ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ; ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚOI ΟΙ ΛΕΒΙΕΔΕΣ ; OCTAVIA-RAPID Η ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ;


εργοστασιακής εγγύησης. Οκ συμφωνούμε όλοι ότι στις 200.000 χιλιόμετρα είναι λογικό...αλλά στις 6.000 χιλιόμετρα ή στις 29.000 σε ΙΧ με καθημερινή χρήση είναι λογικό ; Φυσικά και δεν είναι.
Ωστόσο όμως σε κάποια αυτοκίνητα ΙΧ και ταξί το πόμολο αλλάχτηκε εντός εγγύησης, και σε άλλα δεν αλλάζετε εντός εγγύησης. Απίστευτο ; Κι αναρωτιόμαστε τελικά οι όροι εγγύησης ισχύουν κατά το δοκούν ;
Δικαιολογίες- ερωτήσεις - που έχουν ακουστεί για να μην περαστεί στην εγγύηση: Φοράτε βέρα ή δαχτυλίδι ; - Βάζετε ενυδατική κρέμα στα χέρια ; - Φθορά λόγο χρήσης. (υπόψιν...στις 29.000 χιλιόμετρα λόγο χρήσης !!!! σε ΙΧ !!! )
Να υπενθυμίσουμε λοιπόν ότι στα εγχειρίδια χρήσης δεν αναγράφει πουθενά πόσες φορές πρέπει να αλλάζουμε ταχύτητα για να μην θεωρείτε υπερβολική η χρήση...! Επίσης ο ορθός τρόπος, και η εξουσιοδοτημένη χρήση για να αλλάζουμε ταχύτητα είναι με το λεβιέ (πόμολο) των ταχυτήτων !!!
Να υπενθυμίσουμε στους νεότερους πως τα Superb II ξέφτιζαν οι ταπετσαρίες του οδηγού στο χερούλι που πιάναμε την πόρτα για να κλείσει. Και μιλάμε για την ναυαρχίδα της Skoda. Τότε όσοι αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα και ήταν εντός εγγύησης αλλάχτηκε η ταπετσαρία στα πλαίσια της εγγύησης, και όσοι δεν ήταν, με DIS και τις κατάλληλες ενέργειες, έγινε η αντικατάσταση με σπουδαία έκπτωση κτλ.

Ο λεβιές (πόμολο) των ταχυτήτων και το τιμόνι είναι φτιαγμένα για να αντέχουν στη χρήση, αυτή είναι η δουλεία τους άλλωστε, δεν είναι αναλώσιμα να αλλάζονται κατά την τακτική συντήρηση του οχήματος ούτε αναφέρει κάπου το ELSA PRO στο Check List των συντηρήσεων ότι το πόμολο και το τιμόνι αλλάζονται σε κάποια χιλιόμετρα, άρα αυτό σημαίνει ότι είναι φτιαγμένα από ανθεκτικά υλικά.

Επίσης στα Fabia II και Octavia 5 facelift που έβγαιναν μέχρι το 2013 δεν είχε αναφερθεί ποτέ τέτοιο πρόβλημα..πως είναι δυνατόν με το που έγινε "δερμάτινος" ο λεβιές να επινόησαν κάποιοι το «λόγο χρήσης» ; Τα προηγούμενα μοντέλα δεν τα χρησιμοποιούσαν οι κάτοχοι τους ; τα είχαν στη βιτρίνα ? Δεν άλλαζαν ταχύτητες από τον λεβιέ ; (πόμολο)

Καλό θα ήταν κάποια στιγμή αυτό το "λόγο χρήσης" να ξεκαθαριστεί. Δόξα το θεό η Ελληνική γλώσσα είναι πλούσια και εμείς οι Έλληνες στο παιχνίδι των λέξεων είμαστε πολύ μπροστά ως λαός !

Στο Rapid μου, πρώτη αλλαγή στο λεβιέ στα 29.000 Km και δεύτερη αλλαγή μετά από 12.000 Km. Η φθορά πανομοιότυπη. Στα ίδια ακριβώς σημεία! Και η χρήση μου υπερπροστατευτική. Και οι δύο αλλαγές στην εγγύηση, με πολλή δυσκολία. Και τις δύο φορές η Καρέντα το έριξε σε κακή χρήση και αρνήθηκε. Μόνο μετά τη χρήση του σχετικού μέσου, μπήκαν στην εγγύηση και αλλάχτηκαν δωρεάν. Αισχρή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία σε ένα προϊόν που σαφώς γνωρίζουν ότι είναι σαφώς μειωμένης ποιότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφή