12 Φεβρουαρίου, 2016

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ SKODA ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΧΗΣ


Το παρακάτω κείμενο που θα διαβάσετε, το διαβάσαμε στην επίσημη σελίδα της  ŠKODA Greece (δείτε εδώ ) με ημερομηνία δημοσίευσης 23 Ιανουαρίου 2016 στις 8:40 μ.μ. Το Skoda Club Πελοποννήσου (skodaclub.com.gr) ουδεμία ευθύνη φέρει για τα γραφόμενα, απλώς αναμεταδίδουμε αυτολεξεί το κείμενο το οποίο είναι επώνυμο.

«ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ 17.10.2014:
Το Δικαστήριο υποχρεώνει την εναγόμενη εταιρεία με την επωνυμία «ΡΟΥΣΤΑΝΗΣ Α.Β.Ε.Ε.» να καταβάλει στον ενάγοντα «Χαράλαμπο Αναστασιάδη», το συνολικό ποσό των 1.932,38€ με το νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής μέχρι την πλήρη εξόφλησή του.

ΚΡΙΘΗΚΕ, αποφασίστηκε και δημοσιεύθηκε σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο ακροατήριο του Δικαστηρίου αυτού, στις Σέρρες την 5η Δεκεμβρίου 2014!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ!!!!!!!!!!!!
Και για όσους δεν γνωρίζουν την υπόθεση αλλά και γι' αυτούς που θέλουν να την ξαναθυμηθούν, μπορούν να διαβάσουν τα παρακάτω...
ΤΟΝ ΜΑΪΟ του 2011 αποφάσισα να βάλω και εγώ κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητό μου. Έπειτα από έρευνα αγοράς επέλεξα την επιχείρηση "ΡΟΥΣΤΑΝΗΣ Α.Β.Ε.Ε." στο 4ο χλμ. Σερρών - Δράμας που είναι και ο επίσημος διανομέας - επισκευαστής CITROEN - SKODA - ISUZU στο νομό Σερρών.
Καθώς επίσης και επίσημος συνεργάτης της "VIAGAS", εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο της υγραεριοκίνησης και ανήκει στην "ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε." αποκλειστικού αντιπροσώπου και εισαγωγέα "SKODA" στην Ελλάδα.
Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ έγινε για να καταλάβετε πως επέλεξα μια εταιρεία στην οποία ίσως να πλήρωνα κάτι παραπάνω αλλά τουλάχιστον θα ήμουν ήσυχος σχετικά με την ποιότητα της δουλειάς - service - εγγύησης. Το συνολικό ποσό που πλήρωσα μετρητοίς ανήλθε στις 2.000€. Τα 1.500€ αφορούν στο κιτ υγραερίου και τα άλλα 500€ στο τακτικό service στις 130.000 χλμ. που επέλεξα να το κάνω και αυτό εκεί.
ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ της ίδιας χρονιάς αναγκάστηκα, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στην χώρα μας, να φύγω - έρθω στην Γερμανία παίρνοντας φυσικά μαζί μου και το αυτοκίνητό μου. Στον έλεγχο Κ.Τ.Ε.Ο. που έπρεπε να γίνει για να πάρω γερμανικές πινακίδες εντοπίστηκαν τα εξής:
Α) Η ΒΑΣΗ που έγινε για την στήριξη για το ντεπόζιτο του υγραερίου ήταν από υλικό εντελώς ακατάλληλο (λεπτό, μη ανοξείδωτο) με αποτέλεσμα να αποτελεί απλώς διακοσμητικό στοιχείο! Συν τοις άλλοις η βάση ήταν βιδωμένη και σε κάποια σημεία πάνω στον πίσω πλαστικό προφυλακτήρα! Πράγμα απαράδεκτο αφού θα πρέπει να σταθεροποιείται μόνο σε σύνδεση με το σασί.
Β) ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ήταν πως ο σωλήνας που περνάει το υγραέριο από το ντεπόζιτο σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου και καταλήγει στον κινητήρα περνούσε από το πίσω δεξί ψαλίδι το οποίο λόγω της… κίνησής του τον είχε φθείρει! Κίνδυνος διαρροής και μη χειρότερα! Φυσικά οι κακοτεχνίες δεν σταμάτησαν εδώ αφού μετά το ψαλίδι και καθ’ όλο το υπόλοιπο μήκος του αυτοκινήτου ο σωλήνας απλώς κρεμόταν στον αέρα χωρίς να είναι σταθερός όπως της βενζίνης!
Γ) ΠΡΙΝ ΚΑΝ συμπληρωθούν 30.000χλμ υπήρξε και έντονη μυρωδιά υγραερίου στον χώρο αποσκευών καθώς και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από… διαρροή!
ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ των τεχνικών ήταν πως το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο, απορώντας πώς δεν θρηνήσαμε θύματα, με φυσικό επακόλουθο να μην μπορεί να κινηθεί στην Γερμανία μέχρι να γίνουν οι κατάλληλες διορθώσεις. Επικοινώνησα με την εταιρεία κάποιες δεκάδες φορές μέσω σταθερού τηλεφώνου, κινητού, e-mail, facebook, sms, ακόμα και αυτοπροσώπως! Μέσα στις απαντήσεις - δικαιολογίες που άκουσα κυρίως από τον φίλο μου κ. Κωνσταντίνο Ρουστάνη ήταν πως οι Γερμανοί είναι υπερβολικοί, πως το αυτοκίνητο πέρασε από… Κ.Τ.Ε.Ο. στην Ελλάδα (ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει έλεγχος… Κ.Τ.Ε.Ο. στην Ελλάδα). Φυσικά λόγω… της φιλίας μας αναγκάστηκα να ακούσω και πολλούς άλλους φθηνούς δυστυχώς και ανούσιους ισχυρισμούς σε σημείο που να αισθάνομαι και βλάκας!!!
ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ που αργότερα έγιναν… υποσχέσεις, έπειτα παρακλήσεις και στην συνέχεια επικλήσεις στην φιλία τελικά κατέληξαν σε απλή κοροϊδία κάτι που αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος! Αναγκάστηκα να πληρώσω από την τσέπη μου σχεδόν άλλα… 1.500€ για τις… διορθώσεις και να μείνω περίπου 7 μήνες χωρίς αυτοκίνητο! Από αυτά πήρα, ύστερα μόνο από δικές μου "ενοχλήσεις", το ποσό των… 150€ και για τα υπόλοιπα ακόμα περιμένω!
ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ αυτή την αντιμετώπιση στράφηκα στα κεντρικά της εταιρείας στην Αθήνα και σε επικοινωνία που είχα με τον κ. Χρήστο Αλεξανδρόπουλο με διαβεβαίωσε πως θα πρέπει να του στείλω τα σχετικά έγγραφα (τιμολόγιο, πραγματογνωμοσύνη) και έπειτα θα… προωθήσει το θέμα μου! Ο συγκεκριμένος κύριος έγινε άφαντος μετά την αποστολή όλων των εγγράφων που μου ζήτησε!
ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ την φιλία την απέδειξα αφού έκανα τόσο μεγάλη υπομονή και δεν κινήθηκα (ακόμα) νομικά(ΤΕΛΙΚΑ... ΚΙΝΗΘΗΚΑ)!!! Μία κίνηση την οποία με συμβούλευσαν να κάνω οι Γερμανοί τεχνικοί έχοντας στα χέρια μου επίσημη αναφορά τους για την επικινδυνότητα της κατάστασης.
Ελπίζω ύστερα από αυτή την δημοσιοποίηση να δώσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι… υπεύθυνοι την μοναδική οριστική λύση που είναι η αποζημίωσή μου τουλάχιστον!!! Και αυτό να γίνει ΑΜΕΣΑ! Ας αποδείξουν τελικά και αυτοί πόσο φίλοι είναι!
ΑΝ ΚΑΙ δεν έχω ελπίδες για δικαίωσή μου, πιστεύω πως μέσω της δημοσιοποίησης όσοι σκοπεύουν να βάλουν κιτ υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητά τους θα είναι πιο υποψιασμένοι και προσεκτικοί στην επιλογή που θα κάνουν!
ΤΕΛΙΚΑ... ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ!!!!!! »

πηγή: ŠKODA Greece

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr