05 Σεπτεμβρίου, 2020

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΕΣ CNG (ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)


Καλώς η κακώς τα οχήματα που καίνε φυσικό αέριο είναι πέρα για πέρα οικονομικά και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι αυτό. Το VW Group χρησιμοποιεί τους 1.0, 1.4 και 1.5 CNG. Θα πρέπει όλοι να ξέρετε πως οι κινητήρες αυτοί δεν καίνε ταυτόχρονα βενζίνη και φυσικό αέριο αλλά καίνε φυσικό αέριο και όταν αυτό τελειώσει, τότε αυτόματα γυρνάει σε βενζίνη.   Σεφτέ στα προβλήματα έιχαν κάνει μοντέλα της VW, με αρκετά να έχουν πρόβλημα στο καπάκι (κυλινδροκεφαλή). Τελευταία δυστυχώς
αναφορές έχουμε και για Skoda, κυρίως ταξί.
Το πρόβλημα που παρουσιάζουν είναι αστάθεια στο ρελαντί και στο διαγνωστικό βγάζουν σφάλμα στον 3ο και 4ο κύλινδρο συνέπεια χαμηλώτερης συμπίεσης. Με λίγα λόγια πιτσικαρισμένο καπάκι. Αν κάποιος είναι στην εγγύηση είναι τυχερός. Αν δεν είναι...έπαιξε κι έχασε καθώς η ζημιά περνάει τα 1500 ευρώ. Επισκευή στο καπάκι ; Ρίσκο γιατί τα καπάκια CNG δεν είναι απλά και ίδια με τα συμβατικά, και σκεφθείτε πως αν το μαμά καπάκι πιστικάρισε, πόσο πιο εύκολα θα αρπάξει ένα πλαναρισμένο καπάκι ; Δύσκολη η απάντηση...
Για όσους είναι στην εγγύηση, το λέμε πάντα, και είναι νόμος απαράβατος. Για ότι κάνετε, όποια παρατήρηση έχετε θα ανοίγεται εντολή εργασίας με όλες σας τις παρατηρήσεις στο συνεργείο.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η Πανελλαδική παρουσίαση H NEA OCTAVIA

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

CITIGOᵉiV by skodaclub.com.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITIGOᵉiV test on road