30 Νοεμβρίου, 2014

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ OCTAVIA III RS TDI DSG


Την Κυριακή 23 Νοεμβρίου το Club μας διοργάνωσε καλλιστεία οχημάτων Skoda και με την ευκαιρία τα μέλη μας είχαν την δυνατότητα να δουν και να οδηγήσουν την νέα Octavia III RS, και η συντακτική ομάδα να κάνει μία πιο ενδελεχή δοκιμή. Το όχημα της δοκιμής μας ήταν το 2.0 TDI με αυτόματο κιβώτιο dsg ( 7αρι πολύδισκο ). 
Από που να αρχίσουμε....Τα επανασχεδιασμένα bucket της νέας RS προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, δεν κουράζουν τον οδηγό ακόμα και σε ταξίδι, πολύς καλής ποιότητας δέρμα, και πολύ καλή θέση οδήγησης. Το τιμόνι σαφές και άμεσα υπάκουο, τα φρένα ισχυρά, κυριολεκτικά "γονατίζουν" το αμάξωμα της octavia rs. Η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση είναι ακριβώς ότι πρέπει, δεν είναι πολύ σκληρή ώστε να προκαλεί κραδασμούς στην καμπίνα των επιβατών αλλά δεν επιτρέπει και το"ψάρεμα" (κυρίως του πίσω μέρους) στις στροφές, χάρις και στα ηλεκτρονικά καλούδια της. Στις στροφές μπαίνει, έχει φοβερά κρατήματα, κολάει στο έδαφος. Αν και πετρέλαιο, με ρύθμιση κινητήρα eco και Drive στο σασμάν η RS θα λέγαμε είναι λίγο ήπια...με επιλογή κινητήρα sport και την θέση του επιλογέα στο Sport η σειριακό η RS κυριολεκτικά ξεδιπλώνεται σε όλο της το μεγαλείο, βγάζει την δύναμη της και την γρηγοράδα της, ειδικά αν βάλεις την VRS mode, να ακούς και λίγο τον κινητήρα, εκεί τότε "ροπιάζει" και ο οδηγός όχι μόνο το όχημα !!! Οι ροπές έρχονται από χαμηλά και ο κινητήρας "δίνει". Έχει δύναμη, αρπάζει, και τα 0-100 έρχονται σε 8,1 sec. Τα continental πιστεύουμε πως είναι τα ιδανικά ελαστικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αν και με 40αρι προφίλ θέλει προσοχή στους ελληνικούς δρόμους. Παρόλα ταύτα  μας εντυπωσίασε πως η νέα RS σε καμία περίπτωση δεν έχει χάσει το οικογενειακό της στυλ, είναι κατά πολύ βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και στο σύστημα διεύθυνσης και στα ηλεκτρονικά της. Μεγάλο ατού είναι οι κινητήρες που είναι τεχνολογίας green tec και έτσι εκτός από ιπποδύναμη συνδυάζεται και η οικονομία καυσίμου αν αναλογιστεί κανείς πως με οικονομική οδήγηση καίει 4,6 L/100 km και ιπποδύναμη 184 hp. Σίγουρα η Skoda έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην νέα RS και δικαίως, γιατί αν μας ρωτούσατε να σας πούμε ένα αρνητικό, το μόνο που θα μπορούσαμε να πούμε είναι πως θα θέλαμε να μην είναι τόσο μαύρη στο σαλόνι της, αν και αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου του καθενός.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος της δοκιμής μας:

Συστήματα ασφαλείας:

1- Μπροστινό σύστημα προειδοποίησης κινδύνου ( Front Assistant) με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. 
2- Σύστημα ειδοποίησης εκτροπής λωρίδας ( Lane Assistant).
3- Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (Multi-Collision brake) με αυτόματη παρέμβαση πέδησης σε περίπτωση ατυχήματος.
4- Σύστημα προστασίας επιβατών (Crew Protect Assistant).  
5- Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (Driver Activity Assistant).
6- 9 αερόσακοι.

Συστήματα άνεσης:

1- Σύστημα υποβοήθησης φώτων (Light assistance). 
2- Σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης(trafic sign Recognition).
3- KESSY-σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί. Άνοιγμα και κλείσιμο της πόρτας, εκκίνηση και διακοπή του κινητήρα χωρίς κλειδί.
4- Αυτόματα προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας (Adaptive Cruise Assistant).  
5- Ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή 
6- Ηχοσύστημα δορυφορικής πλοήγησης με οθόνη αφής, Bluetooth και ψηφιακό ραδιόφωνο.
  VRS MODE -- Όταν επιλέγετε από την οθόνη του multimedia το στυλ της οδήγησης (normal/eco/sport) ρυθμίζεται αυτόματα ο ήχος. Στην επιλογή sport ο κινητήρας ακούγεται πιο πολύ (έξυπνο αυτό για αυτούς που θέλουν να ακούν τον ήχο του κινητήρα).

Κινητήρας:

Ο πετρελαιοκινητήρας της RS 2.0 TDI επιταχύνει από το 0 στα 100 km/h σε 8,1 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 232 km/h, και έχει ισχύ 184 HP. Όλοι οι κινητήρες διατίθενται αποκλειστικά στην Green tec έκδοση με εκπομπές ρύπων 119 g/km CO2 και έχει κατανάλωση  4,6  L / 100 km με χειροκίνητο κιβώτιο (μετρήσεις εργοστασίου) φανταστείτε με dsg και την επιλογή Drive πόσο οικονομικό είναι !!!

Εσωτερικό:

-Μαύρο δερμάτινο σαλόνι με κόκκινες ραφές (bucket τα μπροστινά καθίσματα), χειρόφρενο το ίδιο, επιλογέας ταχυτήτων και αυτός με δέρμα και κόκκινες ραφές, και το σήμα της RS
-Τιμόνι τριάκτινο δερμάτινο με κόκκινες ραφές,και το λογότυπο RS, πολυλειτουργικό με τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το bluetooth δεξιά και αριστερά, του τιμονιού . 
- Κλιματισμός (dual zone), θύρα usb, ψυχώμενο ντουλαπάκι και τεμπέλης
-Πίνακας οργάνων με έγχρωμη Maxi DOT οθόνη σε ειδική σχεδίαση RS. Χαρακτηριστικό της γνώρισμα όταν γίνεται η εκκίνηση, στην κεντρική οθόνη βγαίνει το σήμα της RS και οι δείκτες του κοντέρ και του στροφόμετρου κάνουν κύκλο και τερματίζουν για ελάχιστα δευτερόλεπτα.
-Καλύμματα με το λογότυπο της RS στους μαρσπιέδες,όπως και τα πεντάλ επίσης, και πατάκια με το σήμα της RS.

Εξωτερικό:

-Πίσω φώτα Led 
-Διαχύτης σε μαύρο χρώμα, με δύο μεγάλες χρωμιωμένες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης
-Aεροτομή
-Ζάντες ανθρακί 225/40 R18 με continental λάστιχα
-Εμπρός η χαρακτηριστική μάσκα με το σήμα RS, οι εισαγωγές αέρα με κυψελωτση, ο ανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας RS μπροστινοί προβολείς ομίχλης, και οι νέοι προβολείς bi-xenon με ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.

Η νέα RS διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, και παρουσιάζει μεγαλύτερη γωνία στροφής σε σχέση με τη βασική έκδοση ενώ διαθέτει και το ηλεκτρομηχανικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, που την κάνει να προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης. Στις  μεγάλες ευθείες δεν αντιλαμβάνεστε σχεδόν καθόλου το σύστημα διεύθυνσης. Στις στροφές και τις καμπές του δρόμου, το τιμόνι αποκτά αυτόματα μεγαλύτερη αμεσότητα και υπακούει άμεσα στις εντολές σας. 
Εντός πόλης, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης μειώνει την απαιτούμενη δύναμη για τους ελιγμούς στάθμευσης και γίνεται πολύ πιο ελαφρύ.
Νέο σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS (το είχαμε πρωτοσυναντήσει στην fabia RS), αναγνωρίζει την τάση του εμπρός εσωτερικού τροχού να σπινάρει και ενεργοποιεί ηλεκτρονικά τα φρένα στο συγκεκριμένο τροχό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ροπή που μεταφέρεται στον εξωτερικό τροχό, ο οποίος αποκτά πλέον καλύτερη πρόσφυση.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ για την νέα Octavia RS γιατί δόθηκε η μοναδική ευκαιρία σε εμάς και τα μέλη μας να την δούμε και να την οδηγήσουμε. 





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr