16 Οκτωβρίου, 2021

KΡΑΖΟΥΝ ΤΟ DSG (GROUP VAG) ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ CVT (JAPAN) OYTE KOYBENTA...

Το περιβόητο σασμάν του Group Vag DSG έχει φάει το χειρότερο κράξιμο όλων των εποχών, και φυσικά αυτό οφείλεται κατά 60% στην λογική που λέει ότι είναι  Vag το κράζουμε. Είναι όμως έτσι ? Ας πούμε λιγες αλήθειες που θα πονέσουν...



Η αλήθεια είναι ότι όταν βγήκε το 6αρι DSG είχε βγάλει κάποια προβληματάκια, τα οποία καλύπτονταν από το εργοστάσιο, είτε μέσο ανακλήσεων, είτε μέσω αναβαθμίσεων κλπ. Τότε λοιπόν κάποια μαγαζιά έξω «επιστήμονες» είχαν βρει το γνωστό τροπάριο, θέλει δισκάκια, θέλει το ένα, το άλλο κλπ κλπ...χωρίς να έχουν τις τεχνικές γνώσεις, τις τελευταίες ενημερώσεις του εργοστασίου και φυσικά ούτε καν τα ειδικά εργαλεία ! Δια του λόγου το αληθές, κάντε μια αναζήτηση στο site μας και θα βρείτε άρθρα της τότε εποχής που δίνουν τεχνικές λεπτομέρειες. Μετά την τελευτάια ανάκληση για βαλβολίνες, καθώς διαπιστώθηκε ότι το 6αρι θέλει ειδικές βαλβολίνες για να μην γίνεται οξείδωση, έκτοτε όσοι έκαναν την καμπάνια, δεν είχαν θέματα. Η ρετσινιά όμως είχε βγει...Στο 7αρι DSG υπήρξαν κυρίως προβλήματα λογισμικού, τα οποία λύνονται με αναβαθμίσεις (update) ή μπορεί να επισκευαστεί. Φυσικά αυτό το πρόβλημα το μεταφράζουν τα συνεργεία ότι θέλει αλλη Mechatronic....


Είναι ελαττωματικό 7αρι DSG όταν κάποιος άσχετος του έχει βάλει παραπάνω βαλβολίνες, με αποτέλεσμα όταν είναι κρύο να μπερδεύει 2 ταχύτητες ?

Είναι ελαττωματικό 7αρι DSG όταν πας για μια απλή διαρροή στις κούπες, και καταλήγουν να το κατεβάσουν 3 φορές και να μην το φτιάξουν ποτέ ?

Είναι ελαττωματικό 7αρι DSG όταν κάποιοι δεν ξέρουν πως κουμπώνει η mechatronic και νομίζουν ακόμα και σήμερα ότι θέλει σφυρί και πένσα ?

Είναι ελαττωματικό 7αρι DSG όταν κάποιοι, ακόμα και επίσημοι επισκευαστές δεν αναλαμβάνουν να το επισκευάσουν γιατί δεν ξέρουν από την μία, αλλά και γιατί το κέρδος καινούργιου ή μεταχειρισμένου είναι μεγαλύτερο και πιο εύκολο φυσικά ?

Για να ξέρουμε τι λέμε λοιπόν...το DSG είναι ένα σασμάν που κυριολεκτικά έχεις 3 οχήματα σε ένα, και κάνεις ότι θες. Στην Ελλάδα επικρατεί η λογική «πονάει χέρι-κόψει χέρι» καθώς δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να επισκευάσουν, γιατί το κέρδος από το ανταλλακτικό είναι μεγαλύτερο. Για επισκευή mechatronic και σασμάν μόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία, η σε εξωτερικούς σασμανάδες οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε αυτό και δίνουν γραπτή εγγύηση.

Τι γίνεται με το CVT που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες ?

To συνεχώς μεταβαλλόμενο λοιπόν έχει τα θεματάκια του...αρκεί να σας πούμε ότι σε Nissan Micra K13 πολύ δικού μας ανθρώπου, δεν το επισκεύαζαν αλλά ήθελε αλλαγή γιατί όλα μέσα έγιναν στραγάλια. Η λυπητερή ακόμα και με γενναίες εκπτώσεις άνωθεν, 4500 ευρω...! To πρόβλημα γενικά στα CVT είναι στο λουρί, και ουσιαστικά ο οδηγός αισθάνεται ότι το αμάξι πατινάρει και τον κρεμάει από δύναμη. Δεν πάει δηλαδή και αναγκαστικά πιάνει δεξιά λωρίδα, και πάει πίσω από τα φορτηγά. Σε διάφορα Forum για Ιαπωνκά γίνεται πανηγύρι. Αν δείτε διάφορα βίντεο στο youtube θα καταλάβετε γιατί πλέον μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος. Αλλά την ρετσινιά την έχει το DSG ! Κάποια στιγμή είχε βγει μία ανάκληση αλλά ήταν για συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου. Όσοι ήταν μέσα, την γλίτωσαν...οι υπόλοιποι βαθεία το χεράκι στην τσέπη...Και σε αυτή την περίπτωση όπως έχουμε πληροφορηθεί, υπάρχουν εξειδικευμένοι σασμανάδες, που αναλαμβάνουν επισκευές CVT. 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Η Νεα Fabia 4ης Γενιας - Για τα ματια σας μονο

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Eπετειακό βίντεο 2020 skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

1η Πανελλαδική παρουσίαση H NEA SKODA OCTAVIA