22 Ιουνίου, 2013

ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ SKODA CITIGO

'Όπλο οικονομίας !!!


Την Κυριακή 16 Ιουνίου και με την ευκαιρία της συνάντησης του Club μας, ταξιδέψαμε και οδηγήσαμε το μικρό μοντέλο της Skoda...το Citigo. Το αυτοκίνητο το παραλάβαμε το μεσημέρι του Σαββάτου από τις νέες εγκαταστάσεις της Skoda interauto (Λ.Μεσογείων 397) το πρωί της Κυριακής ξεκινήσαμε την μονοήμερη εκδρομή μας και την
Δευτέρα το παραδώσαμε.
Το Citigo της δοκιμής μας ήταν η έκδοση  Lounge, με μπεζ σαλόνι, 3θυρο,  infotainment «Move&Fun» οθόνη φορητού συστήματος στην κορυφή του ταμπλό (με σύστημα πλοήγησης στα ελληνικά) με τον 60άρη κινητήρα χωρίς GreenTec.
Μέσα στην πόλη κινείται άψογα λόγο όγκου, αλλά και του νέου 3 κίλυνδρου  κινητήρα mpi. Ο 1000άρης κινητήρας κινεί άνετα το Citigo και δεν μας κούρασε καθόλου, ιδιαίτερα στο κέντρο της Αθήνας. Tα φρένα είναι άκρος αποτελεσματικά σε όλες τις ταχύτητες, το κιβώτιο μαλακό,σαφές και δεν κουράζει τον οδηγό, και το τιμόνι ελαφρύ και υπάκουο χάρις την ηλεκτρουδραυλική κρεμαριέρα. Tα χειριστήρια είναι σε σωστές και σε βολικές θέσεις, ο σχεδιασμός στο εσωτερικό είναι απλός και εργονομικός, με καλά υλικά.Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 251 λίτρα (κορυφαία τιμή για την κατηγορία).Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του όμως μπορεί να φιλοξενήσει αρκετά άνετα -τηρουμένων των αναλογιών- τέσσερις επιβάτες. Τριγμούς από πλαστικά ή άλλους θορύβους δεν ακούσαμε, πράγμα που μαρτυρά την καλή ποιότητα κατασκευής. Το ντουλαπάκι είναι ευρύχωρο, υπάρχουν θήκες και στις πόρτες αλλά και στα πίσω καθίσματα, για μικροαντικείμενα. Μας άρεσε πολύ η ορατότητα του Citigo λόγο των μεγάλων υάλινων επιφανειών, αλλά και το μεγάλο ταμπλό ! Οι μεγάλοι καθρέφτες δεν αφήνουν νεκρές γωνίες και προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε και σύστημα start stop, κάτι το οποίο βοηθά απόλυτα τον οδηγό στο ξεκίνημα στην ανηφόρα ή στην όπισθεν σε κατηφορικό σημείο. Ένα άκρως θετικό του νέου Citigo είναι τα φώτα. Φαίνεται πως η Skoda διόρθωσε τα λάθη του παρελθόντος (Octavia tour & Octavia 5 προ facelift), τα φώτα είναι δυνατά, η δέσμη φωτός απλώνεται όμορφα, και ακόμα σε σκοτεινούς δρόμους έχει πολύ καλή φωτεινότητα. Το ραδιοσιντί (Funky) είναι σύγχρονο, εργονομικό με πάρα πολύ καλή λήψη, και ακουστική παρόλο που το citigo έχει μόνο μπροστά 2 ηχεία. Ο κλιματισμός είναι αποτελεσματικός και ψύχει-θερμαίνει το εσωτερικό του citigo γρήγορα.
Η μεγάλη μας έκπληξη ήρθε στην εθνική !!!
Και όμως στην εθνική κινείται άνετα κάτι το οποίο σε παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας ! Σταθερό, ήσυχο, αθόρυβο. Τα 120 έρχονται άνετα,και στις ανηφόρες της κακιάς σκάλας δεν κόβει όσο θα περιμέναμε, δεν ζορίζετε τόσο, παρόλο που είναι 990 κυβικά ! Στην ευθεία των Μεγάρων παρόλο τους πλευρικούς ανέμους παρέμενε σταθερό στο δρόμο και ταξιδεύει άνετα.
Κατανάλωση...κι όμως..αν σας πούμε ότι καίει πιο λίγο και από Diesel ?
Δεν έσπασε το φράγμα των 7-8 λίτρων για κάθε 100 χλμ. Σε νορμάλ οδήγηση εύκολα βλέπεις στον υπολογιστή ταξιδιού 5-6 λίτρα για κάθε 100 χλμ. ή και λιγότερο από αυτό, όπως είδαμε εμείς και δεν το πιστεύαμε.
Με αριθμούς ? Το παραλάβαμε με αυτονομία 60 χιλιόμετρα. Βάλαμε 25 ευρώ βενζίνη (1.62 το λίτρο). Το Σάββατο κινήθηκε εντός των Αθηνών, και την Κυριακή πήγαμε στο Ξυλόκαστρο. Κατά την διάρκεια του test drive δούλευε 1μιση ώρα χωρίς να το σβήσουμε, και η επιστροφή έγινε από την παλιά εθνική έως την Κόρινθο και μετά από την Νέα εθνική οδό. Το πρωί της Δευτέρας μέσο του κέντρου το επιστρέψαμε, και είχε αυτονομία 70 χιλιόμετρα. Εν συγκρίση με fabia 1.2 tsi dsg, το citigo έκαψε 7 ευρώ λιγότερα.
Το Citigo μας άφησε καλύτερες εντυπώσεις από ότι περιμέναμε. Με απλά λόγια..απλό, σύγχρονο, πολύ οικονομικό αμάξι πόλης αλλά κάνεις άνετα και ταξίδι.
Εκτός από τα θετικά ας πούμε και κάποια αρνητικά που παρατηρήσαμε. Στην πόρτα του οδηγού, έχει μόνο ένα κουμπί για το παράθυρο του οδηγού. Δεν έχει και για το παράθυρο του συνοδηγού, και αν ο οδηγός πρέπει να ανοίξει το παράθυρο του συνοδηγού πρέπει να κάνει λίγο τον Spiderman...αυτό το σχεδιαστικό λάθος ελπίζουμε να διορθωθεί όταν έρθει η ώρα για facelift. Τέλος ένα άλλο αρνητικό είναι τα εμπρός καθίσματα όταν πέφτουν για να μπουν οι πίσω επιβάτες, δεν επανέρχονται στην προηγούμενη θέση και πρέπει να ξανά ρυθμίσεις το κάθισμα. Όλοι εμείς, τα μέλη, η ομάδα διαχείρισης και η συντακτική ομάδα του Skoda Club Πελοποννήσου θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Skoda Interauto για την παραχώρηση του Skoda Citigo και για την δυνατότητα που μας δόθηκε να γνωρίσουμε άλλο ένα μοντέλο της Skoda από κοντά και να έχουμε πλήρη άποψη.








0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr