03 Ιουνίου, 2015

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ VW GROUP Η ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ VW ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η SKODA ?

Τον τελευταίο καιρό όσοι παρακολουθούν τα δρώμενα του vw group θα έχουν παρατηρήσει ότι οι θυγατρικές εταιρίες του ομίλου έχουν αρχίσει σιγά σιγά να μην ακολουθούν την γραμμή της vw αλλά να προσπαθούν να περάσουν τις θέσεις τους. Πρόσφατο παράδειγμα, η Αudi παρουσίασε τον νέο 2.0 TFSI, την ίδια ώρα που η VW παρουσίαζε τον 1.0 tsi εμμένοντας στην λογική του downsizing.

H Seat τώρα, "κόβει" το κιβώτιο dsg, και διαπραγματεύεται την ιπποδύναμη του Cupra. Η φρεσκαρισμένη έκδοση του Ibiza που αναμένεται να λανσαριστεί στο τέλος του 2015 και αναμένεται να αποκτήσει μια πιο ισχυρή έκδοση στο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας. Όμως θα χάσει τον 1.400άρη κινητήρα με το αυτόματο σασμάν προς χάρη ενός 1.800άρη με χειροκίνητο κιβώτιο.

Το facelifted Ibiza Cupra λοιπόν θα προχωρήσει σε μια πολύ σημαντική αλλαγή από το υφιστάμενο μοντέλο,υιοθετώντας ένα μεγαλύτερο και πιο ισχυρό κινητήρα που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι σασμάν στη θέση του αποκλειστικά αυτόματου σημερινού Cupra. θα φορά τον ίδιο 1.8 κινητήρα TSI που χρησιμοποιεί και το νέο Volkswagen Polo GTI, που είναι εξάλλου και αδερφό αυτοκίνητό του στο γκρουπ. Όπως λοιπόν και το hot σουπερμίνι της VW έχασε τα 1.400 cc, τους 180 PS και το DSG, το ίδιο θα επαναληφθεί και στο Ibiza Cupra.
O 1.8 TSI στο Polo GTI αποδίδει μέγιστη ισχύ 192 PS, αλλά η αντίστοιχη στο Ibiza Cupra πιθανώς να είναι μεγαλύτερη. Ο Sven Schawe, επικεφαλής του SEAT Ibiza για το μηχανολογικό κομμάτι και την εξέλιξη του σασί, είπε στο Autocar UK ότι οι διαπραγματεύσεις με τη μητρική εταιρεία VW είναι σε εξέλιξη, σχετικά με το πόσο ισχυρό θα μπορούσε να είναι το νέο Ibiza Cupra.
Το ανανεωμένο hot σουπερμίνι της SEAT θα έχει ακόμα τις ίδιες αλλαγές και βελτιώσεις που θα υποστεί όλη η γκάμα του Ibiza. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ελαφρές κοσμητικές αλλαγές, περιορισμένες αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και ένα εσωτερικό που θα εξοπλίζεται με νέο σύστημα πολυμέσων και υλικά υψηλότερης αντιλαμβανόμενης ποιότητας.

Το ερώτημα είναι τι θα κάνει η SKODA ?

Είναι λογικό και η skoda να προσπαθήσει να καλύψει το κενό στην κατηγορία. Mην ξεχνάμε πως υπάρχει το Polo Gti και το Ibiza Cupra. Η νέα Fabia είναι δυνατό χαρτι, γιατί μην γελιόμαστε, είναι ένα αμάξι που σαρώνει στην αγορά με την φοβερή σχεδίαση του. Η έκδοση Monte Carlo έχει μαγέψει το αγοραστικό κοινό, μόνο και μόνο με κάποια αξεσουάρ και ένα ζαντολάστιχο. Η Skoda έχει πλεονεξία κινήσεων γιατί μην ξεχνάτε πως υπάρχει το rapid spaceback που μπορεί και αυτό να παίξει στην μικρομεσαία κατηγορία. Το μόνο γρήγορο που βγάζει αυτή τη στιγμή η skoda είναι η octavia rs αλλά χάνει μερίδιο αγοράς στα γρήγορα μικρά. Με καλά κρυμμένα χαρτιά και χωρίς να έχει διαρρεύσει το παραμικρό η skoda σίγουρα θα πει την τελευταία λέξη. Μην ξεχνάμε πως η skoda έχει ιστορία στα σπορ και coupe μοντέλα, και είναι πάγιο το αίτημα για παραγωγή coupe μοντέλου, αν και είχε φάει πόρτα το 2008 όταν έγινε η πρόταση, για να μην υπάρχει ανταγωνισμός με το scirocco. Αν και είχε ανακοινωθεί  επίσημα οτι δεν θα ξαναβγεί fabia rs, τώρα ο ανταγωνισμός αλλάζει, και σίγουρα το κενό στην κατηγορία των γρήγορων μικρών θα καλυφθεί..με πιο μοντέλο άραγε ? Θα κάνει πάλι το μεγάλο μπαμ ? θα δείξει...







0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr