21 Φεβρουαρίου, 2021

SKODA CONNECT: ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ? ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ

Οι ιδιοκτήτες των Κamig & Scala και κυρίως της έκδοσης Style έχουν κάθε δίκιο με το μέρος τους καθώς όπως βλέπαμε και βλέπουμε στις διαφημίσεις αλλά και στις απαντήσεις των πωλητών το Skoda Connect είναι όνειρο θερινής νυκτός. Δικαίως κάποιοι σκεφτονται να πάνε στον συνήγορο του πολίτη καθώς ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχει βρεθεί λύση στο θέμα του Skoda Connect.

Όπως γνωρίζουν και οι πέτρες πλέον, το θέμα, και ο κάθε ιδιοκτήτης δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση, ούτε η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή γιατί πολύ απλά κανένα μα κανένα όχημα δεν είχε ενεργοποιημένο το Connect, όπως πολυδιαφημιζόταν !!! Επίσης σε κανέναν μα σε κανέναν με την έκδοση ambition δεν έγινε ενημέρωση ότι κατά την παραγγελία ότι μπορούν κα το προσθέσουν...αλλά ότι θα ενεργοποιηθεί αργότερα κλπ κλπ. Αυτά συμβαίνουν όταν θες να σπρώξεις το stock !!!

Ευθύς εξ αρχής το εργοστάσιο της Skoda το ξεκαθάρισε πως δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Αυτό γίνεται όταν το παραγγείλεις και σου έρχεται ενεργοποιημένο από το εργοστάσιο, ανεξαρτήτως έκδοσης, δωρεάν για τον πρώτο χρόνο και μετά τον έναν χρόνο πληρώνεις μια συνδρομή αν θες....Επίσημη απάντηση από το 2019 !!!

Πως και γιατί έλεγαν οι πωλητές και τα συνεργεία ότι θα ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή από το εργοστάσιο και ότι φταίει το εργοστάσιο ? Ποιος τους είχε πει κάτι τέτοιο ? Ας μας απαντήσει κάποιος αν έχει το θάρρος...!!!

Στις ενέργειες που έχουμε κάνει ως Club στα ερωτήματα που έχουμε θέσει φυσικά η μπάλα πάει στην κερκίδα και μη σας πούμε ότι βγαίνει και εκτός γηπέδου !!! Ευθείες απαντήσεις δεν έχουμε πάρει. Μήπως τα ερωτήματα μας καίνε ; ή μήπως ξέρουμε ; Tουλάχιστον όμως υπάρχει παραδοχή, όι υπάρχει θέμα.

Θέτουμε και δημόσια λοιπόν τα εξής ερωτήματα και θέλουμε επίσημες απαντήσεις. 

1- Πια λύση θα δοθεί στους ιδιοκτήτες kamiq & Scala ? Η δεν θα δοθεί λύση και απλά σιωπηρά να περάσει η μπόρα ;;;

2 -  Όπως έλεγαν οι πωλητές και τα συνεργεία "θα ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή από την Skoda Auto". Πότε θα ενεργοποιηθεί ; Γιατί δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι τώρα ;;;

3 - Αν τελικά δεν γίνει η ενεργοποίηση ή δεν υπάρξει "κιτ ενεργοποίησης" από την μητρική Skoda Auto τότε τι θα γίνει με τους ιδιοκτήτες μέλη μας που  θέλουν το Skoda Connect 2+3 και δεν θα μπορούν να το έχουν όπως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες αυτών των μοντέλων ;

4 - Το "κιτ ενεργοποίησης" θα έχει κάποιο κόστος ή θα είναι δωρεάν ;

5 - Αν το "κιτ ενεργοποίησης" έχει κόστος και πρέπει να ξαναπληρώσει ο ιδιοκτήτης, τότε γιατί αυτό δεν γίνόταν από την αρχή της παραγγελίας του οχήματος και να είναι εργοστασιακό ;

6 - Από το 2019 η μητρική Skoda Auto έχει ξεκαθαρίσει σε όλους πως δεν υπάρχει κανένα "κιτ ενεργοποίησης". Πως θα γίνει αυτό, και δεν έγινε εδώ και ενάμιση χρόνο ;

7 - Γιατί τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά Kamiq και Scala ( style) το έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό και τα ambition αν θέλουν το παραγγέλνουν, κι εδώ δεν έγινε αυτό ;

Και όπως πάντα λέμε, δεχόμαστε οποιαδήποτε κριτική και δημόσιο διάλογο ή και αντίλογο...!





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi