29 Μαΐου, 2015

Škoda Tudor - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ?


To Škoda Tudor ήταν ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο (concept car) από την  Škoda Auto. Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2002, ως μια 2-πορτη σπορ coupé εκδοχή της πρώτης γενιάς του Škoda Superb. Το Superb αποτελεί την ναυαρχίδα της
εταιρείας, από το ντεμπούτο στα τέλη του 2001, ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκε η  τρίτη γενιά της.

Κατά την παρουσίαση του Tudor, είχε ανακοινωθεί ότι υπήρχαν κάποιες πιθανότητες να μπει στην παραγωγή, αλλά τελικώς αποφασίστηκε ότι το ίματζ της Škoda δεν ήταν, τότε ακόμα, επαρκώς ισχυρό για την συγκεκριμένη κατηγορία και θα ήταν πολύ δύσκολο να ανταγωνιστεί εταιρείες υψηλού κύρους στα 2-πορτα πολυτελή κουπέ.

Με το ίδιο όνομα, μεταξύ του 1946 και του 1952, υπήρξαν και δύο μοντέλα παραγωγής από την Škoda και συγκεκριμένα οι 2-πορτες εκδοχές των διαδοχικών Škoda 1101 και Škoda 1102, τόσο τα κουπέ, όσο και τα καμπριολέ. Κατά συνέπεια, το μοντέλο του 2002 έλαβε το όνομά του από τα πρώτα γνήσια κουπέ αυτοκίνητα στην ιστορία της μάρκας.

Η εξωτερική σχεδίαση του Škoda Tudor του 2002, είχε βασιστεί σε αυτήν του Škoda Superb του 2001, αλλά με πιο σπορ επιμέρους σχεδιαστικά στοιχεία, που του προσέδιδαν έντονο δυναμισμό. Την αίσθηση αυτή συμπλήρωναν στο σαλόνι του Tudor το τριάκτινο σπορ τιμόνι και τα σχεδόν αγωνιστικής εμφάνισης κυκλικά όργανα στον ελκυστικό πίνακα οργάνων, που έφερε μάλιστα ταχύμετρο με μέγιστη ένδειξη τα 280 km/h.Το πρωτότυπο Tudor έφερε στάνταρ όλα τα στοιχεία εξοπλισμού του Superb. Επιπρόσθετα, το δερμάτινο σαλόνι ήταν υψηλής ποιότητας, είχε πινελιές από αλουμίνιο στο ταμπλό, καθώς και τον κορυφαίο κινητήρα 2.8 λίτρων V6 24-βάλβιδο, ισχύος 193 hp, της κορυφαίας έκδοσης του Superb πρώτης γενιάς, ενώ και το ύψος της ανάρτησης είχε εμφανώς μειωθεί, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός σπορ κουπέ πολυτελείας.

Κινητήρας: 2.771 cm³ V6 24-βάλβιδος, βενζίνης
Μέγιστη ισχύς: 193 hp (142 kW) στις 6.000 στροφές το λεπτό
Μέγιστη ροπή: 279 N·m στις 3.200 στροφές το λεπτό
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,9 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 237 χιλιόμετρα την ώρα














0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr