03 Ιουλίου, 2012

SKODA ANTISPIN-MSR-MBA-EBV


 Ας γνωρίσουμε και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν τα SKODA μας.

Το γνωστό μας  ΑSR ή ANTISPIN


Το ASR ή ANTISPIN όταν διαγνώσει σπινάρισμα σε κάποιο τροχό πατάει λίγο το φρένο...


στον αντίστοιχο τροχό και αν χρειαστεί κόβει και την ισχύ του κινητήρα.Όλα αυτά βασίζονται σε πληροφορίες που παίρνει ο εγκέφαλος από τους αισθητήρες του ABS .Στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες το ASR δεν φρενάρει τροχό (τουλάχιστον στα VAG). Το μόνο που κάνει είναι να κόβει την ισχύ στον κινητήρα. Το ASR ελέγχει την  πρόσφυση και  διασφαλίζει τη σταθερότητα των οχημάτων κατά την εκκίνηση ή accelertaing. Εάν η ισχύς του κινητήρα ή ροπή που μεταδίδεται στους τροχούς είναι πολύ μεγάλη, για παράδειγμα, σε ολισθηρό οδόστρωμα, η ροπή του κινητήρα μειώνεται αυτόματα εμποδίζοντας έτσι την περιστροφή του τροχού. Μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα.Στο VAG (και όχι μόνο) υπάρχει και το EDS το οποίο λειτουργεί μέχρι τα 50χλμ/ώρα, δεν έχει διακόπτη απενεργοποίησης και η λειτουργία του περιορίζεται στο αν ένας τροχός σπινάρει, τον φρενάρει ώστε να περιοριστεί το σπινάρισμα και να μεταφερθεί ροπή στον άλλο τροχό. Το EDS - Ηλεκτρονική κλειδαριά Differentail συνεχώς συγκρίνει την ταχύτητα περιστροφής των κινητήριων τροχών, αναγνωρίζει την διαφορά μεταξύ των τροχών, αν οι δύο τροχοί είναι σε διαφορετικούς τύπους επιφάνειας ή δεν επιταχύνουν ομοιόμορφα, τότε αυτό αποκαθίσταται.


 Ας δούμε τι είναι το MSR.

To MSR διαβάζει την ροπή του κινητήρα από το σύστημα ελέγχου και αναγνωρίζει όταν οι τροχοί υπόκεινται σε υπερβολικές αποκλίσεις και ρυθμίζει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, παρεμβαίνοντας στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα. Αυτό αποτρέπει την ολίσθηση των τροχών, όταν, για παράδειγμα, εναλάσεται σε ομαλό ή βρεγμένο οδόστρωμα. MSR αποτελεί συστατικό μέρος του συστήματος ASR.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΒΑ ?

Ειναι η Μηχανική υποβοήθηση πέδησης (ΜΒΑ) και το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης (HBA) Πολλοί οδηγοί δεν φρενάρουν αρκετά εντατικά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, γεγονός που μειώνει τις πιθανότητές τους για να σταματήσει γρήγορα και με ασφάλεια. Αν το προκαθορισμένο όριο της απόλυτης πίεσης πέδησης καλυφθεί ή ξεπεραστεί, το μηχανικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης αναγνωρίζει την κατάσταση πέδησης έκτακτης ανάγκης, αλλάζει την εσωτερική σχέση μετάδοσης του σερβόφρενου, αυξάνοντας έτσι την ένταση φρεναρίσματος.

Για να αυξήσετε την ένταση πέδησης, υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης χρησιμοποιεί υδραυλική αντλία, η οποία ενεργοποιείται μετά την υπέρβαση του προκαθορισμένου ορίου πίεσης πέδησης.Το μηχανικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ABS, ενώ το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης βρίσκεται στα μοντέλα που είναι εφοδιασμένα με σύστημα ESP.


                                                                                                                                                 
Τι είναι το EBV ?

EBV (Electronic Braking Variation) Hλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ισχύος των φρένων στα αυτοκίνητα του VAG. Το ΕΒV έχει τη δυνατότητα να κατανέμει την ισχύ του συστήματος πέδησης στους δύο άξονες και σε κάθε τροχό ξεχωριστά ανάλογα με τις τάσεις που παρουσιάζει το αμάξωμα, διατηρώντας έτσι το αυτοκίνητο στην προβλεπόμενη πορεία του.


πηγες, aytokinitomania.blogspot.com, youtube,skoda-auto

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi