ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ Η VW ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΕΙ ΤΗ SKODA; ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ

σαν μεταχειρισμένο. Τυχαίο ; Skoda Roomster - ανταγωνιστής του Caddy, πάει κι αυτό, δεν ξαναβγαίνει στην παραγωγή γιατί πρέπει να πουλάει μόνο το Caddy, Τυχαίο; Skoda Citigo - Έγινε το τελευταίο facelift αλλά δεν θα ξαναβγεί επόμενο μοντέλο για να μην έχει ανταγωνιστή το VW up. Τυχαίο ; Fabia RS γιατί δεν βγήκε σε αυτή τη γενιά fabia που ομολογουμένως είναι πανέμορφο ; Για να μην έχει ανταγωνιστή το Polo GTI. Είδατε τι έγινε με τις προηγούμενες 2 γενιές fabia RS. Πριν δυο - τρία χρόνια το είχαμε γράψει και σε άρθρο ότι η Skoda είχε κάνει και επίσημο αίτημα στο συμβούλιο του ομίλου για να επαναφέρει το Coupe αλλά η απάντηση ήταν αρνητική για να μην έχει ανταγωνιστή το Scirocco.
Δεν θα μιλήσουμε και για τις ομάδες Motorsport γιατί και εκεί η Skoda έχει γαλόνια δεκαετιών...


Ειδικά μετά το dieselgate η VW είχε μεγάλη ζημιά. Αν προσέξετε τα στοιχεία πιο πολλά εμπλεκόμενα αυτοκίνητα στο σκάνδαλο των ρίππων ήταν VW και λιγότερα Audi, Seat, Skoda. Σίγουρα οι Τσέχοι δεν είναι χθεσινοί.
Ωραία όλα αυτά αλλά στο δια ταύτα... αγαπητοί φίλοι αναγνώστες, βγήκε η έρευνα για το 2017. Πια αυτοκίνητα είναι λιγότερο ζημιάρικα. Στην Αγγλία η Skoda είναι στην 3η θέση και στην Γερμανία η Skoda στην 5η θέση και η VW στην 13η. Καταλαβαίνετε λοιπόν το σοκ της VW. Δεν χρειάζεται να γράψουμε κάτι άλλο λοιπόν.


Τι θα γίνει ;

Οι μέτοχοι ; Καλά τα λέμε, αλλά ότι και να λέμε τις αποφάσεις τις πέρνει το κεντρικό συμβούλιο του ομίλου που εγκρίνει τους προϋπολογισμούς και κοιτάζει κέρδος και ζημιές. Εσείς τι λέτε να μην τους νοιάζει το κέρδος ; Ειδικά μετά την χασούρα από το dieselgate ; Καλώς η κακώς η Skoda έχει κάνει άλματα, και αυτό δεν αρέσει. ίσως κάποια στιγμή δούμε διαχωρισμό του group...η γκρίνια έχει αρχίσει και μην ξεχνάτε πάνω απ όλα το κέρδος των μετόχων.
Tώρα που βγαίνει και το Karoq στην αγορά έχε να πέσει πού γέλιο...!!!
Πολύ ωραίο κείμενο έτσι ακριβώς νιώθω ότι ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφή