14 Σεπτεμβρίου, 2017

ΔΟΚΙΜΗ: NEA OCTAVIA FACELIFT- ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ - 1.6 TDI DSG - ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ


Πριν λίγες μέρες δοκιμάσαμε την νέα Octavia facelift σε μια ομολογουμένως διαφορετική δοκιμή μιας και εκτός των δρόμων που κάναμε την δοκιμή μας, είχαμε την ευκαιρία να την δοκιμάσουμε και στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.
Είναι γεγονός πως "δίνει ρέστα", μιας και δεν έχουν γίνει μόνο οπτικές αλλαγές. Πλέον
τολμάμε να πούμε πως είναι ένα αυτοκίνητο που σου κάνει όλα τα κέφια. Θες κυριλέ ; είναι. Θες γκάζι και νεύρο ; έχει. Θες ομορφιά ; την έχει σε μεγάλο βαθμό. Θες κρατήματα ; έχει και πολύ καλά μάλιστα. Θες χώρους για επιβάτες και αποσκευές ; έχει.  Θες δύναμη και ροπή ; έχει. Θες οικονομία καυσίμου; έχει και μάλιστα είναι το μεγάλο ατού του νέου 1.6 TDI 116 PS. Θες όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια και παροχές που σου δίνει η τεχνολογία ; τις έχει.

Από τη θέση του οδηγού: Πιο ισχυρός κινητήρας σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αθόρυβη, με πολύ χαμηλή κατανάλωση και ένα DSG πολύ καλά ρυθμισμένο, αναβαθμισμένο, σε κάνει να μην θες να κατέβεις από την θέση του οδηγού. Στην επιλογή D οι αλλαγές γίνονται εκεί που πρέπει για να προσφέρει απόλυτη οικονομία, και πολύ σημαντικό ότι στα κενά δεν σε κρεμάει, ακούει πιο γρήγορα σε σχέση με την προηγούμενη Octavia. Στην επιλογή S (sport)  δίνει ρέστα. Βγάζει δύναμη, νεύρο και ειλικρινά μεταμορφώνεται προκαλώντας τον οδηγό να παίξει μαζί της. Όσο κι αν σας φανεί περίεργο εκεί που περιμένεις με την Sport επιλογή στο κιβώτιο να έχεις αύξηση κατανάλωσης, παραμένει οικονομική κάτι το οποίο μας εντυπωσίασε !

Στο δρόμο αλλά και στην πίστα αυτό που διαπιστώσαμε είναι η ποιότητα κύλισης, η άνεση των επιβατών, καλύτερα κρατήματα σε σχέση με την προηγούμενη Octavia (ελαφρώς πιο χαμηλή η νέα) και στις στροφές δεν γέρνει, ακόμα και όταν την πιέσαμε μέσα στην πίστα. (μπαίνει τρένο !)

Οι αλλαγές: Eξωτερικά στο μπροστινό μέρος έχει αλλάξει φανάρια, τα διπλά με LED το βράδυ προφέρουν εκπληκτικό φωτισμό σε σκοτεινά σημεία ειδικά. Νέο καπό, προφυλακτήρας προβολείς ομίχλης και φυσικά η μάσκα στην οποία πλέον το front assist είναι πάνω στην μάσκα ενώ στην προηγούμενη ήταν στην κάτω σίτα του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος έχουν αλλάξει τα φώτα, στην νέα έχει μονή σειρά Led ενώ στην παλιά διπλή. Ανανεωμένος είναι και ο προφυλακτήρας και τα αντανακλαστικά.
Στο εσωτερικό έχουμε νέα οθόνη 8.1 (Smartlink-Mirrorlink είναι αυτονόητα πλέον) και τα κουμπιά της οθόνης είναι αφής ενώ στην παλιά ήταν τα κλασσικά κουμπιά. ( τι οθόνη/multimedia θα έχει εξαρτάτε από την έκδοση). Επίσης έχουμε νέο καντράν, πιο σπορτίφ αυτό της καινούργιας, και μια μικρή σχεδιαστική αλλαγή στην κεντρική κονσόλα. με πιο ωραίο, κυριλέ πλαστικό υλικό.

Ότι και να πούμε εμείς σας προτείνουμε να την δείτε από κοντά και αν μπορέσετε να την οδηγήσετε. Πρόκειται για ένα πετυχημένο facelift, στο οποίο έχουν διορθωθεί/ανανεωθεί όλες οι ατέλειες και τα αδύνατα σημεία της προηγούμενης Octavia. Eιδικά η μικρή κατανάλωση πετρελαίου μας άρεσε ακόμα πιο πολύ !








































0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge