ΘΑ ΣΑΣ ΠΙΚΡΑΝΟΥΜΕ...KODIAQ vs KODIAQ SCOUT ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ
Η αφορμή γι αυτό το άρθρο ήρθε ύστερα από μία φιλική συζήτηση ανάμεσα σε εμάς και μιας παρέας φίλων, ψαγμένων στα νέα της αγοράς. Κάποιοι θα διαφωνήσετε, κάποιοι θα συμφωνήσετε, εμείς σαν club που πάνω απ όλα είμαστε ακέραιοι οσο κι αν αγαπάμε την Skoda θα πούμε την γνώμη μας. Kodiaq 2.0 ΤDI 4x4 150 ps manual ή Kodiaq Scout 2.0 TDI 150 ps manual ;;;
Γενικά εμείς δεν βλέπουμε με πολύ θετικό μάτι τις εκδόσεις scout, γιατί πολύ απλά δεν έχει νόημα από την στιγμή που βγαίνουν και συμβατικές εκδόσεις 4χ4. Να μην έβγαινε συμβατική έκδοση 4χ4, να λέγαμε ναι, καλά κάνουν και βγάζουν έκδοση Scout. Τι παραπάνω προσφέρει η έκδοση Scout ; (γενικά λέμε για τα μοντέλα της Skoda). Τιποτα το ιδιαίτερο. Μεγαλύτερες ζάντες, καθίσματα με το λογότυπο Scout, 4χ4, ασημί πλαστικά εμπρός και πίσω και σε κάποια μοντέλα μπάρες οροφής, και συνήθως έχει τον εξοπλισμό της πλούσιας έκδοσης, elegance παλαιότερα, Style τώρα. Ωραία και ; Και γιατί να μην πάρω την έκδοση Style 4χ4 ;
Πάμε πιο συγκεκριμένα...η εποχή της Porsche Cayenne έχει περάσει...και σίγουρα η Skoda πλέον δεν τηρεί το ιστορικό σλόγκαν « η Skoda είναι η Porsche του φτωχού».
Το Kodiaq 2.0 TDI 4x4 150 ps manual Ambition κοστίζει 27.980 ευρώ. Το Kodiaq Scout 2.0 TDI 4χ4 150 ps manual κοστίζει 37.480 ευρώ. 9μιση χιλιάρικα διαφορά !!! Μα τι παραπάνω έχει το scout για να δικαιολογείται αυτή η μεγάλη διαφορά ; Ας δούμε αναλυτικά τον εξοπλισμό και τις τιμές. (μην δείτε τους φόρους που πληρώνουμε στην Ελλάδα, θα φρικάρετε )
η έκδοση Ambition |
η έκδοση Scout |
Ας είμαστε ρεαλιστές, ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη όλοι μας...σκάρτα 44.000 ευρώ για Skoda είναι πολλά, όσο κι αν θέλουμε να ξενερώσουμε τους γείτονες, όσο γκλαμουριά κι αν θέλουμε να το παίξουμε. Με 44.000 ευρώ παίρνεις την Superb L&K ότι καλύτερο οδηγικά έχει να δείξει η Skoda μέχρι στιγμής, και γυρίζουν κεφάλια ακόμα και οι περαστικοί 3 τετράγωνα πιο κάτω...
Με 37.480 ή 43.980 ευρώ θα πας στο χώμα ; θα πας στο χώμα με την 19άρα ζάντα ; Κι αν σκιστεί κανά λάστιχο στην κορυφή του βουνού τι θα κάνεις που δεν έχει ρεζέρβα ; Κλασσικά πεζοπορία μέχρι το κοντινότερο χωριό. (για σκίσιμο λέμε όχι για πρόκα που φτιάχνεται με το κιτ επισκευής). Με την 19άρα και τα ασφάλτινα λάστιχα χαμηλού θορύβου που φοράει, αν μπεις σε χωματόδρομο ή σε χωράφι με φρέσκο χορτάρι και έχει βρέξει ή έχει υγρασία, πάτωσες. Χώρια που τα 19άρια είναι ακριβά ελαστικά. Μα καλά τόσα λεφτά για ένα αμάξι ΙΧ και να το βάλεις στους χωματόδρομους ; Δεν είναι κρίμα ; Μα είναι SUV με προδιαγραφές λιμουζίνας...κάτι μας λέει ότι έχει χαθεί ο στόχος του SUV.
Αντιθέτως...η έκδοση 4χ4 Αmbition είναι πιο τίμια. Έχει 17άρα ζάντα, 65άρι προφίλ λάστιχο, πιο φθηνά και μπορείς να παίξεις και σε μικτά λάστιχα άσφαλτο - χώμα αν οδηγάς σε χωματόδρομους. Εκτός αυτού δεν έχει τόσα πολλά πλαστικά και το μόνο που της λείπει είναι η ποδιά κάτω από το σασμάν για τα off road. Ακόμα και στον εξοπλισμό, κάποια αξεσουάρ μπορούν να προστεθούν και το φτιάχνεις όπως θες για τις ανάγκες σου. Αυτό που λέμε σε όλους, και θα το λέμε, όταν παραγγείλετε το νέο σας Skoda βάλτε το «DRIVING MODE SELECT » είναι ότι καλύτερο και κάνετε ότι θέλετε με το αμάξι με όποιο στυλ οδήγησης κι αν θέλετε.
Δεν αναφερόμαστε στην οδήγηση στην πόλη ή σε άσφαλτο γιατί το ατού των SUV είναι ότι πάνε και εκτός δρόμου, και σε αυτό το κομμάτι σταθήκαμε.
Αυτή είναι η γνώμη μας κοιτάζοντας την πραγματικότητα και τα σημερινά δεδομένα της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου