25 Φεβρουαρίου, 2018

ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ; ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚOI ΟΙ ΛΕΒΙΕΔΕΣ ; OCTAVIA-RAPID Η ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ;


To πρόβλημα γνωστό σε πολλούς Skodακηδες. Και φυσικά μιλάμε για τα ξεφτισμένα δερμάτινα πόμολα του λεβιέ ταχυτήτων στις Octavia A7 (5E) & rapid. Πολλοί αναγνώστες, και μέλη παραπονιούνται για φθορά στο δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων, και μάλιστα από τον πρώτο χρόνο ζωής του αυτοκινήτου.
 Ένα αντίστοιχο άρθρο είχαμε διαβάσει  και σε γνωστό έντυπο περιοδικό, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η φθορά αφορούσε ταξί με 200.000 χιλιόμετρα, αλλά εντός
εργοστασιακής εγγύησης. Οκ συμφωνούμε όλοι ότι στις 200.000 χιλιόμετρα είναι λογικό...αλλά στις 6.000 χιλιόμετρα ή στις 29.000 σε ΙΧ με καθημερινή χρήση είναι λογικό ; Φυσικά και δεν είναι.
Ωστόσο όμως σε κάποια αυτοκίνητα ΙΧ και ταξί το πόμολο αλλάχτηκε εντός εγγύησης, και σε άλλα δεν αλλάζετε εντός εγγύησης. Απίστευτο ; Κι αναρωτιόμαστε τελικά οι όροι εγγύησης ισχύουν κατά το δοκούν ;
Δικαιολογίες- ερωτήσεις - που έχουν ακουστεί για να μην περαστεί στην εγγύηση: Φοράτε βέρα ή δαχτυλίδι ; - Βάζετε ενυδατική κρέμα στα χέρια ; - Φθορά λόγο χρήσης. (υπόψιν...στις 29.000 χιλιόμετρα λόγο χρήσης !!!! σε ΙΧ !!! )

Να υπενθυμίσουμε λοιπόν ότι στα εγχειρίδια χρήσης δεν αναγράφει πουθενά πόσες φορές πρέπει να αλλάζουμε ταχύτητα για να μην θεωρείτε υπερβολική η χρήση...! Επίσης ο ορθός τρόπος, και η εξουσιοδοτημένη χρήση για να αλλάζουμε ταχύτητα είναι με το λεβιέ (πόμολο) των ταχυτήτων !!!

Να υπενθυμίσουμε στους νεότερους πως τα Superb II ξέφτιζαν οι ταπετσαρίες του οδηγού στο χερούλι που πιάναμε την πόρτα για να κλείσει. Και μιλάμε για την ναυαρχίδα της Skoda. Τότε όσοι αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα και ήταν εντός εγγύησης αλλάχτηκε η ταπετσαρία στα πλαίσια της εγγύησης, και όσοι δεν ήταν, με DIS και τις κατάλληλες ενέργειες, έγινε η αντικατάσταση με σπουδαία έκπτωση κτλ.

Να θυμίσουμε στους νεότερους πως στα Octavia 5 & Fabia I facelift τα τιμόνια λιώνανε...και τα περισσότερα στις 30.000+++ χιλιόμετρα αλλάζονταν στην εγγύηση. Ποτέ δεν είχε ακουστεί «λόγο χρήσης» Ακόμα και σήμερα είναι πασίγνωστο το πρόβλημα αυτό.

Ο λεβιές (πόμολο) των ταχυτήτων και το τιμόνι είναι φτιαγμένα για να αντέχουν στη χρήση, αυτή είναι η δουλεία τους άλλωστε, δεν είναι αναλώσιμα να αλλάζονται κατά την τακτική συντήρηση του οχήματος ούτε αναφέρει κάπου το ELSA PRO στο Check List των συντηρήσεων ότι το πόμολο και το τιμόνι αλλάζονται σε κάποια χιλιόμετρα, άρα αυτό σημαίνει ότι είναι φτιαγμένα από ανθεκτικά υλικά.

Να υπενθυμίσουμε στους νεότερους πως στα Octavia I, Superb I & Fabia I (μην πιάσουμε την ιστορία felicia, favorit, estelle κτλ) τέτοιο πρόβλημα δεν είχε αναφερθεί ποτέ στα χρονικά, και μην ξεχνάμε πως αυτά τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 2000 έχουν διανύσει πάνω από 200.000 χιλιόμετρα.
Επίσης στα Fabia II και Octavia 5 facelift που έβγαιναν μέχρι το 2013 δεν είχε αναφερθεί ποτέ τέτοιο πρόβλημα..πως είναι δυνατόν με το που έγινε "δερμάτινος" ο λεβιές να επινόησαν κάποιοι το «λόγο χρήσης» ; Τα προηγούμενα μοντέλα δεν τα χρησιμοποιούσαν οι κάτοχοι τους ; τα είχαν στη βιτρίνα ? Δεν άλλαζαν ταχύτητες από τον λεβιέ ; (πόμολο)
Είναι αρκετοί αυτοί που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα και το πόμολο του λεβιέ δεν αλλάζετε εντός εγγύησης. Αυτό είναι απαράδεκτο γιατί μιλάμε για ποιότητα κατασκευής. Δεν είναι δυνατόν ένα αμάξι που κοστίζει 20-25-30 χιλιάδες ευρώ να ξεφτίζει ο λεβιές από τα πρώτα χιλιόμετρα και οι δικαιολογίες να είναι -μήπως φοράτε κρέμα στα χέρια ; Μήπως φοράτε δαχτυλίδι ;Ε τότε είναι λόγο χρήσης,  Αυτά είναι αστείες δικαιολογίες. Το πρόβλημα είναι γνωστό, μπορεί να λυθεί σε συνεργασία με το εργοστάσιο, στα πλαίσια ενός recall κατά την τακτική επίσκεψη του αυτοκινήτου στο συνεργείο για την συντήρηση του. Θέληση να υπάρχει. Φανταστείτε λοιπόν να βάλετε τους φίλους σας στο νέο σας απόκτημα, να καμαρώνετε για το εργαλείο και να ξεφλουδίζει ο λεβιές... Υπάρχει βέβαια και η εναλλακτική λύση - να πείτε στη μαμά σας, πεθερά σας ή τη γιαγιά σας να σας φτιάξει ένα σεμενεδάκι και να το βάλετε για κάλυμμα ! Δεν είναι κακό !!! Στην Ελλάδα είμαστε ! Επίσης αν έχετε αυτό το πρόβλημα και ακούσετε τις γνωστές δικαιολογίες, δηλαδή άκρη δεν θα βγάλετε...μπορείτε να ψαχτείτε στο διαδίκτυο, σίγουρα θα είναι πιο φθηνά αλλά και γνήσιο να πάρετε σάμπως θα σας το αλλάξουν στην εγγύηση αν χαλάσει ;
Καλό θα ήταν κάποια στιγμή αυτό το "λόγο χρήσης" να ξεκαθαριστεί. Δόξα το θεό η Ελληνική γλώσσα είναι πλούσια και εμείς οι Έλληνες στο παιχνίδι των λέξεων είμαστε πολύ μπροστά ως λαός !








1 σχόλιο :

  1. Στο Rapid μου, πρώτη αλλαγή στο λεβιέ στα 29.000 Km και δεύτερη αλλαγή μετά από 12.000 Km. Η φθορά πανομοιότυπη. Στα ίδια ακριβώς σημεία! Και η χρήση μου υπερπροστατευτική. Και οι δύο αλλαγές στην εγγύηση, με πολλή δυσκολία. Και τις δύο φορές η Καρέντα το έριξε σε κακή χρήση και αρνήθηκε. Μόνο μετά τη χρήση του σχετικού μέσου, μπήκαν στην εγγύηση και αλλάχτηκαν δωρεάν. Αισχρή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία σε ένα προϊόν που σαφώς γνωρίζουν ότι είναι σαφώς μειωμένης ποιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Skoda Τechnical Event test drive

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Skoda Technical Event

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Skoda Technical Event Epic