10 Ιανουαρίου, 2016

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ SKODA


Όπως έχουμε πει στο site μας μπορείτε να στέλνετε τις καταγγελίες σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Την παρακάτω "καταγγελία" μας την έστειλε αναγνώστης του site μας και μέλος του club μας. Τα στοιχεία του αναγνώστη και μέλους μας είναι στην διάθεση μας, καθώς επίσης και η απόδειξη ανταλλακτικά/εργασία, και η εντολή εργασίας. Για ευνόητους λόγους δεν αναφέρουμε ονόματα και σε πιο επίσημο συνεργείο έγινε το συμβάν.Στόχος του άρθρου δεν είναι η δυσφήμιση  (γι αυτό δεν αναφέρουμε και ονόματα) αλλά η ενημέρωση των αναγνωστών και πως πρέπει
να πράττουμε σε ανάλογες περιπτώσεις. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση κάθε υπεύθυνου.

<< Ήρθε η ώρα να περάσω το όχημα μου από ΚΤΕΟ. Ας πάω λέω στην αντιπροσωπεία (μιας και είναι δίπλα και το ΚΤΕΟ) να κάνω έναν έλεγχο, και να πεταχτώ να το περάσω. Γνωρίζοντας το αμάξι μου, ήξερα ότι θέλει ηλεκτρολόγο να αλλάξει κάτι λάμπες καμένες, και έναν μηχανικό να το σηκώσει σε μια ράμπα να δούμε τι γίνεται από κάτω γιατί άκουγα από καιρό τα συνεμπλόκ και κάτι άλλα. Σημειωτέον ότι η Βιαμαρ ήταν κλειστή λόγο απογραφής οπότε αν έπρεπε να παραγγελθεί ανταλλακτικό η επισκευή θα γινόταν από βδομάδα...Οπότε συνειδητά πήγα να κάνω έναν απλό ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΕΟ και να μην χάσω την ημερομηνία που πέρναγε το όχημα κανονικά και φάω πρόστιμο. 
Ήμουν εκεί γύρο στις 10:30 το πρωί. Ανοίγω εντολή εργασίας στις 10:45 με κωδικό εργασίας ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΤΕΟ. Πράγματι βάζουν το αυτοκίνητο μου σχεδόν αμέσως μέσα στο συνεργείο. Εγώ βγήκα στο περίβολο, κοίταζα κάτι μεταχειρισμένα σε διπλανή έκθεση, ήπια καφέ κτλ κτλ...

