15 Ιουνίου, 2012

SKODA ROOMSTER

Το Roomster παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πριν από τρία χρόνια στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το Μάρτιο έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, αποτελώντας το πρώτο πολυμορφικό στην ιστορία της Skoda...
Το χαρακτηριστικό του Skoda Roomster είναι το «διαφορετικό» του σχήμα, που ουσιαστικά μοιάζει σαν να έχεις… ενώσει δύο αυτοκίνητα. Δύο διαφορετικά μέρη, λοιπόν, «διαχωρίζονται» από τη μεσαία κολώνα δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι οι δύο εμπρός επιβάτες, βρίσκονται σε διαφορετικό χώρο από τους πίσω. Το «τρικ» αυτό έχει επιτευχθεί, χάρη στη σχεδίαση των γυάλινων επιφανειών, που στο πίσω και πλαϊνό μέρος είναι πολύ μεγαλύτερες σε μέγεθος. Πιο συγκεκριμένα τα πίσω πλευρικά παράθυρά είναι κατά 4,6 εκ. μεγαλύτερα σε ύψος σε σχέση με τα παράθυρα των θυρών του οδηγού και του συνοδηγού. Οι πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες συμβάλουν τόσο στην αύξηση της περιφερειακής ορατότητας, όσο και στην αίσθηση άνεσης των πίσω επιβατών. Επιπλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό θα διατίθεται και μια τεράστια γυάλινη οροφή, που ενισχύει στο μέγιστο αυτή την αίσθηση. Το Roomster έχει μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα , που για πρώτη φορά είδαμε στο Octavia 5. Ωστόσο, το design του ξεχωρίζει, με στοιχεία που χρησιμοποιεί για πρώτη φορά (όπως οι «κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, τα κάθετα φωτιστικά σώματα πίσω κ.ά.). Πρωτοποριακά στοιχεία όμως δεν συναντώνται μόνο στο αμάξωμα, αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το Roomster, λοιπόν, είναι ένα «καθαρό» μικρό πολυμορφικό (με μήκος που μόλις που ξεπερνά τα 4,2 μέτρα) με το σύστημα «VarioFlex» να δίνει τη δυνατότητα πολλών διαμορφώσεων στην καμπίνα των επιβατών.
Το πίσω κάθισμα (αποτελείται από 3 αυτόνομες θέσεις) μπορεί να μετακινηθεί εμπρός-πίσω κατά 15 εκατοστά, αυξάνοντας τον όγκο του χώρου αποσκευών από τα 450 λίτρα στα 530 λίτρα (μεγαλύτερες τιμές για την κατηγορία). Φυσικά υπάρχει δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης των τριών πίσω θέσεων (μαζί ή μεμονωμένα της καθεμίας). Επιπλέον η μεσαία θέση, με την αναδίπλωση της πλάτης της, μπορεί να μετατραπεί σε τραπεζάκι, ενώ μπορεί ακόμα και να αφαιρεθεί (το βάρος της είναι 11 κιλά, βέβαια…). Όταν αφαιρεθεί τα δύο πίσω πλαϊνά καθίσματα, μπορούν να… πλησιάσουν μεταξύ τους κατά11 εκατοστά, μετατρέποντας το Roomster σε 4θέσιο, με το χώρο για τους δύο πίσω επιβάτες να αυξάνεται σημαντικά. (τα πλαϊνά καθίσματα μπορούν και αυτά να αφαιρεθούν, επίσης). Τέλος,άλλη μία δυνατότητα είναι αυτή της ρύθμισης της κλίσης της πλάτης των 3 πίσω καθισμάτων και η μεταβολή της γωνίας που σχηματίζει με το κάτω μέρος του καθίσματος κατά 13,5 μοίρες. Εντυπωσιακό είναι και το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος για τα κεφάλια των επιβατών του Roomster, που ξεπερνά το ένα μέτρο!
Στο εσωτερικό, υπάρχουν φυσικά πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ η συνολική εικόνα είναι ευχάριστη, με την εργονομία να «πατάει» στα γερμανικά πρότυπα. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ίδια με του fabia II.
To Roomster, είναι σίγουρα ένα ξεχωριστό μικρό (σε μήκος) πολυμορφικό με το οποίο η Skoda, θέλει να μπει δυναμικά στην κατηγορία, ανεβάζοντας τον πήχη. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι το γνωστό αξιόπιστο μηχανικό σύνολο του group VW που όλοι μας γνωρίζουμε.(πηγή www.autotriti.gr)


 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge