19 Δεκεμβρίου, 2018

O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.0 TSI EA211 ΤΗΣ SKODA


Aπό το 2017 στo εργοστάσιο της Skoda στην Blada Boleslav κατασκευάζεται ο κινητήρας 1.0 TSI ο οποίος τοποθετείτε στο Karoq, Octavia, Fabia και Rapid.
Ο 1.0 TSI είναι ο μικρότερος κινητήρας της οικογένειας EA211. Η Volkswagen εισήγαγε τον κινητήρα το 2015 ως ένα ακόμη βήμα της στρατηγικής downsizing. Είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρων που σχεδιάστηκε για το VW Polo Mk6, το Golf Mk7 και άλλα αυτοκίνητα της Volkswagen AG σε διαφορετικές εκδόσεις.


Το μπλοκ των κυλίνδρων του 1.0  TSI είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου χυτοπρεσσαριστό και είναι ανοιχτό με κυλινδρικές ραβδώσεις εξωτερικά των χιτωνίων. Ο κινητήρας έχει σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα με μικρότερα έδρανα στροφαλοφόρου (45 mm) και έδρανα σύνδεσης (47,1 mm) για μείωση κραδασμών και τριβής. Τα βελτιστοποιημένα σφυρηλατησμένα κινούμενα μέρη, μπιέλες, πυροι και τα εμβόλα αλουμινίου, και με το στρόφαλο ο οποίος έχει μικρές τρυπητες οπές λίπανσης επέτρεψαν την εξάλειψη τριβών και θορύβων παρά τον 3κύλινδρο σχεδιασμό.

Όπως και ο κινητήρας 1.4 TSI EA211, έτσι και ο 1.0 TSI διαθέτει επίσης κυλινδροκεφαλή αλουμινίου με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής. Τα καυτά καυσαέρια επιτρέπουν στον κινητήρα να ζεσταθεί γρήγορα. Η κυλινδροκεφαλή έχει 4 βαλβίδες για κάθε κύλινδρο (12 βαλβίδες συνολικά). Οι βαλβίδες ενεργοποιούνται μέσω βραχιόνων κυλίνδρων (δακτύλων-κοκκοράκια). Η κάθε βαλβίδα είναι εξοπλισμένη με υδραυλικούς αντισταθμιστές διακένου βαλβίδων (ανυψωτήρες / ρυθμιστές ). Ο κινητήρας έχει εκκεντροφόρους διπλής ολίσθησης (εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής). Οι εκκεντροφόροι κινούνται από έναν οδοντωτό ιμάντα και εγκαθίστανται στο ξεχωριστό περίβλημα.  Ο κινητήρας έχει μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής και εξαγωγής.

Ο κινητήρας διαθέτει αντλία λαδιού τύπου πτερυγίου που οδηγείται απευθείας από τον στροφαλοφόρο άξονα. Το σύστημα λαδιού χρησιμοποιεί έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο έλεγχο πίεσης λαδιού. Αυτό σημαίνει ότι η πίεση λαδιού ελέγχεται σύμφωνα με το φορτίο του κινητήρα, τις στροφές του κινητήρα και τη θερμοκρασία λαδιού. Η μέγιστη πίεση που παράγεται από την αντλία λαδιού είναι 3,3 bar.

Το σύστημα καυσίμου άμεσης έγχυσης υψηλής πίεσης λειτουργεί με πίεση έγχυσης μεταξύ 120 και 250 bar και χρησιμοποιεί εγχυτήρες (μπεκ) με 5 οπές. Η εξαιρετική απόδοση και οι χαμηλές εκπομπές δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν χωρίς τη χρήση ενός υπερσυμπιεστή. Το 1.0 λίτρων TSI διαθέτει υπερσυμπιεστή με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο bypass, το ψύγείο του αέρα ψύχεται με το ψυκτικό του κινητήρα και η πολλαπλή εισαγωγής είναι από πλαστικό. Ο καταλύτης βρίσκεται κοντά στον υπερσυμπιεστή και μειώνει ακόμα καλύτερα τις εκπομπές. Ο κινητήρας ελέγχεται από το Bosch Motronic ME 17.5.21.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

Όλα τα νέα άρθρα τώρα στο email σας

Translate

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

Followers

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2019

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Skoda Technical Event Epic