07 Ιανουαρίου, 2014

FABIA 1.4 MPI ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ


Όσοι έχουν fabia I 1.4 mpi ( 8V καδενάτο ) αλλά και skoda Felicia '97 και μετά έχουν αντιμετωπίσει το γνωστό πρόβλημα να σπάει ο πλαστικός θερμοστάτης. Συγκεκριμένα να σπάει το εσωτερικό του θερμοστάτη. Αυτό γίνεται γιατί οι δύο πλαστικές εγκοπές που κρατούν τον θερμοστάτη, λόγο της πίεσης που ασκεί το ελατήριο, λόγο φθοράς και θερμοκρασίας σπάνε με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να
κολλάει ευτυχώς ανοιχτός. Υπήρξαν και περιπτώσεις που φράκαρε και δεν πέρναγε το αντιψυκτικό και να καεί η φλάντζα κεφαλής. Αυτό εμφανίστηκε στα felicia προ face lift και μετά. Αν και το εργοστάσιο ήξερε το πρόβλημα δυστυχώς δεν το διόρθωσε στα επόμενα μοντέλα, felicia facelift και Fabia Ι 8V. Πως καταλαβαίνουμε ότι έχει σπάσει ο θερμοστάτης? Είναι απλό. Σε ανοιχτό δρόμο θα δούμε την θερμοκρασία να πέφτει, να μην μένει σταθερή, και το καλοριφέρ να υπολειτουργεί, και σε περίπτωση που σηκώνεται η θερμοκρασία πέρα του κανονικού. ( βέβαια είναι πιο λίγες οι περιπτώσεις να σηκώσει θερμοκρασία, σε αυτή την περίπτωση καλό θα έιναι να τα ελέγξετε όλα) Η λύση του προβλήματος είναι πολύ απλή. Αντικαταστείστε τον θερμοστάτη με έναν
καινούργιο ημιτασιόν !!! Ναι καλά διαβάσατε ! με ιμιτασιόν. ο ιμιτασιόν που κυκλοφορεί στην αγορά έχει σιδερένιο εσωτερικό, και δεν έχει πλαστικές εγκοπές αλλά σιδερένια ασφάλεια που είναι πολύ δύσκολο να πεταχτεί. Επίσης μπορείτε να βάλετε και πιο χαμηλό θερμοστάτη ( το εργοστάσιο τον δίνει 88αρι) διότι αυτοί οι κινητήρες υποφέρουν στην Ελλάδα τους καλοκαιρινούς μήνες !











0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Skoda Technical Event

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Skoda Technical Event Epic