ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ DPF
Ποιες είναι οι κυρώσεις από την παραποίηση ή αφαίρεση του φίλτρου DPF για το Συνεργείο;

H περιοδική συντήρηση και ο καθαρισμός του φίλτρου DPF είναι η μόνη λύση όταν δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί από τη διαγνωστική συσκευή!
Κάποιοι άλλοι επισκευαστές τα αφαιρούν εντελώς ή τρυπάνε τα φίλτρα DPF αντί να προχωρήσουν σε διαδικασίες αναζωογόνησης ή αναγέννησης και αν χρειαστεί καθαρισμού. Υπάρχουν ήδη εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες καθαρισμού φίλτρων DPF.

Ένα προβληματικό DPF στα όρια της εργοστασιακής ή επιβεβλημένης αναζωογόνησης είναι ένας πελάτης, είναι μια ακόμη διέλευση σε κάποιο συνεργείο. Η ολική αφαίρεση στερεί αυτό τον πελάτη απ’ όλους ακόμη και τους συνειδητοποιημένους επισκευαστές!
Η πρώτη μας σκέψη είναι ότι αυτοί οι επισκευαστές έχουν έλλειψη γνώσης και πληροφόρησης των διαδικασιών επισκευής και συντήρησης.

Τι είναι ο αισθητήρας διαφορικής πίεσης; Πως λειτουργεί;
Τι θα γίνει αν βουλώσει το φίλτρο και πως το καταλαβαίνει ο εγκέφαλος του Αυτοκινήτου εκτός από την ενδεικτική λυχνία ;
Πως γίνεται η διαδικασία της αναζωογόνησης ή αναγέννησης;
Πόσα γνωρίζει για όλα αυτά ο κάθε πελάτης σας και ιδιοκτήτης ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος EURO 5 ή 6;
Παρακάτω ακολουθεί η νομική προσέγγιση του θέματος και στο Νόμο όπως γνωρίζετε πολύ καλά «Δεν υπάρχει άγνοια Νόμου».
Τι τελικά ισχύει με την κίνηση των Πετρελαιοκίνητων Οχημάτων;

Συγκεκριμένα, η τροπολογία αναφέρει: «Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης, μεικτού βάρους μέχρι 4.000 χιλιόγραμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν. 1959/1991 εφόσον η τεχνολογία τους πληροί τις προδιαγραφές του κανονισμού 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ, στα παλαιότερης τεχνολογίας diesel οχήματα (Euro 4 και πιο πίσω) συνεχίζεται να απαγορεύεται η κίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Επομένως εάν είναι βέβαιο ότι με την αφαίρεση του φίλτρου σωματιδίων diesel (dpf) ένα όχημα έχει εκπομπές αντίστοιχης τεχνολογίας Euro 2 ή 3 απαγορεύεται με βεβαιότητα να εισέλθει εντός του αστικού περιβάλλοντος Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ειδικά σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος δεν θεωρείται μάλιστα ασφαλισμένο από την ασφαλιστική εταιρία.

Γι’ αυτό επισκευαστές… Προσοχή! Το θέμα παίρνει διαστάσεις τεράστιες σε ραδιόφωνα αλλά και εφημερίδες και έχει ζητηθεί η παρέμβαση εισαγγελέα. Το ΥΜΕ είναι ήδη ενήμερο με επώνυμη καταγγελία. Και πλέον το θέμα έχει φτάσει αλλού...
Μην παίζετε με την τύχη σας με την δουλειά σας και κυρίως μην την προκαλείτε με πιθανές κακόπιστες ανώνυμες καταγγελίες.
Πρέπει να είστε σύννομοι με όσα η τεχνολογία και η νομοθεσία απαιτεί!

(πηγή : tosynergeio.gr)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου