24 Απριλίου, 2019

ΤΟ ΛΑΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΤΡΟΜΠΑΚΙ ? ΤΟ ΓΡΑΣΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΕΤΑΛΙ ?


Ημίμετρο ή πατέντα ; Εύκολη λύση ή άγνοια του προβλήματος ; Μήπως δεν υπάρχει λύση ή μήπως πλέον μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ανταλλακτικού ; Φυσικά αναφερόμαστε στα τρομπάκια του συμπλέκτη τα οποία μετά την αντικατάσταση τους λόγο διαρροής ή θορύβου παρουσιάζουν σειρά προβλημάτων. Συγκεκριμένα και πολύ πρόσφατα μάλιστα, σε 2 οχήματα του club, διαφορετικά μοντέλα, ύστερα από αλλαγή στο τρομπάκι, το νέο ανταλλακτικό τρίζει !!! ( είχαμε δημοσιεύσει σχετικό άρθρο και βίντεο). Η δικαιολογία ήταν ότι είναι θέμα
λίπανσης, και με ένα σπρέι σταμάτησε ο θόρυβος. Και εδώ ξεκινάνε τα ερωτήματα μας, μιας και ήδη αρκετοί έχουν αρχίσει να ρωτάνε κατά Τσεχία μεριά. Βάση πιας τεχνικής οδηγίας της Skoda γίνεται η λίπανση και με τι σπρέι λιπαντικό ; Είναι επίσημη θέση - οδηγία του εργοστασίου αυτή, ή θέση των Ελλήνων τεχνικών ; Το σπρέι είναι ειδικό της Skoda ή του εμπορίου ; Γιατί ξανακάνει θόρυβο ακόμα και μετά το ψέκασμα με σπρέι ; Γιατί το όχημα όταν είναι καινούργιο δεν κάνει θόρυβο το τρομπάκι αλλά ο θόρυβος ξεκινάει όταν γίνει αντικατάσταση του ανταλλακτικού ;;; Το ανταλλακτικό είναι της Skoda ή είναι κοινός κωδικός VW Group ; Γιατί στα τεχνικά εγχειρίδια και στην εργοστασιακή λίστα Service δεν αναφέρεται πουθενά ότι κάθε τόσα χιλιόμετρα θα λαδώνετε το τρομπάκι ; ( εδώ γελάμε) Πρέπει να ξέρετε όλοι ότι με αριθμό πλαισίου δεν βρίσκονται μόνο τα γνήσια ανταλλακτικά αλλά και τα after market το λέμε για εσάς που ψάχνεται ανταλλακτικά στο διαδίκτυο.  Skoda αγοράσαμε όχι VW,Audi ή Seat. Αν θέλαμε κάποια άλλη μάρκα, ξέραμε που είναι οι εκθέσεις τους, αλλά πήραμε Skoda και θέλουμε ανταλλακτικά Skoda, κι ας ταιριάζουν κάποια του VW Group.


Άλλο το
Βόλσφμπουργκ, άλλο η Mlada Boleslav, κι ας είμαστε στην ενωμένη Ευρώπη...ο νοών νοείτω..Τα ανταλλακτικά της Skoda είχαν διαφορετικό κουτί σε σχέση με αυτά του VW Group. Γενικά πάντως υπάρχει θέμα με τα τρομπάκια και τα πεντάλ γιατί μη ξεχνάμε πως στην προσπάθεια να σταματήσουν τα τριξίματα υπάρχει και οδηγία για τα πεντάλ...ας μην πούμε κι άλλες λεπτομέρειες. Θυμίζουμε σε όλους πως παλιά για να μην ακούμε τέτοιους θορύβους ψεκάζαμε με σπρέι σιλικόνης. Πιστεύαμε πως αυτές οι εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί μιας και εδώ τίθεται θέμα ποιότητας. Αρκεί να αναφέρουμε πως το Skoda target (estelle διεθνώς) είχε υδραυλικό συμπλέκτη και δεν έτριζε. Τα fabia MKI, MKII Οctavia tour, 5αρες, Superb I,II,Yeti I,II δεν είχαν ποτέ μα ποτέ μα ποτέ τέτοιο πρόβλημα με τα τρομπάκια, και τώρα ξαφνικά σε διαφορετικά μοντέλα γίνεται πανηγύρι. Τυχαίο ; Εσείς τι λέτε ;


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η παρουσίαση Skoda Kamiq

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

SKODA SCALA on road by skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Summer Event 2019 Skoda Scala