Γύρο στις 1 το μεσημέρι και αφού έχουν περάσει σχεδόν 2:30 ώρες, και έβλεπα οχήματα που ήρθαν μετά από εμένα να μπαίνουν στο συνεργείο, ρωτάω τον προϊστάμενο τι γίνεται ? το αμάξι μου πότε θα το ελέγξετε ? (σημειωτέον ότι το αμάξι ήταν μέσα στο συνεργείο σε ράμπα από τις 10:45...) και η απάντηση του ήταν...κύριε δεν προλαβαίνουμε σήμερα να ελέγξουμε το όχημα σας. - μα καλά λέω έχω ανοίξει εντολή από τις 11 παρά, το έχετε βάλει μέσα σε ράμπα και μου το λες τώρα ? (απορώ τότε γιατί άνοιξαν εντολή εργασίας και το έβαλαν μέσα και δεν μου το έλεγαν από την αρχή ότι δεν προλαβαίνουν. Θέλει να το κλείσει μέσα για να φαίνεται ότι είναι γεμάτο το συνεργείο και έχει διελεύσεις? η μήπως δεν του αρέσει η φάτσα μου ? λες? ) - Μου απαντά με ειρωνικό ύφος ότι δεν προλαβαίνουν και προηγούνται τα ταξί και το ύφος και ο τρόπος του ήταν εντελώς αρνητικός να 
εκτελέσει την εντολή εργασίας παρόλο που το αμάξι το είχαν βάλει μέσα σχεδόν 3 ώρες πριν - Το παίρνω χαμπάρι ότι δεν θα βγάλουμε άκρη, ο άνθρωπος νομίζει ότι είναι ο άρχοντας της Skoda, ότι αυτός είναι κι άλλος δεν είναι και δεν υπάρχει λόγος να νευριάσω, και μάλλον πάει να παίξει το γνωστό θεατρινίστικο τροπάριο "ο ιδιότροπος πελάτης"... μάλλον κάτι τέτοιο επιδιώκει...του υπενθυμίζω ότι είμαι ΠΕΛΑΤΗΣ γιατί μάλλον το είχε ξεχάσει και μιλάει σε ΠΕΛΑΤΗ,και μου έχουν ανοίξει εντολή εργασίας με αύξοντα αριθμό - Στην προσπάθεια του να βρει τρόπο και να προβάλει κι  άλλες δικαιολογίες να μην ελέγξει το αυτοκίνητο μου, μου λέει εκτός των άλλων πως δεν έχω κλείσει ραντεβού - Του απαντώ πως "ανώτερος" του μου είπε να το φέρω εκείνη την ημέρα, αλλά και εκτός αυτού τα οχήματα ΙΧ & ΤΑΞΙ που μπροστά στα μάτια μου ήρθαν και τα βάζετε μέσα έχουν ραντεβού? αναπάντητο το ερώτημα - Συνέχιζε το τροπάριο για τα ταξί, και ήταν αρνητικός (μάλλον δεν είχε δει τις παλιές εποχές που γινόταν παρέλαση από ταξί) - Του λέω να καλέσουμε την Βιαμαρ να μας πουν αν η Skoda λέει πουθενά ότι στα συνεργεία του δικτύου έχει δοθεί εντολή να μην εκτελούνται οι εντολές εργασίας αλλά να εξυπηρετούνται τα ταξί, - απαντάει με ύφος χιλίων καρδιναλίων: κάλεσε εσύ την Βιαμαρ, αυτοί δεν υπάρχουν πλέον, εδώ γίνεται αυτό που λέω εγώ. - Οκ λέω τώρα το τερμάτισε, και του ζητάω να υπογράψει την εντολή εργασίας και στις παρατηρήσεις να γράψει άρνηση ελέγχου, έκανε μια κίνηση να μου την δώσει αλλά δεν την υπέγραφε και φυσικά δεν έγραψε πάνω άρνηση ελέγχου,  Εκείνη την ώρα περνά από το χώρο του συνεργείου ένας "ανώτερος" του και του ζητάω να βγάλουν το όχημα μου από το συνεργείο να φύγω να το πάω αλλού γιατί υπάρχει και μια αξιοπρέπεια στην τελική. Απορημένος και ο ίδιος του λέει γιατί δεν το ελέγχεται το αυτοκίνητο, τόσο πολύ δουλειά έχουμε ? Ζητάω από τον εν λόγο προϊστάμενο να βγάλει το όχημα έξω, και με ύφος μου λέει -ευχαρίστως - βλέποντας το όχημα μου "οι ανώτεροι" του, με ρωτάνε τι έγινε, επιμένουν να μην φύγω, το αμάξι είναι εκεί 3 ώρες, και θα ελεγχθεί, είναι ένας απλώς έλεγχος της πλάκας και απορούν και οι ίδιοι γιατί δημιούργησε αυτό το θέμα για έναν απλό έλεγχο ρουτίνας που δεν διαρκεί πάνω από 30 λεπτά, αλίμονο την πολύ δουλειά που έχουμε. Κατευθυνόμαστε προς τον χώρο του συνεργείου, τον καλούν, του λένε ότι είμαι εκεί από το πρωί με εντολή εργασίας και αύξοντα αριθμό, δεν είναι βλάβη και σε έντονο ύφος πολύ απλά να βγάλει τα οχήματα που ήρθαν μόλις και τα έβαλαν κατευθείαν στο συνεργείο, και να εκτελέσει την εντολή εργασίας. Πάλι με αρνητικό και ειρωνικό ύφος ο κύριος αυτός λέει πως είναι κι άλλοι πελάτες εκεί και πρέπει να εξυπηρετηθούν, προσπαθώντας να στέψει την κοινή γνώμη εναντίον μου (ενώ εγώ που ήμουν εκεί από το πρωί δεν ήμουν πελάτης και δεν έπρεπε να εξυπηρετηθώ ? για ηθοποιός έχει πορεία ακόμα πάντως) - Τότε λοιπόν κι εγώ του είπα να κόψει τα παραμύθια και το θέατρο, είμαι εκεί από τις 10:30 το πρωί,υπάρχει εντολή εργασίας και αύξοντας αριθμός, έχει βάλει μέσα στο συνεργείο μέχρι και τα αυτοκίνητα που ήρθαν εκείνη την στιγμή (2+ το μεσημέρι). Αφού λοιπόν του την είπαν και οι "ανώτεροι" του σε έντονο ύφος, τότε ξαναμπήκε το αμάξι μου στο συνεργείο, τότε έδωσε την εντολή εργασίας στον ηλεκτρολόγο και τον μηχανικό και ελέγχθηκε το αυτοκίνητο μου, έφυγα από το συνεργείο στις 4 το απόγευμα...οκ γράψαμε το μεροκάματο και ευτυχώς πρόλαβα ανοιχτό το ΚΤΕΟ. Να διευκρινίσω ότι οι τεχνικοί δεν φέρουν καμία ευθύνη, και ίσα ίσα έχω μόνον καλά λόγια έχω να πω και για την ευγένεια τους απέναντι προς τον πελάτη, αλλά και για την εργασία τους.

Mε λίγα λόγια αγαπητοί φίλοι skodaκηδες, από όλο αυτό που σας περιέγραψα παραπάνω τι καταλάβαμε ? Επειδή έτσι γούσταρε ο προϊστάμενος, έγινε ολόκληρο σήριαλ,άνευ λόγου και αιτίας, έχασα όλη μου την ημέρα, χάλασα την ζαχαρένια μου, για έναν απλό έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, γιατί ο τύπος δεν ήθελε να κάνει την δουλεία του, δεν είχε κέφια ο άνθρωπος πως να το πούμε πιο απλά... Έτσι απλά...χαλαρά...Ελλάς το μεγαλείο σου. Και φυσικά δεν τολμώ να σκεφτώ την ταλαιπωρία που έχουν υποστεί άλλοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Skoda που έχουν βλάβες, καμία τύχη δυστυχώς.
 ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ:
- Δηλαδή μόλις του την είπαν οι "ανώτεροι" του, τότε θυμήθηκε να δώσει την εντολή εργασίας στους τεχνίτες? Τότε βρήκε χρόνο για τον έλεγχο? Έπρεπε να περάσουν 3-4 ώρες ? Από το πρωί τι έκανε ? καμάρωνε ή  έφτιαχνε όποια αυτοκίνητα ήθελε ?
-Αν δεν ήταν εκείνη την ημέρα εκεί οι "ανώτεροι" του τι θα είχε γίνει ? Θα μου είχε κλείσει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για έναν απλό έλεγχο, για να δείχνει ότι είναι γεμάτο το συνεργείο, και έχει διελεύσεις ή θα είχε διώξει έναν πελάτη της Skoda έτσι γιατί ήθελε ή γιατί δεν του άρεσε η φάτσα μου ?
- Αυτό είναι το after sales της Skoda ? Αυτές είναι οι παρεχόμενες υπηρεσίες ? Γιατί πρέπει να δοκιμάζεται η υπομονή μας και να ξεφεύγουμε από τα όρια της λογικής ?
-Γιατί δεν με ενημέρωσε από την αρχή πόση ώρα θα χρειαστεί για τον έλεγχο? Έτσι γίνεται σε όλες τις αντιπροσωπείες. Και αφού δεν προλάβαινε γιατί άνοιξαν εντολή εργασίας? και γιατί το έβαλαν μέσα στο συνεργείο σε ελεύθερη ράμπα ?
-Εφόσον δεν προλάβαιναν γιατί είχαν πολύ δουλειά σύμφωνα με τα λεγόμενα του, γιατί μετά τις 10:45 άνοιγαν κι άλλες εντολές εργασίας ? Εκείνους τους πελάτες μπορούσε να τους εξυπηρετήσει? Υπάρχουν πελάτες δύο ταχυτήτων ή εξυπηρετούμε τους πελάτες της Skoda κατά το δοκούν?
-Για να δούμε λοιπόν αν είμαι απαιτητικός ή "ιδιότροπος  πελάτης" παρακαλώ τους υπεύθυνους να ελέγξουν εκείνη την ημέρα, πόσες εντολές εργασίας ανοίχτηκαν (για να δουν και οι ίδιοι τι κοσμοσυρροή είχε το συνεργείο), μετά τις 10:45 το πρωί πόσες εντολές ανοίχτηκαν,τι εργασίες έγιναν, και σε πόση ώρα έκλεισαν οι χρόνοι και οι εντολές, και να δούμε τι ώρα ανοίχτηκε η δικιά μου, τι εργασίες έγιναν,τους χρόνους και τι ώρα έκλεισε η εντολή εργασίας. >>

Αγαπητέ φίλε, 
λυπούμαστε ιδιαίτερα για αυτήν την ταλαιπωρία, και την πραγματικά απαράδεκτη συμπεριφορά η οποία είναι κατακριτέα από το σύνολο της συντακτικής ομάδας και από όλο το skodaclub.com.gr. Έχεις απόλυτο δίκιο. Είμαστε βέβαιοι πως αυτή η συμπεριφορά κατακρίνεται από το σύνολο των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Skoda και του ομίλου της VW. Tέτοιες συμπεριφορές δεν αρμόζουν στην οικογένεια της Skoda και στους ιδιοκτήτες/πελάτες της Skoda. Θα λέγαμε ότι είναι μια μεμονωμένη περίπτωση, αλλά έχουν υπάρξει κι άλλα παράπονα συμπεριφοράς για τον εν λόγο προϊστάμενο. Αν προσθέσουμε τις μεμονωμένες περιπτώσεις βγαίνει ένα άθροισμα και το άθροισμα αποτελεί ένα σύνολο. Δεν είναι δουλειά μας και δεν μας αφορά τι θα κάνει ο κάθε επιχειρηματίας στην επιχείρηση του ή πως γίνονται οι έλεγχοι στο δίκτυο. Μας αφορά όμως η σωστή αντιμετώπιση & συμπεριφορά ως πελάτες & ιδιοκτήτες οχημάτων Skoda που επισκεπτόμαστε το επίσημο δίκτυο. Κατόπιν και αυτού εμείς το μόνο που μπορούμε να σας συμβουλέψουμε είναι να βρείτε ένα συνεργείο σωστό, με σωστή συμπεριφορά απέναντι προς τον πελάτη είτε είναι επίσημο είτε είναι εξειδικευμένο συνεργείο εκτός δικτύου, έχουν ανοίξει αρκετά και αξιόλογα.
Πολύ σωστά δεν νευρίασες, είναι γνωστό φαινόμενο να "φταίει ο πελάτης"...πολύ σωστά ζήτησες να γράψει "άρνηση ελέγχου" στην κάρτα.
Σε όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του ομίλου της VW εδώ και χρόνια πριν σου παραλάβουν το όχημα, σε ενημερώνουν για τον εκτιμώμενο χρόνο επισκευής, το κόστος κτλ και μετά το βάζουν στο συνεργείο, Μάλλον ο κύριος αυτός νομίζει ότι είναι στο συνεργείο της γειτονιάς και έχει καταργήσει κάθε πρωτόκολλο εργασιών. Δηλαδή που να τον ρωτούσες και πόσο χρόνο λέει το ELSA PRO για τον συγκεκριμένη εργασία ή αν χρειαζόταν να σταλεί κάποιο DIS...εκεί θα φεύγαμε για το φεγγάρι ή θα κρατούσε μέσα καμιά βδομάδα το αυτοκίνητο?
Στα ερωτήματα που έθεσες συμφωνούμε και εμείς, και ρωτάμε πλέον να μας απαντήσουν επίσημα τι γίνεται, ισχύει ο αριθμός της εντολής εργασίας ή πρώτα μπαίνουν τα ταξί, και για τα ιχ ισχύει το "ο σώζων εαυτόν σωθήτω" ?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΌ 
Τέλος να ενημερώσουμε και να Τον ενημερώσουμε ότι μέχρι τον Μάιο του 2017 εισαγωγέας και αντιπρόσωπος της Skoda στην Ελλάδα είναι η Βιαμαρ. Αν αλλάξει κάτι εμείς θα είμαστε από τους πρώτους που θα το δημοσιεύσουμε.
1η  δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου (skodaclub.com.gr) 10/01/2016 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου (skodaclub.com.gr).




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr