02 Νοεμβρίου, 2019

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ - ΕΝΤΟΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΖΗΤΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΩΡΑ !!!


Λάβαμε πολλά παράπονα και έντονες διαμαρτυρίες από ταξί με φυσικό αέριο, γιατί όταν έρχεται η ώρα να περάσουν ΚΤΕΟ έχουν πρόβλημα με την πιστοποίηση και την βεβαίωση καλής λειτουργίας. Ζητάμε και εμείς ως Skoda Club την άμεση κινητοποίηση και παρέμβαση της εισαγωγικής διότι το θέμα είναι άκρως σοβαρό. Το πρόβλημα μπορεί να μην είναι εις γνώση τους ή να μην τους έχει ενημερώσει κάποιος, οπότε και δεν μπορούμε να να τους κρίνουμε γι αυτό. Ας δούμε το πρόβλημα αναλυτικά.


Τα ΙΧ περνούν από ΚΤΕΟ πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια και μετά κάθε 2 χρόνια. Τα Ταξί επειδή είναι επαγγελματικά οχήματα περνούν κάθε χρόνο. Τα οχήματα με φυσικό αέριο είναι οχήματα με διπλό καύσιμο. Βενζίνη και φυσικό αέριο, έτσι βγαίνουν από το εργοστάσιο, έτσι εισάγονται στην χώρα μας, και η άδεια κυκλοφορίας βγαίνει με διπλό καύσιμο εξ αρχής γιατί είναι εργοστασιακό. Τα οχήματα που μετά βάζουν υγραέριο ή φυσικό αέριο μετά την μετατροπή. περνούν ΚΤΕΟ και μετά γίνεται μετατροπή της άδειας κυκλοφορίας σε διπλό καύσιμο. Ωραία μέχρι εδώ.
Πάμε τώρα να δούμε το εργοστασιακό φυσικό αέριο όταν έρχεται στην Ελλάδα, και μιλάμε για τα καινούργια (και τα εισαγωγής αλλά αυτά δεν μας νοιάζουν τόσο). Το αυτοκίνητο εκτελωνίζεται και βγάζει κανονικά άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες και έχει εργοστασιακή εγγύηση 2 χρόνια. Όταν έρχεται η ώρα να περάσει ΚΤΕΟ ζητείται βεβαίωση καλής λειτουργίας του φυσικού αερίου. Το μέγα θέμα είναι ότι στην Αττική αυτή την βεβαίωση την δίνουν μόνο 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, και όχι όλα τα εξουσιοδοτημένα. Μάλιστα το ένα την χρεώνει 50 ευρώ και το άλλο 25. Υπάρχει «βεβαίωση» 2 σελίδων και άλλη 7 σελίδων !!! Φυσικά και τα έξω συνεργεία που έχουν άδεια για υγραέριο και φυσικό αέριο δίνουν τέτοιο χαρτί με αντίστοιχο κόστος. Η διαδικασία είναι απλή...βγαίνει η πίσω ποδιά, γράφεται ο κωδικός της μπουκάλας και το serial number, στέλνονται τα στοιχεία στο υπουργείο και δίνεται στον ιδιοκτήτη μια βεβαίωση και πάει στο ΚΤΕΟ.
Η διαμαρτυρία των κατόχων φυσικού αερίου ( Octavia βασικά) είναι γιατί να χρεώνονται 25 ή 50 ευρώ για την βεβαίωση από την στιγμή που το όχημα είναι αγορασμένο καινούργιο, από την Ελληνική εισαγωγική και το επίσημο δίκτυο, και αφού το όχημα κάνει όλα τα προβλεπόμενα service στην αντιπροσωπεία, γιατί να πρέπει να πάνε σε άλλη αντιπροσωπεία να πάρουν το χαρτί και να πληρώσουν κι από πάνω !!! Αν κάθε χρόνο θέλει το ταξί 100 ευρώ και όλα αυτά για να περάσει μόνο ΚΤΕΟ αυτά είναι 3 μεροκάματα. Ωστόσο το ζήτημα είναι αλλού. Αφού δεν μπορούν όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Skoda να δώσουν βεβαίωση καλής λειτουργίας, τότε πως είναι δυνατόν να κάνουν επισκευές στο σύστημα του φυσικού αερίου όταν το όχημα παθαίνει βλάβη ή να γίνονται τα service στα οχήματα με φυσικό αέριο σε όλα τα εξουσιοδοτημένα, αλλά το εξουσιοδοτημένο να μην μπορεί να δώσει βεβαίωση καλής λειτουργίας ;;; Ζητάμε λοιπόν το αυτονόητο, και για τα ΤAΞΙ αλλά και τα ΙΧ, η χορήγηση βεβαίωσης καλής λειτουργίας του συστήματος φυσικού αερίου να δίνεται δωρεάν στον ιδιοκτητη, εφόσον το όχημα κάνει όλα τα προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή service στο επίσημο δίκτυο της Skoda. Αυτή είναι η μόνη και σωστή λύση κι εμείς δημόσια σε αυτό το θέμα είμαστε υπέρ των ταξί αλλά και των κατόχων οχημάτων φυσικού αερίου γιατί κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο. Εδώ που τα λέμε και η νομοθεσία για τα οχήματα διπλού καυσίμου είναι απαράδεκτη και δαιδαλώδες αλλά άντε να βγάλεις άκρη.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi