ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ DSG ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ?

Η VW αναφέρει πως τα προβληματικά κιβώτια προκαλούν μικρές απώλειες δύναμης, αλλά δεν
εγκυμονούν κινδύνους ασφαλείας...( πλάκα μας κάνουν ? ) Οι ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, έχουν αναφέρει προβλήματα στη δευτέρα ταχύτητα, πατινάρισμα στο συμπλέκτη, δονήσεις και μερικές φορές διαρροές λαδιού.Τα προς ανάκληση αυτοκίνητα στη Σιγκαπούρη θα επισκευαστούν δωρεάν, με τη μονάδα mechatronic του κιβωτίου (ο εγκέφαλός του κιβωτίου δηλαδή) να αντικαθίσταται μόνο αν βρεθεί ότι είναι ελαττωματική. Τον Απρίλιο του 2012 περίπου 8.000 ιδιοκτήτες Volkswagen στην πόλη Lion κλήθηκαν να φέρουν τα αυτοκίνητά τους για μια αλλαγή λογισμικού, ενώ το 2010 η Volkswagen στη Σιγκαπούρη αντικατέστησε τη mechatronic σε περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα λόγο κακής ποιότητας του ανταλλακτικού.
Η οδηγία για την αναβάθμιση και τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν αναφέρονται στην οδηγία για τα DSG 7 σχέσεων ( διαβάστε την οδηγία ) και μάλιστα αναφέρετε ότι σε μεγάλες αποστάσεις η μηχανή "πεθαίνει" και μπορεί να σβήσει. Αυτό δεν είναι κίνδυνος ασφαλείας ? Αν πάνω σε μία προσπέραση στην εθνική, με υψηλές ταχύτητες, χάσεις ιπποδύναμη τι γίνεται ? Αν κατά την διάρκεια της προσπέρασης η έστω στο ταξίδι με ταχύτητα 120 χλμ σβήσει ο κινητήρας τι γίνεται ? δεν χάνεις τα φρένα και το τιμόνι ? Τι πρέπει να γίνει για να καταλάβουν πως τα DSG βγήκαν ελαττωματικά ? Στην Σιγκαπούρη σύμφωνα με την VW οι ιδιοκτήτες κλήθηκαν για αλλαγή λογισμικού, στην Ευρώπη γιατί όχι ? Γιατί στην Ευρώπη η αναβάθμιση γίνεται μόνο αν καταγραφούν συγκεκριμένα σφάλματα στον εγκέφαλο ? Αφού είδαν πως και με την αλλαγή στα δισκάκια (καμπάνα) δεν λύνεται το πρόβλημα τότε έπρεπε να έχει γίνει ανάκληση.

(πηγή paultan.org)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου