30 Σεπτεμβρίου, 2016

ΔΟΚΙΜΗ : FABIA 1.4 TDI DSG ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ


Την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου η παρέα μας πραγματοποίησε μια όμορφη εκδρομή στην λίμνη δόξα της ορεινής Κορινθίας.Εκτός από την απόδραση μας από την καθημερινότητα είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να οδηγήσουμε την νέα fabia 1.4 TDI με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7άρι, ένα μοντέλο της Skoda το οποίο έλειπε από την ελληνική αγορά. Η έκπληξη ήρθε από την Skoda Kosmocar.... το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε πανοραμική υάλινη οροφή κάτι το οποίο μας ενθουσίασε !!!
Το είχαμε στην διάθεση μας τρεις μέρες, το οδηγήσαμε μέσα στην πόλη, στο εθνικό δίκτυο και στο ορεινό επαρχιακό δίκτυο της Κορινθίας, και ευθύς αμέσως σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας...
Αναμφισβήτητα μιλάμε για την πιο όμορφη Fabia που σχεδιάστηκε. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι 8 χλστ. πιο μικρό, 90 χλστ. πιο φαρδύ και 31 χλστ. πιο χαμηλό. Τα μετατρόχια, εμπρός και πίσω είναι φαρδύτερα κατά 30 χλστ. το μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 5 χλστ., και ελαφρύτερη 65 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη fabia.
Οι γωνίες στο αμάξωμα του χαρίζουν μια διαφορετική ομορφιά, σε σχέση με την καμπυλωτή προηγούμενη γενιά της Fabia. Τα νέα μαύρα φανάρια εμπρός, σε αρμονία με τη μάσκα και τον φοβερό προφυλακτήρα σε συνδυασμό με την μαύρη ρίγα των πίσω φαναριών το κάνουν άκρως ελκυστικό κατά γενική ομολογία.

Στα ενδότερα...
Το εσωτερικό του είναι μεγαλύτερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα fabia. Έχουμε νέο ταμπλό, και πολύ εύχρηστο. Τα χειριστήρια, και τα κουμπιά είναι σε σωστές θέσεις τοποθετημένα, με άμεση πρόσβαση στον οδηγό. Η ρίγα του δίνει ΄σύγχρονη όψη, και δεν θα το χαρακτηρίζαμε καθόλου μα καθόλου συντηρητικό. Το καντράν ευανάγνωστο, με λευκό φωτισμό, δεν κουράζει τα μάτια του οδηγού και η γλώσσα στο καντράν αλλά και στο multimedia είναι στα ελληνικά. Το multimedia προσφέρει πλήθος πληροφοριών για το όχημα, και όχι μόνο και να σημειώσουμε ότι έχει θύρα AUX θύρα USB και σύνδεση bluetooth. Εκπληκτικό το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι (χειριστήρια στο τιμόνι) δερμάτινο χειρόφρενο και λεβιές, με καλής ποιότητας δέρματα αποδεικνύει την ποιότητα της Fabia. Στο εσωτερικό συναντάμε αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, μέχρι και ειδική θήκη για τα σκουπιδάκια ! Το ντουλαπάκι του ευρύχωρο, ο τεμπέλης επανασχεδιασμένος και βολικός ! Τα καθίσματα νέας σχεδίασης είναι πολύ αναπαυτικά, βρίσκεις πολύ εύκολα την θέση οδήγησης, πολύ καλή πλευρική στήριξη και οφείλουμε να πούμε πως δεν μας κούρασαν καθόλου καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και της δοκιμής μας. Εκπληκτικές οι νέες ταπετσαρίες των καθισμάτων, τόσο στα χρώματα, όσο και στην υφή. Η διχρωμία αλλά και οι χρωματισμοί δίνουν ξεχωριστή όψη στο εσωτερικό της. Όσον αφορά την υάλινη οροφή...αίσθηση ελευθερίας.
Αξίζει και πρέπει να αναφέρουμε ότι οι αεραγωγοί στο ταμπλό είναι πιο ψηλά, και οι πλάγιοι είναι μεγαλύτεροι, (σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα ) και αυτό βοηθά στο άμεσο ξεθόλωμα και των τζαμιών οδηγού & συνοδηγού, αλλά και στην ψύξη/θέρμανση της καμπίνας η οποία πλέον επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο αποτελεσματικά.
Το πορτ παγκάζ του είναι χωρητικότητας 330 λίτρα, τακτοποιημένο, με θήκες δεξιά και αριστερά και ρεζέρβα κανονική.


Τεχνικά

Κινητήρας 1.400 κυβικά με 90 ίππους στις 3.000 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα 11,9 δευτ. από στάση για τα 0-100. Πολύ καλές επιδόσεις, δυνατός κινητήρας κινεί άνετα την fabia. Το τιμόνι υπάκουο και ευκρινές, ABS τελευταίας γενιάς και συναντάμε ξανά το XDS+, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας, προσομοιάζει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού, αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης στο εσωτερικό της στροφής. Το XDS το είχαμε συναντήσει στην fabia II RS. Πολύ καλά τα κρατήματα της, σε κλειστές στροφές στο επαρχιακό δίκτυο, αλλά και στις υψηλές ταχύτητες στην εθνική. Σταθερή στο δρόμο, άνετη,στιβαρή, καλή ηχομόνωση στην καμπίνα, και μας εντυπωσίασαν τα φρένα. (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-πίσω) και η ρύθμιση της ανάρτησης, δεν μας κούρασε καθόλου. Είναι αυτό που λέμε «τις λακκούβες τις περνάει από πάνω»
Η fabia της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένη με το 7αρι κιβώτιο DSG. Όπως έχουμε πει και παλιότερα, το DSG είναι το κορυφαίο κιβώτιο γιατί σου δίνει τρεις επιλογές, και αν το μάθεις, παίζεις όπως θες, και κυριολεκτικά το αυτοκίνητο γίνεται παιχνίδι. Χαρακτηριστική είναι η ανταπόκριση του κιβωτίου, ταχύτατη. Στην επιλογή Drive η fabia κινείται ήπια, ήρεμα. Στην επιλογή Sport το αυτοκίνητο γίνεται πιο «νευρικό» και «ξεδιπλώνεται» η δύναμη του κινητήρα, και στο σειριακό πάει σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού.
Όσον αφορά την κατανάλωση, εξαρτάται με πια επιλογή στο κιβώτιο, το πας, και ανάλογα το γκάζι. Στην εθνική είδαμε κατανάλωση και 3,8 στο επαρχιακό δίκτυο, ανηφόρες, στροφές, άλλες επιλογές στο κιβώτιο, φυσικά δεν ήταν 3,8. Μέση κατανάλωση μας έδειξε 5,6. Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε πολύ λίγα χιλιόμετρα και ήταν σφιχτός ακόμη ο κινητήρας του.

Από τη θέση του οδηγού
Πρόκειται για ένα πάρα πού καλό αυτοκίνητο. Ευκολοδούλευτο, δεν κουράζει το οδηγό, δυνατός και αξιόπιστος κινητήρας, δεν σε αφήνει από δύναμη, δυνατά φρένα, ξεκούραστο στην οδήγηση, πολύ καλά κρατήματα, σταθερό στην εθνική, ευρύχωρο και σύγχρονο εσωτερικό, Στην πόλη κινείσαι εύκολα, παρκάρεις - ξεπαρκάρεις άνετα.

Τι δεν μας άρεσε. Θα θέλαμε στην επιλογή drive του κιβωτίου να είναι λίγο πιο νευρικό, είναι ήπιο, και ίσως για μέσα την πόλη, στην επιλογή drive λίγο νεύρο θα το ήθελε ακόμα.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ



















0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge