07 Ιανουαρίου, 2019

ΠΑΓΟΣ ΣΤΟ SKODA ;;; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ


Λόγο των χαμηλών θερμοκρασιών και των χιονοπτώσεων σε όλη την Ελλάδα αυτές τις μέρες, το χειρότερο είναι ο πάγος. Πάμε να δούμε τι να προσέξουμε αλλά και μερικά tips για τα αγαπημένα μας Skoda.

Όλοι μας έχουμε στο κύκλωμα του νερού αντιψυκτικό G12 ή G13, αυτό παγώνει κάτω από τους -25°C. Αν κάποιος δεν έχει παραφλού στο κύκλωμα (σπάνιο στις μέρες μας) ας ρίξει μέσα στο δοχείο νερού λίγο οινόπνευμα, για να μην παγώσει το νερό.

Επίσης στο δοχείου πλυστικού τζαμιών, αν δεν έχουμε βάλει κάποιο πρόσθετο για τον πάγο, ρίξτε κι εκεί λίγο οινόπνευμα, γιατί αν παγώσει το νερό θα σπάσει το δοχείο, και άλλα επιμέρους πλαστικά, και ειδικά το δοχείο νερού των τζαμιών αλλάζει δύσκολα πανάθεμα το, έχει βαβούρα.


Έχουμε ελέγξει την μπαταρία μας ότι δεν είναι στα τελευταία της, γιατί δεν υπάρχει χειρότερο ξενέρωμα, να μείνεις από μπαταρία μέσ τα χιόνια ή την παγωνιά με βαθμούς -°C.

Αν η πόρτα από τον πάγο έχει κόλλησε και δεν ανοίγει, «ζουπίξτε την» λίγο προς τα μέσα. Συνήθως παγώνουν τα λάστιχα στις πόρτες. Γι αυτό σπρώξτε την ελαφρά προς τα μέσα. Αν δεν ζεσταθεί η καμπίνα του αυτοκινήτου, να λιώσει λίγο ο πάγος από τα παράθυρα και τις τσιμούχες στις πόρτες, μην επιχειρήσετε να ανοίξετε τα τζάμια, θα ζορίζετε τους γρύλους (αν είναι ηλεκτρικά τα παράθυρα) και ως γνωστόν οι γρύλοι στο VW group είναι για κλάματα....πλαστικοί οδηγοί, σπάνε για πλάκα σε όλα τα μοντέλα, επιτυχία τρελή.


Αν η κλειδαριά της πόρτας έχει πιάσει πάγο και δεν μπαίνει το κλειδί ρίξτε λίγο οινόπνευμα,  ή κρύο νερό ή στην πολύ ανάγκη (δεν το συνιστούμε) ζεσταίνεται το κλειδί με έναν αναπτήρα και ξεκλειδώστε, αυτό μόνο ως ύστατη λύση. Να ξέρετε όσοι έχετε το κλειδί με τηλεχειρισμό σας ζηλεύουμε.

 Όταν βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητό μας με παγωνιά ή στα χιόνια, κλείνουμε προηγουμένως οτιδήποτε καταναλώνει ενέργεια, όπως για παράδειγμα τον κλιματισμό, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες, κλπ. Το αφήνουμε να ζεστάνει, να ζεσταθεί ο κινητήρας, τα νερά του κινητήρα δηλαδή, και αφού το ζεστάνουμε πρώτα, μετά ανάβουμε καλοριφέρ. Οδηγάμε με ήπιες στροφές, νορμάλ, όχι ανοίγματα για αποφυγή ρηγμάτων. Δεν ξεκινάμε ποτέ με παγωμένο κινητήρα, ειδικά τα turbo, και οδηγούμε με χαμηλές στροφές. Το κρακ είναι εύκολο να γίνει και πιστέψτε μας δεν θέλετε.

Είναι αυτονόητο ότι έχετε αλυσίδες, χιονοκουβέρτες και όλη την προίκα.

Αν το μοντέλο της Skoda που έχετε, σηκώνονται οι υαλοκαθαριστήρες είστε τυχεροί, τους σηκώνεται από το προηγούμενο βράδυ και είστε οκ. Σε όσα δεν σηκώνεται ( συνήθως τύπου aero) σκουπίστε τους καθαριστήρες με πανί βρεγμένο με οινόπνευμα. Μην ανοίξετε υαλοκαθαριστήρες αν το τζάμι έχει πάγο, θα χαλάσετε τα λάστιχα των καθαριστήρων. Κρίμα είναι.

Πάγος στο παρμπρίζ. Αν πίσω στην τάπα του ρεζερβουάρ έχετε ξύστρα για τον πάγο είστε τυχεροί.

1-Αν δεν έχετε, με μια ξύστρα ξύστε το παρμπρίζ.
2- Με κρύο νερό βρύσης. ΠΟΤΕ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ, θα σπάσει το τζάμι. Μόνο κρύο νερό βρύσης.
3- Δείτε ένα απλό κόλπο...
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδυάσετε:

1 μέρος νερό
2 μέρη αλκοόλη (οινόπνευμα) για εντριβή
Τα αναμιγνύετε, βάζετε το διάλυμα σε ένα δοχείο με ψεκασμό (σε κανένα τελειωμένο άζαξ ως συνήθως) και έχετε έτοιμη την άμεση και εύκολη λύση για τον πάγο στο παρμπρίζ. Απλά ψεκάστε το διάλυμα πάνω στο παγωμένο παρμπρίζ και δείτε πόσο πιο εύκολο γίνεται να καθαρίσετε τον πάγο μέσα σε δευτερόλεπτα! Το έχουμε δοκιμάσει !!!
Το κόλπο αυτό λειτουργεί λόγω του απίστευτα χαμηλού σημείου πήξης της ισοπροπυλικής αλκοόλης (οινόπνευμα) που είναι στους -89°C.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΤΛΣΥΜ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

Fabia Monte carlo 1.5tsi 150ps

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Fabia Monte Carlo DSG 150ps 1.5tsi