28 Ιουλίου, 2019

ΔΟΚΙΜΗ SKODA SCALA: ΑΡΝΗΤΙΚΑ-ΘΕΤΙΚΑ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ


Πριν λίγες μέρες είχαμε το Summer Event 2019 του Club μας. 'Οπως όλοι ξέρετε τις δοκιμές του Scala τις είχαμε ξεκινήσει από καιρό οδηγώντας πρώτα το 1.0 TSI 116 ps ambition και στο event είχαμε στην διάθεση μας το Scala 1.5 TSI DSG style. Εμάς δεν μας αρέσουν τα έτοιμα κείμενα, εμείς πάντα θα είμαστε αντικειμενικοί, και λέμε τα πράγματα ως έχουν, και αυτό αποδεικνύεται από τα μηνύματα που λαμβάνουμε συνεχώς από αναγνώστες που θέλουν την γνώμη μας για το νέο τους Skoda. καλή ανάγνωση λοιπόν...

Skoda Scala θετικά :

O αντικαταστάτης του Rapid. Ναι συμφωνούμε έπρεπε να γίνει ανανέωση. Έχει πάρα μα πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και φοβερή οδηγική συμπεριφορά. Μας θύμισε οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών. Πολύ πολύ καλή ηχομόνωση και αθόρυβο. Φρενάρες ! Και τα 3 Scala που έχουμε οδηγήσει έχουν εκπληκτικά φρένα, σε αυτό η Skoda έχει φύγει μπροστά. Άνετο σαλόνι για 5 άτομα και ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ για την κατηγορία του. Δεν είναι Octavia αλλά δεν είναι και fabia. Για την κατηγορία του έχει πολύ καλούς χώρους. Οθόνη από 6,5 ίντζες έως 8 (αναλόγως την έκδοση) με ελληνική γλώσσα, και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που επιτάσσει η νέα τεχνολογία. Στον στάνταρ εξοπλισμό έχει κάμερα οπισθοπορείας, smartlink κτλ, τα έχει στάνταρ. Επίσης έχει στάνταρ και την υποβοήθηση οδηγού, για να μην ξεφεύγουμε από την λωρίδα που οδηγούμε, αν και βέβαια η Citroen και τα Smart το έχουν εδώ κι κάτι χρόνια αλλά δεν πειράζει.

1.0 TSI 116 ps χειροκίνητο. ΤΟ ΤΙΜΙΟ

Κατά γενική ομολογία το Scala ambition με τον 1000αρι κινητήρα και τα 116  άλογα και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι η πιο τίμια αγορά. Κι εμείς στην αρχή κοιτάγαμε με μισό μάτι τον 1000αρι κινητήρα. Όμως διεθνώς έχει βγει μέχρι στιγμής ένας από τους πιο καλούς και απροβληματιστους κινητήρες. Το σηκώνει όρθιο το Scala, ακόμα και όταν είναι φορτωμένο. Έχει νεύρο και οικονομία, και το έχουν ταιριάξει ωραία με το 6αρι κιβώτιο. Πρέπει να αλλάξουμε λίγο νοοτροπία όσον αφορά τον 1000ρη κινητήρα, δεν είμαστε στα 80s ούτε στα 90s.

1.5 ΤSI DSG 150 PS

Toν συγκεκριμένο κινητήρα σε συνδυασμό με DSG το είχαμε ξαναδοκιμάσει στο Karoq. Συγγνώμη αλλά δεν μας ενθουσίασε. Δεν μας απέδειξε ότι έχει 150 PS. Στην επιλογή D (drive) είναι υποτονικό, ήπιο, και όταν χρειαστείς γκάζι-δύναμη, αργεί να ανοίξει. Φυσικά στην επιλογή Drive είναι ρυθμισμένο να πηγαίνει οικονομικά αλλά όταν το πατήσεις ξεχνάς την οικονομία καυσίμου που είχες κάνει με την απενεργοποίηση 2 κυλίνδρων. Για να δεις νεύρο πρέπει να βάλεις την επιλογή Sport  ή σειριακό και να παίξεις όπως θες. Δεν έχει καμία σχέση με το Octavia tour 1.8 20VT 150 ps μαμά. ( ήπιαμε τσάι για όλο το Χειμώνα). Από την άλλη όμως πολύ σωστή επιλογή να μην έρθει στην Ελλάδα ο 1.5 TSI με μηχανικό κιβώτιο γιατί στην Ευρώπη έχουν ακουστεί προβλήματα σύμφωνα και με παραδοχή του ομίλου της VW.

AΡΝΗΤΙΚΑ:

1-ΤΙΜΕΣ: To Scala είναι ο αντικαταστάτης του Rapid, δεν είναι ο αντικαταστάτης της Octavia, μάλλον έχουν μπερδέψει τις τιμές. Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάει το Scala το πετρέλαιο το 1,6 TDI από 21.480 ευρώ όταν το Rapid 1,6 ΤDI το style είχε 17.500 φουλ έξτρα. Οι τιμές του είναι τσιμπημένες, και δεν έχουν καμία σχέση με το μοντέλο που αντικατέστησε. Σημειωτέον ότι 14.900 ευρώ έχει το 1000ρακι με τα 95 PS το Active (το τελείως απλό) και στους άλλους κινητήρες ξεκινάει κατευθείαν από την έκδοση Ambition. Δεν ξέρουμε τι είδους πολιτική είναι αυτή, αλλά 17.380 για το Scala 1.0 ΤSI 116 PS θεωρούμε ότι είναι τσιμπημένη η τιμή. Τέλος να αναφέρουμε ότι στα service δεν υπάρχει δημοσιευμένος τιμοκατάλογος,κάτι που φωνάζουμε εδώ και καιρό και αν κρίνει κανείς ότι για μια αλλαγή λαδιών χρειάζεσαι 150 ευρώ, και για ένα πλήρες service από 250 έως 300 ευρώ τότε μάλλον δεν μπορούμε να πούμε ότι τα Skoda σε αυτό το θέμα είναι ανταγωνιστική με άλλες μάρκες.
2-Εκπτώσεις και δίκτυο: Δεν υπάρχει καμία έκπτωση για το Scala. H ατάκα μάλιστα που ακούστηκε «Τι έκπτωση να γίνει σε ένα νέο μοντέλο» ! Ακόμα και πελάτες της Skoda που θέλησαν να το αγοράσουν μετρητά, η μέγιστη έκπτωση σύμφωνα με αναφορές που έχουμε ήταν 200 ευρώ !!! Στο δίκτυο δεν μπορούμε να καταλάβουμε ποιος τελικά είναι ο Dealer και ποιος όχι. Η Skoda-Auto (εργοστάσιο) λέει για κάθετες μονάδες. Στην επαρχία υπάρχει τεράστιο πρόβλημα γιατί στο site της Skoda αλλιώς τα δείχνει, και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τελικά αυτοί που είναι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές Skoda, αν παραγγείλουμε αυτοκίνητο δεν μπορούν να μας το φέρουν ; Αν το πάρουμε από άλλη πόλη και το αυτοκίνητο βγάλει ένα πρόβλημα τότε τι θα ειπωθεί; Γιατί δεν το αγόρασες από μένα και το πήρες από αλλού ή  θα ειπωθεί αυτό που λέγεται-να το πάτε εκεί που σας το έφτιαξαν ;;; Αυτά πρέπει να διευκρινιστούν άμεσα ! Είμαστε στο 2019 !

3-Clima vs A/C: Το Clima είναι Clima όπως και να το κάνουμε αλλά και το A/C είναι πιο απλό στην λειτουργία του. Ένα αρνητικό που είδαμε στην έκδοση style που είχε clima είναι ότι όταν θες σκέτο αέρα, τον απλό αέρα όχι να κομπλάρει ο κομπρέσορας του A/C, τότε αν έχεις clima, πρέπει να μπεις μέσα στο μενού, να βρεις τις ρυθμίσεις, να ξετικάρεις το A/C. Αυτό εκτός ότι δεν έχει την επιλογή econ όπως τα προηγούμενα μοντέλα, αποσπά την προσοχή του οδηγού από τον δρόμο, και αν κάποιος δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και την οθόνη του multimedia, είναι μπλέξιμο. θα ήταν καλύτερο να είχε την επιλογή econ και να τελειώνει το θέμα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ

Δεν μας ξεφεύγει τίποτα ως γνωστόν...όμως την ημέρα του event και στα 2 scala "κράσαραν" οι οθόνες του infotainment. Αυτό έγινε ή γιατί ήταν αρκετή ώρα ανοιχτα τα bluetooth ή λόγο ήλιου. Ωστόσο πληροφορηθήκαμε άμεσα από εξουσιοδοτημένο συνεργείο πως ήδη έχει βγει αναβάθμιση από το εργοστάσιο για το infotainmemt. Αυτές οι αναβαθμίσεις καλό είναι να γίνονται 1-2 φορές το χρόνο σε όλα τα μοντέλα.

Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ CLUB ΓΙΑ ΤΟ SCALA

Ομόφωνη ήταν η γνώμη όλων των μελών ( και των γυναικών της παρέας) ότι πρόκειται για ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, άνετους χώρους, σύγχρονο, αλλά όλοι είπαμε ότι πιο τίμιο είναι το 1.0 TSI Ambition 116 ps με 6αρι μηχανικό κιβώτιο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ EVENT ΕΔΩ









0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi