FABIA 1.4 MPI ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ
Όσοι έχουν fabia I 1.4 mpi ( 8V καδενάτο ) αλλά και skoda Felicia '97 και μετά έχουν αντιμετωπίσει το γνωστό πρόβλημα να σπάει ο πλαστικός θερμοστάτης. Συγκεκριμένα να σπάει το εσωτερικό του θερμοστάτη. Αυτό γίνεται γιατί οι δύο πλαστικές εγκοπές που κρατούν τον θερμοστάτη, λόγο της πίεσης που ασκεί το ελατήριο, λόγο φθοράς και θερμοκρασίας σπάνε με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να
κολλάει ευτυχώς ανοιχτός. Υπήρξαν και περιπτώσεις που φράκαρε και δεν πέρναγε το αντιψυκτικό και να καεί η φλάντζα κεφαλής. Αυτό εμφανίστηκε στα felicia προ face lift και μετά. Αν και το εργοστάσιο ήξερε το πρόβλημα δυστυχώς δεν το διόρθωσε στα επόμενα μοντέλα, felicia facelift και Fabia Ι 8V. Πως καταλαβαίνουμε ότι έχει σπάσει ο θερμοστάτης? Είναι απλό. Σε ανοιχτό δρόμο θα δούμε την θερμοκρασία να πέφτει, να μην μένει σταθερή, και το καλοριφέρ να υπολειτουργεί, και σε περίπτωση που σηκώνεται η θερμοκρασία πέρα του κανονικού. ( βέβαια είναι πιο λίγες οι περιπτώσεις να σηκώσει θερμοκρασία, σε αυτή την περίπτωση καλό θα έιναι να τα ελέγξετε όλα) Η λύση του προβλήματος είναι πολύ απλή. Αντικαταστείστε τον θερμοστάτη με έναν
καινούργιο ημιτασιόν !!! Ναι καλά διαβάσατε ! με ιμιτασιόν. ο ιμιτασιόν που κυκλοφορεί στην αγορά έχει σιδερένιο εσωτερικό, και δεν έχει πλαστικές εγκοπές αλλά σιδερένια ασφάλεια που είναι πολύ δύσκολο να πεταχτεί. Επίσης μπορείτε να βάλετε και πιο χαμηλό θερμοστάτη ( το εργοστάσιο τον δίνει 88αρι) διότι αυτοί οι κινητήρες υποφέρουν στην Ελλάδα τους καλοκαιρινούς μήνες !
Καλησπέρα εγώ έχω το 1.4 mpi 2003 16v και εκεί που προχωράω κάνει ένα κόψιμο πέφτουν οι στροφές στο μηδέν και αναβοσβήνει το λαμπάκι του λαδιού ενώ το αμάξι κινηται. Τι μπορεί να είναι..;καποιες φορές δυσκολεύεται να πάρει μπροστα
ΑπάντησηΔιαγραφή