27 Νοεμβρίου, 2016

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ SKODA SUPERB 2.0 TDI 190 hp DSG


Την Κυριακή 13 Νοεμβρίου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά την ναυαρχίδα της Skoda και μάλιστα στην πιο πλούσια έκδοση της. 2.0 TDI 190 hp με 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG στην έκδοση Laurin & Klement. Εκτός από την μέρα του event την είχαμε την ευκαιρία να την δοκιμάσουμε εντός και εκτός Αττικής και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Από που να αρχίσουμε...


Το Superb που οδηγήσαμε, με τον 2.0 TDI 190 hp συνδυαζόταν με το 6άρι αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη της Škoda. Το μοτέρ είναι αθόρυβο, έχει πολύ δύναμη, είναι οικονομικό σε θέμα καυσίμου, δεν σε αφήνει ποτέ απί ισχύ και είναι νευρικό. Σε απόλυτη αρμονία με το DSG η λιμουζίνα της Skoda μετατρέπεται στο απόλυτο παιχνίδι και σου κάνει όλα τα γούστα παρόλο τον όγκο της. Θα τολμήσουμε να πούμε ότι είναι πιο νευρικό από την Octavia VRS 2.0 TDI.
Η έκδοση που μας παραχωρήθηκε είχε πέντε ρυθμίσεις : Eco, Normal, Comfort, Sport και Indivisual, αναλόγως την επιλογή του τρόπου οδήγησης αυτόματα ρυθμίζεται και η ανάρτηση του αυτοκινήτου. Το τιμόνι της Superb έχει πολύ καλή αίσθηση, στη ρύθμιση Sport αποκτά μεγαλύτερο βάρος και σε εμπνέει για περισσότερη εξερεύνηση του υψηλού ομολογουμένως ορίου πρόσφυσης του αυτοκινήτου, μιας και σε αυτή τη ρύθμιση, τα σκληρότερα αμορτισέρ δίνουν στο αμάξωμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά του αυτοκινήτου συνολικά. Σε συνδυασμό με το εξαιρετικό κιβώτιο DSG με τα padles στο πίσω μέρος του τιμονιού, σε προκαλεί να παίξεις μαζί της. Έχουμε τονίσει αρκετές φορές πως όταν μάθεις να παίζεις με το DSG, σε όλες του τις λειτουργίες το αυτοκίνητο (ανεξαρτήτως μοντέλου) γίνεται παιχνίδι και έχει απίστευτες δυνατότητες.
Στην ρύθμιση Eco η Superb κινείται ήπια και οικονομικά, με στόχο την οικονομία καυσίμου, στην ρύθμιση Normal κινείται ουδέτερα θα λέγαμε, στην Comfort καταλαβαίνουμε την διαφορά σε συνδυασμό με την ανάρτηση και προσφέρουν άνεση στους επιβάτες. Χαρακτηριστικό είναι πως με αυτή την ρύθμιση αισθάνεσαι πως είναι να είσαι επιβάτης σε μία λιμουζίνα...άνεση ανάρτησης, αθόρυβη, ποιότητα ηχομόνωσης, αίσθηση χλιδής. Η ρύθμιση indivisual είναι μια ρύθμιση που μπορεί να σετάρει ο οδηγός σύμφωνα με τα δικά του γούστα, όπως αυτός θέλει και να την αποθηκεύσει.

Μεγαλύτερη σε σχέση με την προηγούμενη Superb όσον αφορά τους χώρους. Τέσσερις ψηλοί ενήλικοι θα απολαύσουν πολυτελές επίπεδο χώρου για το κεφάλι και τα πόδια τους, ενώ ακόμα και τρεις μπορούν να βολευτούν άνετα στο πίσω κάθισμα. Τα καθίσματα διαιρούνται 60/40 και αναδιπλώνονται με τη χρήση των στάνταρ λεβιέδων στα τοιχώματα του πορτμπαγκάζ. Με τα πίσω καθίσματα στις θέσεις τους, το πορτμπαγκάζ μετρά το εντυπωσιακό νούμερο των 625 lt, όγκος-ρεκόρ, μεγαλύτερος από αυτόν κάθε ανταγωνιστή της αγοράς.

Στην έκδοση Laurin & Klement που οδηγήσαμε, η καμπίνα του Superb δείχνει και είναι καλά κατασκευασμένη και γοητευτική. Μαλακό και πυκνό πλαστικό καλύπτει το ταμπλό και ψηλά τις πόρτες, αλλά υπάρχουν και περιοχές με δέρμα και εξώραφα. Οι επενδύσεις στις πόρτες είναι δερμάτινες σε σχέση με τα άλλα μοντέλα της Skoda που είναι πλαστικές. Επίσης το θέμα που είχε το προηγούμενο μοντέλο με τις χειρολαβές στις πόρτες που ξέφτιζαν, δεν υφίσταται πια μιας νέος σχεδιασμός της Skoda δεν επιτρέπει τέτοια ατοπήματα. Μεγάλο ατού της Superb είναι ο κρυφός φωτισμός στο ταμπλό και στις τέσσερις πόρτες που κάνουν το σαλόνι της αντάξιο άλλων λιμουζινών..
Εξοπλισμός
Δερμάτινο τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, εξοπλισμένο με διζωνικό κλιματισμό, Bluetooth, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8” με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, και γλώσσα πλέον στα ελληνικά. Δερμάτινα θερμαινόμενα/ψυχώμενα καθίσματα με υποστήριξη μέσης στα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, park pilot, coming/leaving home, ηλεκτρική ηλιοροφή, adaptive cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος, city braking, αισθητήρα ανοίγματος πορτ παγκάζ, αισθητήρας στους καθρέφτες για νεκρή γωνία κατά την αλλαγή λωρίδας...πιστέψτε μας αυτό βοηθά πάρα πολύ και εκπλαγήκαμε θετικά ! Μεγάλο ψυχώμενο ντουλαπάκι, ψυχώμενο υποβραχιώνιο, αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα στις πόρτες και κάτω από τα καθίσματα, και θήκες για τις ομπρέλες της Skoda που είναι σήμα κατατεθέν της Superb, είναι λίγα από τα καλούδια που είναι εξοπλισμένη.

Εξωτερικά ο σχεδιασμός της είναι εκπληκτικός και τραβά τα βλέμματα, και οφείλουμε να παραδεχτούμε πως οι σχεδιαστές έκαναν εξαιρετική δουλεία μιας και όπου πέρναγε η Superb τραβούσε τα βλέμματα. Τα εμπρός φανάρια bi-xenon, και οι περιστρεφώμενοι προβολείς κάνουν την νύχτα μέρα, αλλά και ο εσωτερικός φωτισμός δεν κουράζει τον οδηγό κατά την νυχτερινή οδήγηση. Οι 18άρες πολυάκτινες ζάντες έκλεψαν καρδιές όπως θα δείτε και στις φώτο.
Ποιότητα κύλισης λιμουζίνας, πολύ καλά κρατήματα, εκπληκτική άνεση επιβατών, αλλά και «τσαμπουκάς» όπου χρειαστεί είναι οι λέξεις που θα χαρακτηρίζαμε την Superb. Σίγουρα οι ανταγωνιστές θα τα βρουν δύσκολα απέναντι στην ναυαρχίδα της Skoda και όχι άδικα....!
Πιστεύουμε πως είναι ότι καλύτερο έχουμε οδηγήσει μέχρι τώρα, και θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Skoda Kosmocar για την ευγενική παραχώρηση της νέας Superb !

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ




























0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge