«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2019» με μόνο 640 πωλήσεις το 2019 ? Για τι ακριβώς «θεσμό» μιλάμε ?

σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ βγαίνουμε αληθινοί. Θεωρητικά το αυτοκίνητο της χρονιάς, πρέπει να σαρώνει σε πωλήσεις, να είναι best seller στην κατηγορία του και πρώτη επιλογή από τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό λέει η κοινή λογική, αυτό λέει η πιάτσα. Το γιατί δεν πουλάει το Karoq ας το δουν οι υπεύθυνοι, αν είναι ευχαριστημένοι με αυτές τις πωλήσεις ή με τις 17 της Fabia τον Αύγουστο του 2019, δικό τους θέμα. Ακόμα δεν έχουμε καταλάβει με πια κριτήρια βγαίνει το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και αν αυτός ο θεσμός είναι επίσημος από το Ελληνικό Κράτος ή τους επίσημους οργανισμούς. Το λέμε αυτό γιατί στο παρελθόν έχουμε δει αρκετές μάρκες στην Ελλάδα να μην λαμβάνουν μέρος, γιατί δεν εμπιστεύονται τον «θεσμό» αλλά και πολλά αυτοκινητιστικά ΜΜΕ δεν στέλνουν δημοσιογράφο τους να ψηφίσει, και δεν συμμετέχουν καθόλου. Από που προκύπτει λοιπόν ο όρος «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» όταν συμμετέχουν κάποια, όχι όλα τα αυτοκινητιστικά ΜΜΕ ;;; Για να μην παίζουν κάποιοι με την νοημοσύνη μας αλλά και των εν δυνάμη υποψήφιων αγοραστών, το ξαναλέμε δημόσια, φτιάξτε μια πλατφόρμα να ψηφίζει ο κόσμος, οι πελάτες και οι υποψήφιοι αγοραστές. Είναι απλό, εκτός κι αν υπάρχουν λόγοι που δεν πρέπει να γίνει αυτό ! Ακόμα περιμένουμε έστω και έναν να μας πει γιατί το Kodiaq που είναι best seller στην κατηγορία του χαντακώθηκε από τον «θεσμό» το 2018 !
(πηγή ΣΕΑΑ)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου