ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΙΛΤΡΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΙΚΡΟΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ
Είναι γεγονός πως ένα βουλωμένο ή βρώμικο φίλτρο μικροσωματιδίων μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα, αρρυθμίες, και να ανάβει η ένδειξη του κινητήρα. Στην σύγχρονη τεχνολογία όλα αυτά για να γίνουν πρέπει να έχεις γνώσεις διαγνωστικού. Εμείς δεν θα σας σας πούμε τον
τρόπο που γίνεται το σετάρισμα από τα διαγνωστικό γιατί στόχος του άρθρου μας είναι η ενημέρωση, και αν κάποιος δεν ξέρει μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο όχημα του. ο τρόπος του σεταρίσματος και της κωδικοποίησης είναι στην διάθεση του Skoda Club Πελοποννλησου, αλλά απευθύνεται μόνο σε ειδικούς. Ας δούμε λοιπόν πως καθαρίζουμε το φίλτρο μικροσωματιδίων.
1-Αφού έχετε βγάλει το φίλτρο, ετοιμάστε το καθαριστικό προϊόν που έχετε προμηθευτεί μέσα σε ένα δοχείο (μπορείτε να το αραιώσετε με νερό).
2- Τοποθετήστε το φίλτρο κάθετα, στηρίζοντας το κατάλληλα και ρίξτε το καθαριστικό υγρό.
3- Μετά τον απαιτούμενο χρόνο αρχίζει να βγαίνει από την άλλη μεριά ένα μέρος του καθαριστικού υγρού που προστέθηκε.
4-Αν το φίλτρο είναι τελείως μπλοκαρισμένο, μετά από λίγο επαναλάβετε την διαδικασία από την άλλη πλευρά. Αφήστε για 30 - 90 λεπτά να λειτουργήσει το καθαριστικό.
5- Αφού έχει βγει το καθαριστικό υγρό από την άλλη πλευρά, ξεκινήστε τον καθαρισμό με ζεστό νερό σε υψηλή πίεση. Πρώτα από την μια πλευρά και μετά από την άλλη του φίλτρου.
6- Μόλις σταματήσει να βγαίνει αφρός, βάζετε νερό σε χαμηλή πίεση και βλέπετε το χρώμα που βγαίνει από την άλλη μεριά.
7-Το νερό που βγαίνει από κάθε πλευρά πρέπει στο τέλος να είναι καθαρό.
8- Στεγνώνουμε το φίλτρο φυσώντας το με αέρα υπό πίεση.
9- Σε έναν οπτικό έλεγχο το εσωτερικό του φίλτρου, πρέπει να εμφανίζεται ελεύθερο από κατάλοιπα και εμπόδια, να είναι δηλαδή εντελώς καθαρό.
Έπειτα επανατοποθετούμε το φίλτρο, σετάρουμε και είναι έτοιμο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου