05 Φεβρουαρίου, 2015

ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ

Μια αλλιώτικη αλλαγή λαδιών στο επίσημο δίκτυο της Skoda (ή αλλιώς, ιστορίες καθημερινής τρέλας)

Όπως έχουμε πει στο site μας μπορείτε να στέλνετε τις καταγγελίες σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Την παρακάτω "καταγγελία" μας την έστειλε αναγνώστης του site μας και μέλος του club μας.

<<Η ιστορία ξεκινάει με την απόφασή μου να συντομεύσω το διάστημα μεταξύ των αλλαγών λαδιών στο νέο μου Skoda Rapid 1.6 TDi.

Βρισκόμουν σε μεγάλη αντιπροσωπεία της Skoda για να παραλάβω κάποια ανταλλακτικά που είχα παραγγείλει για το αυτοκίνητό μου και θεώρησα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία για μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού στο αυτοκίνητό μου.
Δεν είχα βεβαίως κλείσει τα πρώτα 15.000 Km, αλλά - διάολε - μια αλλαγή λαδιών στα πρώτα 10.000 Km, μόνο καλό μπορούσε να κάνει στον κινητήρα και δεν θα έπαιρνε παραπάνω από ένα εικοσάλεπτο. Σωστά;
ΛΑΘΟΣ! Γιατί υπολόγιζα χωρίς να λάβω υπόψη μου το "σαΐνι" του συνεργείου και τον αρχιμηχανικό - υπεύθυνο του συνεργείου...
Μετά τη συνήθη πλέον αναμονή (και αφού μπήκαν και κάνα δυο εμβόλιμοι πριν από μένα) το αμάξι το ανέλαβε το "σαΐνι" του συνεργείου. Νέος, καμιά 20αριά χρονών και γεμάτος αυτοπεποίθηση για τις γνώσεις και την εμπειρία του.
Αφού ανέβασε λοιπόν το αμάξι στο αναβατόριο για να αφαιρεθούν τα λάδια, το κατέβασε για να αλλάξει φίλτρο λαδιού και να βάλει τα καινούρια λάδια.
Εγώ από την άλλη, σίγουρος ότι δεν μπορεί να γίνει λάθος στην απλούστερη εργασία που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε συνεργείο, έκοβα βόλτες ανέμελος στην διπλανή έκθεση, χαζεύοντας τα διάφορα Skoda.
Κάποια στιγμή όμως, μάλλον από διαίσθηση, αποφάσισα να ρωτήσω το "σαΐνι" πόσο λάδι θα βάλει. Θυμόμουν ότι πρέπει να ήταν 4,3 λίτρα, αλλά δεν ήμουν και σίγουρος.
Πέτυχα λοιπόν το "σαΐνι" τη στιγμή που είχε βάλει ήδη 4,7 λίτρα και στην ερώτηση μου, απάντησε ότι παίρνει 5 λίτρα. Πριν μάλιστα προλάβω να το ελέγξω, τα μετράει με τη βέργα και προσθέτει και τα υπόλοιπα 0,3 λίτρα.
Αμέσως αρχίζω να ψάχνω πανικόβλητος με το κινητό μου στο internet πόσο λάδι παίρνει ο 1.6 TDi και βεβαίως επιβεβαιώνω ότι παίρνει 4,3 λίτρα μαζί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού.
Εδώ λοιπόν μπαίνει στην ιστορία ο μεγάλος πρωταγωνιστής, ο αρχιμηχανικός , ας τον ονομάσω κύριο Ευέλικτο για λόγους που θα γίνουν προφανείς παρακάτω, πιστοποιημένος παρακαλώ από την VW! Σε αυτόν ανέτρεξα λέγοντάς του ότι έχει γίνει λάθος με την ποσότητα λαδιού.
Ο κ. Ευέλικτος λοιπόν, με τη βεβαιότητα της επιστημονικής του αυθεντίας και το κύρος της διαπίστευσης του από τη μαμά εταιρία, ήταν κατηγορηματικός: το αυτοκίνητο θέλει 5 λίτρα λάδι!
Είναι αλήθεια ότι κλονίσθηκα! Δεν μπορεί ένας επιστήμονας της μηχανολογίας να μην ξέρει...
Εκείνη τη στιγμή , πάνω που ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω, μου ήρθε η απλούστερη ιδέα στον κόσμο: να ανοίξω το εγχειρίδιο του χρήστη!
Και εγένετο αποκάλυψη: το εγχειρίδιο ανέφερε σαφώς και πέρα πάσης αμφιβολίας ότι η ποσότητα πλήρωσης του 1.6 TDi είναι 4,3 λίτρα λάδι!
Στην αντιπαράθεση του στοιχείου αυτού ο κ. Ευέλικτος ανέφερε το απόλυτο επιχείρημα: "έχω βάλει 5 λίτρα σε 1.000 αυτοκίνητα που έχουν κάνει αλλαγή λαδιών, λες να κάνω λάθος;"
"Ναι, κάνεις λάθος" η απάντησή μου, κρατώντας για τον εαυτό μου τη συνέχεια "και εν δυνάμει τα έχεις καταστρέψει".
Εν πάση περιπτώσει, αντιμετωπίζοντας την επιμονή μου, ο Κ. Ευέλικτος αποφάσισε να κάνει μια μικρή "έκπτωση" - παραχώρηση, κατεβάζοντας πλέον τη σωστή κατ' αυτόν ποσότητα στα 4,9 λίτρα και αφαιρώντας με αναρρόφηση 100 ml.
Μετράει δε ξανά με τη βέργα και τα βγάζει σωστά. Το ότι μετράει ένα κρύο αυτοκίνητο με κρύα λάδια το θεωρεί φυσιολογικό. Το ότι η σωστή μέτρηση γίνεται σε ζεστό αυτοκίνητο που το έχουμε σβήσει 10-15 λεπτά είναι προφανώς γι' αυτόν ψιλά γράμματα...
Αντιμέτωπος με το τέλος της λογικής, αποφασίζω να πάρω το αυτοκίνητο και να φύγω, ώστε να μελετήσω με την ησυχία μου τις επόμενες ενέργειές μου.
Φθάνοντας στο σπίτι, παρκάρω το αυτοκίνητο στο γκαράζ. Από καθαρή σύμπτωση κατεβαίνω μετά από μια ώρα στο γκαράζ και βλέπω σοκαρισμένος μια μεγάλη κηλίδα λαδιού κάτω από τον κινητήρα!
Το μετακινώ πιο μπροστά και μετά από 5 λεπτά έχει κάνει μια νέα κηλίδα διαμέτρου 10 εκατοστών! Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζω το λάδι που έχει κρατήσει η πλαστική ποδιά του κινητήρα...
Δράμα, χειρότερα και από λαδιέρα!
Το επόμενο πρωί και αφού ελέγχω τη στάθμη του λαδιού, η οποία δεν φαίνεται να έχει πέσει ανησυχητικά (μην ξεχνάμε ότι το αμάξι είχε μετά την αλλαγή 600 ml λάδι παραπάνω), βρίσκομαι πρωί πρωί στημένος στο συνεργείο.
Άνετος και σίγουρος ο κ. Ευέλικτος, ανεβάζει το αμάξι στο αναβατόριο, λύνει την ποδιά και αρχίζει να ψάχνει τη διαρροή.
Η διαρροή τελικά βρίσκεται στη φλάντζα του φίλτρου λαδιού και ο ίδιος ισχυρίζεται ότι πρέπει να ήταν ελαττωματική και ότι δεν οφείλεται ούτε σε κακή τοποθέτηση ούτε στην πλεονάζουσα ποσότητα του λαδιού.
Μην έχοντας καμία εμπιστοσύνη πλέον, του ζητάω να στραγγίξει τα λάδια του αυτοκινήτου και να βάλει ακριβώς 4,3 λίτρα καινούριο λάδι, ώστε να ξέρουμε ακριβώς την σωστή ποσότητα, πράγμα το οποίο αρνείται.
Σε νέα αντιπαράθεση σχετικά με την ποσότητα του λαδιού και εκ νέου αναφορά στο εγχειρίδιο χρήστη, προχωράει σε νέα "έκπτωση", τώρα ο TDI παίρνει 4,3 λίτρα αλλά χωρίς το φίλτρο, γιατί με την αλλαγή του φίλτρου λαδιού παίρνει 4,6 λίτρα...
Στη νέα μέτρηση με τη βέργα της στάθμης του λαδιού, υπό σωστές συνθήκες αυτή τη φορά (κινητήρας ζεστός που έχει μείνει 10-15 λεπτά σβηστός}, η στάθμη βρίσκεται στο σωστό σημείο, πράγμα που κατά τον κ. Ευέλικτο επιβεβαιώνει την ορθότητα της αρχικής ποσότητας λαδιού.
Όταν του υπενθυμίζω ότι έχει διαρρεύσει περί το μισό λίτρο λάδι, χρησιμοποιεί άλλο ένα ακλόνητο επιχείρημα: "αφού εγώ μέτρησα και χθες τη στάθμη και βεβαίως ξέρω να μετράω, η χθεσινή στάθμη ήταν σωστή!" . Όπως και η σημερινή άλλωστε...
Στην επιμονή μου για το πως γίνεται η στάθμη να είναι σωστή και τις δύο μέρες, ενώ έχει διαρρεύσει μισό λίτρο λάδι, τον ρωτάω αν το λάδι μπορεί να πολλαπλασιάστηκε από τη μία μέρα στην άλλη.
Και εκεί ο κ. Ευέλικτος, εκνευρισμένος απαντά : "Ναι, πολλαπλασιάστηκε" έχοντας φτάσει πλέον στην κορύφωση της επιστημονικής του αυθεντίας!
Μη θέλοντας να συνεχίσω άλλο αυτό το θέατρο του παραλόγου, του ζητάω να αλλαχτεί, χωρίς δική μου χρέωση, η πλαστική ποδιά του κινητήρα, της οποίας ο κετσές είναι μαύρος από τα λάδια.
Μου απαντάει με μια εμφανή δόση χαιρεκακίας, καθώς γνωρίζει ότι βιάζομαι να προλάβω την πτήση μου στο αεροδρόμιο, ότι το αμάξι πρέπει να μείνει μια ολόκληρη μέρα μέσα για να περαστεί εγγύηση.
Μάλλον έχει μπερδευτεί με τα δημόσια νοσοκομεία, όπου για να κάνεις επέμβαση πρέπει να έχεις εισαχθεί από την προηγούμενη μέρα...
Μετά απ' όλα αυτά, παίρνω το αυτοκίνητο και φεύγω. Βγαίνοντας από το συνεργείο αισθάνομαι σαν να έχει φύγει ένα βάρος από πάνω μου.
Πάλεψα με τα θηρία και μπορεί να μη βγήκα νικητής, αλλά δεν με έφαγαν κιόλας...
Το ίδιο βράδυ, ακόμα πιο ψύχραιμα, σκέφτομαι πόσο τυχερός είμαι και αναρωτιέμαι πόσα αυτοκίνητα έχει ήδη καταστρέψει ο κ. Ευέλικτος.
Αναρωτιέμαι επίσης πώς μπορεί αυτός ο άνθρωπος να έχει επιβιώσει επαγγελματικά, όντας άσχετος.
Κάποιος μεγάλος έχει πει κάποτε: Δεν μπορείς να πετύχεις και τα δύο, να κοροϊδεύεις πολλούς ανθρώπους για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Κι όμως τελικά γίνεται... Αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ξεγελάσει μόνο κάποιους χιλιάδες πελάτες, ούτε μόνο τους εργοδότες του, αλλά και την ίδια την αντιπροσωπεία Βιαμάρ, η οποία θεωρητικά ελέγχει και επιβλέπει το δίκτυό της...>>

Τα στοιχεία του αναγνώστη και μέλους μας είναι στην διάθεση μας, καθώς επίσης και η απόδειξη ανταλλακτικά/εργασία, και η εντολή εργασίας. Για ευνόητους λόγους δεν αναφέρουμε ονόματα και σε πιο επίσημο συνεργείο έγινε το συμβάν. Τα στοιχεία είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

Αγαπητέ μας φίλε...
1- είναι απαράδεκτο να βάζουν 5 λίτρα λάδι σε κινητήρα common rail. Να έγινε ένα λάθος άντε εντάξει να το δεχτούμε, τα λάθη είναι ανθρώπινα, αλλά να επιμένει ο αρχιμηχανικός ότι παίρνει 5 λίτρα και έχει βάλει σε πόσα οχήματα common rail 5 λίτρα αυτό είναι απαράδεκτο, και γεννά ερωτήματα για την τεχνογνωσία του, αλλά και για τους ελέγχους που γίνονται στο δίκτυο. Δεν τον έχει ελέγξει κανείς ? Είναι δυνατόν αρχιμηχανικός σε επίσημο συνεργείο της Skoda και να λέει ότι βάζει 5 λίτρα λάδι σε 1.6 tdi ? Δεν ξέρει ούτε πόσα λάδια παίρνει ? δεν ξέρει τι ζημιές μπορεί να προκληθούν στους κινητήρες comon rail αν έχουν παραπάνω λάδια ?
2- Για την διαρροή είπε ο κ.Ευέλικτος ότι ήταν αστοχία, και όχι κακή εργασία..(εδώ γελάμε...) από την στιγμή που ο τεχνίτης τελείωσε την δουλεία του, το όχημα ελέγχεται από τον προϊστάμενο, και πάνω στην εντολή εργασίας υπάρχουν 2 υπογραφές..αυτή του τεχνίτη και αυτή του προϊσταμένου που το έλεγξε. Πως σου παρέδωσαν το αμάξι? χωρίς έλεγχο? δεν το είδαν ότι έχει διαρροή ? είναι δυνατόν ?
3- Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, την πρώτη μέρα που έβαλε παραπάνω λάδια τα μέτρησε ο ίδιος και ήταν εντάξει. Την επόμενη μέρα παρόλο που το αμάξι είχε διαρροή και είχε χάσει λάδια, τα ξανά μέτρησε και ήταν εντάξει, δηλαδή παρόλο που το αμάξι είχε διαρροή τα λάδια παρέμεναν στην σωστή ποσότητα !!! ΑΠΑΙΧΤΟΣ !!! και φυσικά καλά έκανες και δεν απάντησες στην ειρωνεία του.
4- Για τον εν λόγο αρχιμηχανικό έχουν γίνει και άλλα παράπονα....(!), και πολλές ιστορίες που πλέον είναι ξεκάθαρο ότι απλά δεν ξέρει τι του γίνεται και είναι ανίδεος και κάποια στιγμή κάποιοι πρέπει να το δουν το θέμα αυτό σοβαρά γιατί οι περιουσίες του κόσμου δεν φταίνε σε κάτι.
5- Oι υπεύθυνοι του δικτύου τι λένε γι αυτό ? Πως μπορούμε να εμπιστευόμαστε το επίσημο δίκτυο της Skoda ?
Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει η κοροϊδία, δηλαδή τι θα γινόταν αν δεν είχες μια γνώση παραπάνω για το αυτοκίνητο σου ή αν δεν ήσουν μπροστά ? Στο επίσημο δίκτυο πάμε γιατί θέλουμε σωστή εργασία και τεχνογνωσία, και όχι να ακούμε επιστημονικές φαντασίες, γιατί καλώς η κακώς κάποιοι ιδιοκτήτες δεν αγόρασαν αυτοκίνητο χθες, ούτε γεννήθηκαν χθες. Καλό θα είναι να γίνει ένας αυστηρώς έλεγχος και όσοι είναι λαοπλάνοι, ή ανίδεοι να απομακρυνθούν από το δίκτυο, και να μην τα ρίχνουμε όλα στην οικονομική κρίση..Αν μία απλή αλλαγή λαδιών καταντάει ιστορία επιστημονικής φαντασίας τότε τι να πούμε...Αλίμονο μας δηλαδή αν χρειαστεί να γίνει καμία αλλαγή σε ιμάντες χρονισμού η καδένας...

Αγαπητέ φίλε είσαι και τυχερός...φαντάσου να ήθελες και τακάκια...μπροστινό σύστημα last year (χιούμορ)

1η  δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 5/02/2015 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου.

8 σχόλια :

  1. ποσο μαλακας εισαι απορω πως δεν ζτητσες κ αντικατασταση με καινουργιο αυτοκινητο πιο νεου μοντελου κ με λιγοτερα των 200 χλμ στο κοντερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Βασίλη, φρένο. Βρισιές στο site δεν επιτρέπονται. Σχολιάστε ότι θέλετε, σας το έχουμε αφήσει ελεύθερο, για να μπορεί ο κάθε αναγνώστης να γράφει την άποψη του. Αν θέλετε να το κλειδώσουμε, και να περνάνε από έγκριση τα σχόλια είναι πολύ εύκολο, αλλά μετά μην λέτε πως δεν τα δημοσιεύουμε όλα. ο φίλος που έκανε την καταγγελία ποlύ σωστά έκανε την καταγγελία, γιατί πάνω από όλα έδωσε 17.000 ευρώ, και έθιξε ένα θέμα πολύ σοβαρό. Εσύ λοιπόν που δεν είσαι μ@λ@κ@ς αν σου τύχει να σου τύχει κάτι παρόμιο, ζήτα τους καινούργιο αυτοκίνητο, και άμα στο δώσουν στείλτο μας φωτό να το βάλουμε και στο club.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πρεπει να πειτε σε πιο συνεργειο είναι όχι ετσι όλα με το ονομα τους ή τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε πιο συνεργειο εγινε ειναι γνωστο στους υπευθυνους. Το θεμα ειναι αν θα πρεπει να απομακρυνθουν τετοιοι ασχετοι απο το επισημο δικτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόσφατα αντιμετώπισα παρόμοιο θέμα σε συνεργείο του επίσημου δικτύου στην Πελοπόννησο (να πρόκειται άραγε για το ίδιο;) όπου σε αλλαγή λαδιών μου είπαν πως έβαλαν 4,8lt λάδι και όταν τους ανέφερα πως το manual αναφέρει λιγότερη ποσότητα και τους το έδειξα, πήραν την αποστομωτική απάντηση "βλακείες γράφουν, δεν ξέρουν". Επιτρέψτε μου την επισήμανση πως όπως κι αναφέρει και κάποιος παραπάνω, το να μην αναφέρεται το όνομα η καταγγελία δεν έχει απολύτως κανένα νόημα και είναι απλά για εντυπωσιασμό. Όταν αύριο θα πάθω (χτύπα ξύλο) ζημιά χιλιάδων ευρώ και το πόρισμα θα είναι "ακατάλληλο καύσιμο" ή "πλημελλής συντήρηση" δεν θα έχει κανένα νόημα εάν θα είναι γνωστό στους υπεύθυνους... Η απομάκρυνση γίνεται όχι με απόφαση ή όχι του επίσημου δικτύου, αλλά από εμένα, εσένα, τον άλλο, τον δίπλα, τον παραδίπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς φίλε μας, δεν πρόκειται για το ίδιο, αλλά πρόκειται για μεγάλη αντιπροσωπεία των Αθηνών... Αγαπητέ φίλε αυτό που μπορούμε να σε συμβουλέψουμε είναι να απαιτήσεις να σου βγάλουν την παραπάνω ποσότητα, για να μην προκληθεί ζημιά στο αυτοκίνητο. Επίσης σε/σας συμβουλεύουμε να κάνετε καταγγελία στην Βιαμαρ, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, καθώς επίσης να λάβετε και έγγραφη πιστοποίηση, ότι φέρουν ευθύνη σε περίπτωση πρόκλησης βλάβης, από το συνεργείο που σας άλλαξαν τα λάδια, και έγγραφη βεβαίωση ότι δεν θα προκληθεί καμία βλάβη στο όχημα λόγο παραπάνω ποσότητας λαδιών...με υπογραφή, αριθμό εντολής εργασίας, κωδικό τεχνικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προφανως αυτο που εγινε ειναι οτι στο πλαστικο καπακι εχει μια σιγκεκριμενη χαρακια που μπενει το λαστιχακι και στην συγκεκριμενη περιπτωση προφανως δεν ηταν εκει, ειναι λαθος του τεχνικου που δεν προσεξε οτι ειχε φυγει απο την θεση του οταν το ξαναβιδωσε η αν το αλαξε το εβαλε σε λαθος σημειο.Η σταση το προησταμενου ειναι τουλαχιστον γελοία.Αφου δεν εγινε καμια ζημεια στο αυτοκινητο και δεν το χρησιμοποιησες πολυ μετα το συμβαν εισαι τυχερος.Στο βιβλιο με τις οδηγιες λεει ρητα οτι και αν υπαρχει παραπανω λαδι πρεπει να ζητησεις βοηθεια απο συνεργειο ,για ευνοητους λογους . . .Φυσικα το παραπανω λαδι δημιουργει προβλημα.Δεν μπορω να φανταστω πως αφου το αυτοκινητο ειχε τουλαχιστον μισο λιτρο παραπανω απο το προβλεπομενο η βεργα εδιχνε την σωστη ενδιξη μηπως δεν την κοιταξαν ποτε ;Πολυ σωστη η κινηση για αλαγη λαδιων, βεβαια εγω δεν θα πηγαινα ουτε σε συνεργειο ποσο μαλλων της αντιπρωσοποιας ουτε θα εβαζα τα βαρελησια λαδια που βρηκαν φθηνα στην αντιπρωσοποια και δεν ξερω καν ποια ειναι .Να μας πειτε την επωνυμια, τι νοημα εχει να ξερουμε τι εγινε αν δεν ξερουμε ποιος και που το εκανε;
    και ολο αυτο για μια αλαγη λαδιων,να δω σε καμια σοβαρη δουλεια τι θα εκαναν . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και κατι ακομα που ξεχασα να γραψω.Τι ειπε ;να το περασει εγγυηση; τι να περασει εγγυηση κατι που τεχνικος του συνεργειου του χαλασε; αα ρε ελλαδαρα
      Λαθος του συνεργειου και το συνεργειο θα επρεπε να χρεωθει την αντικατασταση της ποδιας η εστω του υφασματος(κετσες η οτι ειναι) εαν αλαζει .Επισης το οτι το φιλτρο ηταν προβληματικο ειναι τουλαχιστον αστειο αφου δεν εχει καμια σχεση με την στεγανοποιηση.Το φιλτρο εινια μονο το χαρτονι που μπενει στην τρυπα του και απο πανω βιδωνει το καπακι.

      Διαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge