ΔΟΚΙΜΗ: OCTAVIA G-TEC 1.4 TSI (ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)
ΛΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣΌσον αφορά το αμάξωμα, δεν διαφέρει σε τίποτα από τις άλλες εκδόσεις της, (TDI & TSI ), παρά μόνο στο γεγονός ότι ο χώρος αποσκευών
υπολείπεται κατά 130 λίτρα, όμως στην πράξη χάνεται μόνο ο διπλός πάτος και ο χώρος αποσκευών παραμένει επίπεδος και λειτουργικός με ωφέλιμο χώρο 460 λίτρα, παραμένοντας τεράστιος. Απουσιάζει η ρεζέρβα αλλά έχει κιτ επισκευής οπότε δεν υφίσταται θέμα. Η ποιότητα και ο πλούσιος εξοπλισμός εξακολουθούν να είναι τα βασικά χαρακτηριστικά. Η μόνη διαφορά είναι στον πίνακα οργάνων όπου φιλοξενούνται οι ενδείξεις για το φυσικό αέριο και για την βενζίνη, και λείπει ο δείκτης της θερμοκρασίας, αλλά μπορούμε να δούμε την θερμοκρασία ( και τις υπόλοιπες θερμοκρασίες) στο μενού της maxi dot οθόνης.
Στην κεντρική κονσόλα η οθόνη αφής των πέντε ιντσών δίνει την δυνατότητα ο οδηγός να χειρίζεται το ηχοσύστημα, τον υπολογιστή ταξιδίου, την επιλογή προγράμματος οδηγικής διάθεσης στο Drive Mode Selection (Normal - Sport - Eco - Individual), και πολλές άλλες λειτουργίες. Κάτω από την οθόνη είναι τα χειριστήρια του διζωνικού κλιματισμού ο οποίος είναι πολύ ισχυρός. Πολύ θετική εντύπωση μας έκαναν τα 2 μικρά led στην πλαφονιέρα τα οποία φωτίζουν πολύ απαλά την κεντρική κονσόλα χαμηλά στον λεβιέ των ταχυτήτων, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικό ειδικά σε σκοτεινούς δρόμους, προσδίδοντας "χλιδή" στην νέα octavia.
on road...
Ο 1.4 tsi σε συνδυασμό με το εξάρι κιβώτιο κινεί άνετα την Octavia, είναι νευρική, παρόλο την γραμμική λειτουργία του κινητήρα, έχει γκάζια να δώσει, δεν σε κρεμάει, είτε καίει φυσικό αέριο είτε βενζίνη, δεν έχουν καμία διαφορά, ίσως μια ελάχιστη που την καταλαβαίνεις αμυδρά. Το διαπιστώσαμε στην Κορίνθου -Πατρών όπου η Octavia χρειάστηκε να δείξει το νεύρο της. Το ίδιο και στις υψηλές ταχύτητες το όχημα αποδίδει, έχει δύναμη, και το εξάρι σασμάν είναι σωστά ρυθμισμένο, σαφές και αξιόπιστο. Η ποιότητα κύλισης είναι σε υψηλά επίπεδα, τιμόνι και φρένα είναι εξαιρετικά, το έχουμε πει και σε άλλα άρθρα μας ότι η skoda έχει επενδύσει πολύ πάνω σε αυτό το θέμα. Τριγμούς στο εσωτερικό, θορύβους και διάφορα τέτοια δεν ακούσαμε. Να σημειώσουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε σύστημα start/stop και μέσα στην πόλη εξοικονομεί καύσιμοΦυσικό αέριο και οικονομία
Το Σάββατο το όχημα κινήθηκε εντός Αθήνας, σε συνθήκες πόλης, και την Κυριακή ταξιδέψαμε για Πάτρα. Να σημειώσουμε πως στην Κορίνθου - Πατρών δεν το οδηγήσαμε οικονομικά λόγο της κατάστασης του δρόμου, και στον ερχομό γύρισε σε βενζίνη 2-3 χιλιόμετρα πριν το Ξυλόκαστρο..και όλα αυτά μόνο με 15 ευρό φυσικό αέριο, και όχι οικονομική οδήγηση...χρειάζεται λοιπόν να πούμε κάτι άλλο περί οικονομίας ?Αν θα θέλαμε να αλλάξει κάτι, αυτό θα ήταν να έχει λίγο μεγαλύτερες δεξαμενές φυσικού αερίου να παίρνει 10 κιλά παραπάνω, και φυσικά να υπάρχουν περισσότερα πρατήρια φυσικού αερίου στο οδικό δίκτυο.
Μια συμβουλή για να παίρνει πιο πολλά κιλά το ρεζερβουάρ είναι να μην εφοδιάζεται το όχημα σας με φυσικό αέριο αν αυτό δεν έχει αδειάσει τελείως, και να προτιμάτε ώρες που δεν έχει πολύ ζέστη γιατί μην ξεχνάμε πως είναι αέριο υπό πίεση.
Όπως μάθαμε εντός του έτους θα ανοίξουν περίπου 15 πρατήρια εφοδιασμού με φυσικό αέριο.
skoda-club









0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου