02 Μαρτίου, 2015

1.4 ΤDI ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ Η ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΑΤΑΤΑ ΤΟΥ VW GROUP ? 


Πρόσφατα διαβάσαμε ένα άρθρο του περιοδικού autotriti, στο οποίο αναφέρεται στο VW Polo 1.4 75 hp. Το πρόβλημα που αντιμετώπισαν είναι ότι το όχημα σβήνει στις χαμηλές στροφές, αν και έχει ίδια συμπίεση (16,5:1) με τον 1,2 TDI. Αναφορές έχουν γίνει και από ιδιοκτήτες οχημάτων με τον συγκεκριμένο κινητήρα, μέλη του VW club, οι οποίοι έχουν επισκεφθεί αντιπροσωπίες και οι μηχανικοί δηλώνουν άγνοια, δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα. ( διαβάστε εδώ ) Το πρόβλημα είναι ότι στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας κρεμάει και
σβήνει, αλλά και οι στροφές του κινητήρα δεν πέφτουν κάτω από τις 1150, παρά μόνο αν πατήσεις γκαζιά και μετά ο κινητήρας σβήνει. Το εργοστάσιο της VW λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, και έτσι είναι το αυτοκίνητο...δεν ρωτάνε όμως τι θα γίνει όταν είσαι σε διασταύρωση και το αμάξι σβήσει...Στην Γερμανία δεν έχουν διασταυρώσεις ? Εδώ στην Ελλάδα έχουμε, και πέφτουν και φάσκελα, και φανταστείτε τι έχει να γίνει...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ
Ο νέος κινητήρας 1.4 ΤDI παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2014 στην έκθεση της Γενεύης και αντικαθιστά τους 1,2 TDI και 1,6 TDI. Φοριέται ήδη στο VW Polo, ενώ θα εφοδιάζει και τη νέα Skoda Fabia και το SEAT Ibiza. Είναι 3κύλινδρος, 1.422 κυβικών και αποδίδει 75 ή 90 άλογα. (210 Nm ροπή στις 1500 σ.α.λ.). Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η διάμετρος x διαδρομή είναι 79,5 x 80,5 χλστ. στον 1,2 TDI και 79,5 x 95,5 στον 1,4 TDI, που σημαίνει ότι έχουν το ίδιο μπλοκ, μεγάλωσαν την διαδρομή, και άρα τα κυβικά. Πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος ή για μεμονωμένες περιπτώσεις ? Άγνωστο ακόμα αλλά αν σκεφτεί κανείς τις ανακλήσεις, τις καμπάνιες και τις οδηγίες που είχαν βγει για τα DSG τότε μην περιμένετε να παραδεχτούν τίποτα, γιατί ήδη η γκάφα με τα DSG ήταν μεγάλη και παγκόσμιας εμβέλειας, πράγμα που σημαίνει ότι αν αποδειχτεί κατασκευαστικό λάθος παγκόσμιας εμβέλειας τότε οι Ιάπωνες θα γελάνε για άλλα 10 χρόνια...Άλλωστε είναι γνωστή η τακτική της VW να μην παραδέχεται τα λάθη της αλλά να προσπαθεί να διορθώσει το λάθος. Παράδειγμα τα κιβώτια DSG...άλλαξαν δισκάκια, έκαναν αναβαθμίσεις λογισμικού, άλλαξαν βαλβολίνες και ακόμα συνεχίζουν να εξελίσσουν ένα κιβώτιο προβληματικό, αντί να σχεδιάσουν κάτι άλλο, κάτι καινούργιο.

(πηγή autotriti.gr)





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr