019

ΕΡΕΥΝΑ ΣΟΚ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ 1 SERVICE !!! ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΡΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ SKODA ; ΑΛΛΑΖΟΥΝ & ΧΡΕΩΝΟΥΝ  ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ; ΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ SKODA-AUTO


Τον τελευταίο καιρό γίνεται μεγάλος ντόρος για τις τιμές των Service, δεν φτάνει που είναι πανάκριβα, δεν φτάνει που είναι πιο ακριβά από άλλα πιο glamour Brands, δεν ξέρουμε και τις τιμές γιατί δεν έχουν δημοσιευτεί. Κάναμε το πιο απλό πράγμα που θα έπρεπε να κάνει ο κάθε ιδιοκτήτης οχήματος Skoda. 1 αυτοκίνητο Skoda 1.6 TDI θέλει να κάνει το service των 30.000 χιλιομέτρων. Πόσο θα κοστίσει ; και τι πρέπει να αλλάξει όπως ορίζει η μαμά Skoda Auto ;;
Ρωτήσαμε σε 5 αντιπροσωπείες. Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Φτιάξτε ποπ κορν και θαυμάστε...Πλέον θέτουμε θέμα τεχνογνωσίας και προδιαγραφών βάση κατασκευαστή και περιμένουμε δημόσια απάντηση γι αυτό το χάλι. Δεν είναι δυνατόν 5 εξουσιοδοτημένα να λένε για το ίδιο service 5 διαφορετικά πράγματα, και να χρεώνουν διαφορετικές τιμές. ΕΛΕΟΣ...ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΤΕ ΠΙΑ...
(υπόψιν, τα service δεν είναι πλέον όπως ήταν την δεκαετία του 2000, τωρα πλέον μιλάμε για μεταβλητά, για 60.000 & για 90.000 χιλιόμετρα, longlife σύμφωνα με τον κατασκευαστή).

ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ SKODA AUTO ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ELSA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ELSA...(πάλι το skoda club φταίει που δεν σας τα μεταφρασε ; )




ρωτήσαμε για προσφορά, και το ίδιο συστήνουμε να κάνετε κι εσείς.



Τώρα αρχίζει το γέλιο...συνεργείο νο1, για το service 30.000 χιλιομέτρων ή 2 ετών, σκάρτα 260 ευρώ με αλλαγή όλα τα φίλτρα (+καυσίμου). 1 απορία όμως. Αφού θα ελέγξει τα φίλτρα, εκείνο το άτιμο το φίλτρο πετρελαίου δεν γνωρίζετε ότι το oring είναι μίας χρήσης ; 



Συνεργείο νο2, λάδια και όλα τα φίλτρα + το πετρελαίου, 256-257 ευρώ...καμία τύχη...


Συνεργείο νο 3 λάδια και όλα τα φίλτρα + πετρελαίου 270 ευρώ..( Do you know ELSA ?)



Συνεργείο νο 4...οκ εντάξει εδώ η επιστήμη σήκωσε τα χέρια ψηλά, και από τιμή και από εργασίες ! θαυμάστε...172 ευρώ για λάδια και συντήρηση κλιματιστικού. ( άσχετο ;;;)



Συνεργείο νο5 λάδια φίλτρα χωρίς το φίλτρο πετρελαίου. 233 ευρώ μόνο




Τελικά ρε μαστόρια τι πρέπει να αλλάξει αυτό το ρημάδι το αμάξι στα 30.000 χιλιόμετρα ; Εκείνον τον κατασκευαστή δεν τον μελετάμε καθόλου ; Μα καλά πως είναι δυνατόν ο καθένας να λέει ότι θέλει ; Ελέγχονται από κάπου ; Υπάρχει έλεγχος ; Βλέπουμε ξεκάθαρα ότι οι τιμές έχουν μεγάλη απόκλιση πράγμα το οποίο είναι απαράδεκτο. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ !!! ΕΛΕΟΣ !!! 
Βλέπουμε ότι κάποιοι ακόμα ( 3χρόνια μετά την αλλαγή του εισαγωγέα) εφαρμόζουν ότι έλεγε η Βιαμάρ, μόνο που η Βιαμάρ είχε πιο χαμηλές τιμές. Άλλοι εφαρμόζουν ότι θέλουν, χωρίς φίλτρα, με φίλτρα, χωρίς φίλτρο καυσίμου...μέχρι και κλιματιστικό ! Μπάχαλο. Ότι του φανεί...Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για τα οχήματα με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, το αμάξι βάση του ELSA θέλει μόνο λάδια, φίλτρο λαδιού και φίλτρο καμπίνας. Είναι longlife με μεταβλητά μαστόρια ! Μάλλον ήταν Κυριακή όταν σας έκαναν τα σεμινάρια, ή την είχατε κάνει κοπάνα.

Φυσικά για όλο αυτό αν κάποιος διαφωνεί ή αν τα λέμε λάθος, διαψεύστε μας δημόσια, και φυσικά περιμένουμε εξηγήσεις για όλο αυτό. 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

SKODA SCALA FIRST DRIVE

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Skoda Technical Event Epic