ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ G13 ΣΤΑ KODIAQ - RAPID - FABIA MKIII


μοντέλα παίρνουν G13, και είναι ηλικίας από κάποιων μηνών έως σκάρτα 2 ετών. Φυσικά αφού γίνει τεχνικός έλεγχος και δεν οφείλεται σε κάποια διαρροή από κάποιο κολάρο ή σύνδεσμο, συνήθως συμπληρώνουμε παραφλού, χωρίς να μπορεί να δικαιολογήσει το συνεργείο την απώλεια. Θα το δούμε...θα το ψάξουμε αν συνεχίσει κλπ. κλπ. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι ιδιοκτήτες VW. Στην VW (πιστεύουμε και στην Skoda γιατί είναι ίδια τα TPI και το ELSA) υπάρχει τεχνική οδηγία η οποία λέει να βγει το παραφλού και να γίνει σωστή επανατοποθέτηση και σωστή εξαέρωση μέσω του διαγνωστικού διοτι από το εργοστάσιο κράταγε αέρα το κύκλωμα. Φυσικά στην Ελλάδα ελάχιστοι γνωρίζουν ότι τα μοντέλα μετά το 2013 εξαέρωση δεν κάνουν όπως τα παλαιότερα μοντέλα, αλλά μόνο μέσω του διαγνωστικού. Ατάκες του στυλ "κάνει μόνο του εξαέρωση" κοίτα τη στάθμη το πρωί που θα είναι παγωμένο, και άλλα τέτοια παλαβά, αν σας τα πουν προσπαθήστε απλά να χαμογελάσετε και να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας.
Το πρόβλημα είναι γνωστο. Αν και μετά την επανατοποθέτηση του παραφλού ξαναέχετε τα ίδια προβλήματα, ενημερώστε μας για να κάνουμε update στο άρθρο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου