SKODA WORKMAN
Από την οικογένεια της Skoda δεν θα μπορούσε να λείψει και ένα επαγγελματικό όχημα. Και αφού ο Μπερτόνε σχεδίασε το Favorit σαν ένα πεντάθυρο επιβατικό,
οι Τσεχοσλοβάκοι μηχανικοί φρόντισαν να το μετατρέψουν επιτυχημένα, οφείλουμε να ομολογήσουμε σε μικρό φορτηγό, με ωφέλιμο φορτίο μισού τόνου. Από τεχνική σκοπιά δεν διαφέρει από τα επιβατικά αδέλφια του, favorit & forman εκτός από το ότι έχει σκληρότερα ελατήρια πίσω, κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης και δεν είναι καταλυτικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μικρή αύξηση της δύναμης του κινητήρα. Το face lift μετά τις αλλαγές της VW είναι 68 hp. Το απόβαρο του αυτοκινήτου είναι 860 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο 500. Το εμβαδόν της καρότσας φτάνει τα 1,82 κυβικά, ενώ το βάρος που μπορεί να ρυμουλκηθεί είναι 750 και 400 κιλά, (με φρένα και χωρίς φρένα, αντίστοιχα).
Στο εσωτερικό, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα επιβατικά μοντέλα. Το δάπεδο της καμπίνας στο φορτηγάκι είναι καλυμμένο με ανθεκτικό πλαστικό και στη θέση του στροφόμετρου
υπάρχει ένα μεγάλο αναλογικό ρολόι. Αξέχαστο θα μας μείνει το πολύ καλό σύστημα θέρμανσης, που αποτελεί παράδοση σε όλα τα ανατολικοευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Το επαγγελματικό Skoda είναι ένα τίμιο επαγγελματικό. Στο φόρτωμα διαπιστώνεις τις δυνατότητες του. Σε κάθε γωνία του χώρου φόρτωσης υπάρχει από ένας μεταλλικός κρίκος που διευκολύνει το δέσιμο των φορτίων. H πόρτα της καρότσας είναι μια αρκετά στιβαρή κατασκευή που μπορεί να χρησιμεύσει
και σαν επέκταση του χώρου φόρτωσης(πηγή www.4troxoi.gr)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου