06 Μαρτίου, 2019

ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΑΝΕ ΤΑ ΜΠΕΚ ΣΤΟΥΣ ΤSI/TFSI 2013 ΚΑΙ ΜΕΤΑ


Αρκετοί κάτοχοι οχημάτων του Group, 2013 μοντέλα και μετά έχουν βρεθεί εν όψη μιας δυσάρεστης βλάβης. Κολημένο ή βουλωμένο μπεκ το οποίο σε μερικές περιπτώσεις που δεν το πρόλαβε ο οδηγός, χτύπησε ο κινητήρας. Για πια οχήματα λέμε ; Για τα οχήματα (1,2, 1,8 & 1,4 TSI 2ης γενιάς), δηλαδή αυτά που δεν έχουν φίλτρο βενζίνης. Στη Skoda τέτοια μοντέλα έχουμε το Fabia MK III, Octavia A7 + FL και άλλα. Αυτό δεν έχει γίνει μόνο σε Skoda αλλά σε οχήματα όλου του Group. Και μην ξεχνάμε πως δεν είναι μόνο το VW που δεν χρησιμοποιεί πλέον φίλτρα βενζίνης.


Φταίει ο κατασκευαστής ; Η απάντηση είναι ξεκάθαρη...ΌΧΙ.

Γιατί συμβαίνει αυτό το πρόβλημα και πόσο σοβαρό είναι ;

Να βουλώσει ή να κολλήσει ένα μπεκ γίνεται για τους εξής λόγους.
1-Κακή ποιότητα βενζίνης,
2-Σκουπίδια-νερό στην βενζίνη
3-Λάσπη-μούργα στην δεξαμενή του πρατηρίου που βάζουμε βενζίνη
4-Πάμε συνεχώς με ρεζέρβα (πορτοκαλί λαμπάκι βενζίνης αναμμένο)
5-Λάσπη-μούργα στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μας
6-Πολύ σπάνια, ελαττωματικό μπεκ
Πόσο σοβαρό πρόβλημα είναι το βουλωμένο μπεκ ;
Αν βουλώσει το ένα από τα 4 μπεκ, δεν θα ψεκάζει βενζίνη στο πιστόνι και o κινητήρας θα δουλεύει τρικύλινδρος και θα ρετάρει. Όμως εκτός αυτού η βενζίνη ως καύσιμο, είναι και ενώς είδους λιπαντικό για το σύστημα καύσης. (θυμηθείτε ότι όσοι έχουν κάνει μετατροπή σε υγραέριο βάζουν και λαδιέρα για να μην δουλεύει ξερά το αέριο και να λιπαίνεται το σύστημα καύσης). Οπότε αν βουλώσει το μπεκ της βενζίνης θα προκληθεί και βλάβη στον κινητήρα ( ελατήρια πιστονιού, βαλβίδες κτλ...θα αρπάξουν).

Ο κατασκευαστής δεν ευθύνεται για την ποιότητα της βενζίνης, τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να προστατευθούμε άπ΄μια τόσο σοβαρή βλάβη ; Παρακάτω θα σας πούμε τι συνιστούν οι τεχνικοί σύμβουλοι του skodaclub.com.gr

1-Προσπαθούμε να μην πέφτει η σταθμη της βενζίνης στο ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μας πιο κάτω από την μέση. Αυτό βοηθά παράλληλα και στην ψύξη-λίπανση τη τρόμπας βενζίνης του οχήματος (ηλεκτρικές μέσα στο ντεπόζιτο)
2-Προσπαθούμε να βάζουμε βενζίνη σε όσο το δυνατόν πιο σύγχρονα βενζινάδικα που τους έχουμε εμπιστοσύνη για την ποιότητα καυσίμου αλλά και να έχει κάνει και κανα καθαρισμό στις δεξαμενές του...(το γράψαμε όσο πιο κομψά γίνεται).
3-Πολύ καλό είναι να ρίχνουμε κάπου κάπου στο ντεπόζιτο της βενζίνης, ειδικό υγρό καθαριστικό μπεκ. Προσοχή, θα συμβουλευτείτε αυστηρά πρώτα την αντιπροσωπία για πιο καθαριστικό, κάθε πότε και την δοσολογία. Μην ρίξετε ότι καθαριστικό να ναι γιατί τα no name καθαριστικά πολλές φορές δεν είναι συμβατά και δεν έχουν τα κατάλληλα αποτελέσματα.
4-Στο μεγάλο service (30.000χλμ) καλό είναι στις παρατηρήσεις να σημειώνεται να γίνεται και ένας έλεγχος στα μπεκ. Είναι απλός μέσω του διαγνωστικού τα εξουσιοδοτημένα ξέρουν και έχουν και τα ανεκτά όρια. Αν σε περίπτωση κάποιο έχει αρχίσει να βουλώνει μην τσιγκουνευτείτε, καθαρίστε τα, θα γλιτώσετε πολλά παραπάνω χρήματα από βλάβη, ανταλλακτικά και οικονομία καυσίμου. 


1 σχόλιο :

  1. Καλησπέρα και μπράβο για την δουλειά που κάνετε όσον αφορά το κόλλημα στα μπεκ ισχύει και για το gtec κινητήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

SKODA SCALA FIRST DRIVE

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Skoda Technical Event Epic