28 Ιουνίου, 2018

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ KODIAQ VOL 2


Πριν από λίγες ημέρες, η Skoda δήλωσε ότι η ζήτηση για τα αυτοκίνητά της είναι τόσο υψηλή που ίσως χρειαστεί να αναθέσει σε τρίτους την παραγωγή. Το Kodiaq είναι ένα μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας, με πωλήσεις πάνω από 100.000 μονάδες πέρυσι και λίστα αναμονής παραγγελιών.
Η γκάμα του kodiaq διαθέτει κάτι για όλους, από κινητήρες 1,4 λίτρων μέχρι κινητήρες 2 λίτρων, Scoutline, Sportline και το πολυτελές L & K και σύντομα η έκδοση RS. Με επιλογές που μπορεί εύκολα να ξεπεράσουν τις  50.000 €. Αλλά αξίζει τον κόπο, λαμβάνοντας υπόψη πόσο πρακτικό
και καλά κατασκευασμένο αυτό το SUV είναι, σωστά;
Από τον Φεβρουάριο άρχισαν δειλά δειλά να εμφανίζονται κάποια προβλήματα.
διαβάστε εδώ
Τότε είχαμε αναφερθεί αναλυτικά στο πρόβλημα με τις εσωτερικές πλαστικές χειρολαβές που τρίζουν και δεν εφαρμόζουν. Ένα Recall δεν θα ήταν κακό. Δεν ξέρω γιατί, αλλά η Skoda είχε πάντα προβλήματα με τέτοια πράγματα. Στο Mk1 Octavia, ολόκληρη η ταπετσαρία της πόρτας μπορεί να απογειωθεί εάν την τραβήξεις δυνατά, και το ύφασμα ξεκολάει, το ίδιο και στο Mk2 μόνο που εκεί είχε και θέμα το υλικό της ταπετσαρίας. Τα βλέπουμε ακόμα και σήμερα. Τουλάχιστον στα νέα μοντέλα και στο Kodiaq, έχουν κάνει πρόοδο και αλλαγές.

Άλλα προβλήματα που έχουν αναφερθεί είναι προβλήματα με τους μπροστινούς αισθητήρες βοήθειας (front line assistant), ένα πρόβλημα που οι περισσότεροι κατασκευαστές βιώνουν. Επίσης, κατά τη διάρκεια του Χειμώνα ή σε χαμηλές θερμοκρασίες, το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ (εταζέρα-κουρτινάκι) ανοίγει πολύ πολύ αργα και σταμάτησε να γυρίζει πίσω. Προβλήματα έχουν αναφερθεί και για την εφαρμογή Skoda Connect, (έκδοση 2,6) αρκετοί έβαλαν την παλιά έκδοση και δεν κρασάρει (Tip). Ωστόσο απορίες-παράπονα ακούγονται έντονα για την "αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης"και τον τρόπο λειτουργίας του Park Pilot. Εμείς σας συμβουλεύουμε να μην κάνετε πειράματα. Αν δεν είστε σίγουροι πως δουλεύει αλλά και τι παραμέτρους έχει καλύτερα να πάτε στην αντιπροσωπεία να σας εξηγήσουν και να σας δείξουν. Δεν είναι ντροπή.

Και για το τέλος τα κλασσικά παράπονα... Ορισμένοι ανέφεραν πρόωρη φθορά ελαστικών, διάφορους ήχους όταν πέφτει σε λακκούβα, τριγμούς κτλ...

Φυσικά, μπορεί να έχει αυτά τα θέματα και μια BMW ή Mercedes ή ακόμα και ένα Volvo, που κοστίζoυν πιο ακριβά. Αυτό που είναι σημαντικό είναι το πώς ο κατασκευαστής ασχολείται με αυτές τις ατέλειες ! Έχουν βγει καμπάνιες και update, για το τιμόνι, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το wireless,αλλά τίποτα το ανησυχητικό. Κλασσικές αναβαθμίσεις. Η Skoda έχει μεγάλες βαθμολογίες ικανοποίησης από τους πελάτες της, οπότε στο Kodiaq πρέπει να δοθεί ακόμα μεγαλύτερη προσοχή.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Summer Event 2018

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Skoda Technical Event

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Skoda Technical Event Epic