28 Δεκεμβρίου, 2015

ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤO RAPID & TO ROOMSTER

Και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στις πωλήσεις... Είναι γεγονός ότι αλλιώς τα σχεδίαζαν και αλλιώς τους βγήκαν ?
To Skoda Rapid παρουσιάστηκε στα μέσα του 2012 και στόχος ήταν να "προκαλέσει" στην μεσαία κατηγορία. Ένα αυτοκίνητο χωρίς πολλές υπερβολές, αξιόπιστο, προορισμένο να διαδεχθεί την Octavia tour & Octavia 5 μιας και η νέα
Octavia A7 θα είχε μεγαλύτερες διαστάσεις και θα "κοντράριζε" το passat. Αργότερα στα μέσα του 2013 η Skoda παρουσίασε την hatchback έκδοση του rapid το γνωστό μας spaceback με στόχο να υπάρχει ανταγωνισμός με το Golf και το Auris. Είναι γεγονός και πρέπει να το παραδεχτούμε ότι ο σχεδιασμός και ο εξοπλισμός ήταν συντηρητικός σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό και με τα μοντέλα που είχε απέναντι του το rapid & rapid spaceback.
To σκάνδαλο των ρύπων ήρθε να "αποτελειώσει" και το "δυνατό" χαρτί των πετρελαιοκινητήρων που η skoda  είχε μακράν την πρωτιά και την εμπειρία στο vw group κυρίως με την octavia tour 1.9 TDI. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα και τις μαρτυρίες κατόχων τα rapid είναι σε μεγαλύτερο βαθμό επηρεασμένα από την Octavia A7.
Παράλληλα στο ίδιο διάστημα η Seat παρουσίασε το νέο toledo, σχεδόν ίδιο με το rapid με διαφορές στο εμπρός και πίσω μέρος, και εμφανώς πιο νεανικό και στο πνεύμα της εποχής, το toledo πέρασε σε πωλήσεις το rapid και κυρίως στα ταξί.
Να σημειώσουμε εδώ ότι τότε το skodaclub.com.gr έκανε προσπάθεια να γίνει συγκριτικό test των δύο αυτοκινήτων (rapid&toledo) αλλά η προσπάθεια μας έπεσε στο κενό....
To λογικό θα ήταν η skoda στο πλαίσιο της νέας σχεδιαστικής τάσης που έχει αλλά και στον στόχο να ξεπεράσει το 1.000.000 αυτοκίνητα το χρόνο, έπειτα από σχεδόν 4 χρόνια θα είχε κάνει facelift στο rapid. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία πληροφορία για επερχόμενο facelift...

Σαν να μην έφτανε αυτό όλοι περιμέναμε να δούμε το νέο Roomster. Οι πληροφορίες έλεγαν πως η νέα γενιά του Roomster θα βασιζόταν στο VW Caddy, τόσο σε ότι αφορά το πλαίσιο όσο και τα μηχανικά του μέρη. Όπως δείχνουν τα πράγματα όμως η κατάσταση σε σχέση με το Roomster έχει αλλάξει, καθώς οι τελευταίες φήμες αναφέρουν πως δεν θα υπάρξει διάδοχός του. Η απόφαση, αν τελικά ληφθεί, θα οφείλεται στην αλλαγή προσανατολισμού της μάρκας, η οποία θα δώσει στο μέλλον ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα SUV. Η δημοτικότητα των τζιπ σε παγκόσμιο επίπεδο είναι μεγάλη και  δεν μπορεί κανείς να πει ότι η απόφαση της Skoda δεν είναι σωστή..είναι όμως απόφαση της Skoda ?
Η Skoda με την νέα σχεδιαστική τάση προκάλεσε...πολύς κόσμος γύρισε την πλάτη στην VW και μετά το 2009 η Skoda πάλι έχει σημειώσει μεγάλο αριθμό πωλήσεων μέσα στην Γερμανία. Σίγουρα αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, όπως επίσης δεν θα είναι καθόλου τυχαίες και οι εξελίξεις που περιμένουμε...ας μην ξεχνάμε όταν ξέσπασε το σκάνδαλο των ρύπων πως ο επιτυχημένος CEO της Skoda πήγε σε άλλο πόστο και μετά παραιτήθηκε..Και εμείς εδώ στην Ελλάδα μην ξεχνάμε πως περιμένουμε αλλαγή στον εισαγωγέα και γενικό αντιπρόσωπο, για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το 2016...
Πωλήσεις VW
Πωλήσεις Skoda

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr