02 Ιουνίου, 2015

ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ: O EXΘΡΟΣ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ.


Τι είναι η διήθηση; Ίσως κάποιοι να έχετε διαβάσει αυτή τη λέξη, ή και για κάποιους να είναι άγνωστη. Η διήθηση λοιπόν είναι αυτό που λέμε λαϊκά η “σφήνα”, η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα και πρόκειται για μια πρακτική που απαγορεύεται στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Όπως και στην Ελλάδα εξ’ άλλου.
Δεν το ξέρατε ότι η διήθηση απαγορεύεται στην Ελλάδα; Τώρα το μάθατε. Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η διήθηση θεωρείται “επικίνδυνος ελιγμός” και ο μόνος λόγος που μπορούμε και κινούμαστε κατά χιλιάδες καθημερινά ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι η ελαστικότητα που δείχνουν τα αστυνομικά όργανα. Για τα δικαστήρια όμως δεν υπάρχει “εξόφθαλμο”, υπάρχει μόνο ο νόμος και σε περίπτωση ατυχήματος φταίει πάντοτε ο δικυκλιστής. Τι γίνεται όμως στον υπόλοιπο κόσμο; 
Στην Ευρώπη ισχύει ότι και στην Ελλάδα, όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, αλλά η αντίδραση της αστυνομίας είναι διαφορετική κατά περίπτωση και κράτος. Ποτέ σχεδόν ένας Ιταλός, Γάλλος ή Ισπανός αστυνομικός δεν θα σε γράψει για διήθηση, ένας Γερμανός όμως είναι πολύ πιθανότερο. Σε όποιες περιπτώσεις επιτρέπεται δειλά και σαν υποσημείωση η διήθηση ο νόμος μιλάει π.χ. για ακινητοποιημένα αυτοκίνητα ή για ταχύτητες κάτω από 20 χιλιόμετρα την ώρα. Τα τελευταία πάνω-κάτω ισχύουν και για τη Μ. Βρετανία και την Αυστραλία.

Για τους αυτοκινητιστές η διήθηση δικύκλων είναι μια εκνευριστική πρακτική, αλλά και επικίνδυνη γιατί σημειώνονται πολλά ατυχήματα κυρίως μέσα στην πόλη. Πως θα ήταν αν ίσχυε η τήρηση του νόμου: με τις μοτοσυκλέτες να στέκονται ή να κινούνται πίσω από τα αυτοκίνητα η μία πίσω από την άλλη ? Χμ...οκ πάμε να δούμε λοιπόν...

Οι περισσότεροι πήρατε μηχανάκι για να πηγαίνετε πιο γρήγορα στην δουλειά σας και να παρκάρεται πιο εύκολα και όπου θέλετε. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ξαφνικά γίνατε οι άρχοντες του δρόμου και ότι οι λωρίδες είναι έτσι ακριβώς όπως σας βολεύουν...Κυρίως σε δρόμους της πόλης με πολύ κίνηση οι σφήνες ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι το φόρτε των μηχανόβιων, για να βγουν πρώτοι στο φανάρι...και αφού βγουν και ανάψει το πράσινο,  αδιαφορείτε για τους πίσω και τελικιάζεται στα 30χλ, χωρίς να σας νοιάζει για τα 30 αυτοκίνητα είναι πίσω σας και τους καθυστερείτε γιατί σαν τρελοί καβαλάρηδες πάτε μέσα στην μέση. Υπάρχει οδηγός που δεν του έχει τύχει κάτι τέτοιο? Σκεφτείτε λοιπόν τι κάνατε ακριβώς πριν...Μας ζαλίσατε κάνοντας σφήνες, περνώντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε χώρο που χωράει 1 νετρόνιο για να βγείτε πρώτοι και μετά πάτε λες και στρώνεται το μοτέρ. (αυτό δεν ισχύει για όλους, και δεν τους βάζουμε όλους στην ίδια κατηγορία) Το καλύτερο είναι ότι στραβώνεται όταν κάποια αυτοκίνητα είναι κοντά και δεν μπορείτε να περάσετε ανάμεσα. Μήπως να σας ενημερώσει κανείς ότι και αυτά τα αυτοκίνητα βιάζονται, έχουν και αυτοί δουλειά, και οι δρόμοι της πόλης είναι στενοί και αυτά πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, και δεν λέει πουθενά ο ΚΟΚ ότι ανάμεσα περνάνε τα μηχανάκια ? Καλό θα ήταν μετά το διάβασμα του manual περί sebring και motorsport διαβάστε και λίγο τον ΚΟΚ.



Αντίθετο ρεύμα: Το έχετε κάνει μόδα ειδικά μέσα στην πόλη σε δρόμους χωρίς νησίδα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης να βγαίνετε στο αντίθετο ρεύμα, και να κλείνετε και το αντίθετο ρεύμα,προκειμένου να βγείτε πρώτοι στο φανάρι. Πείτε μας τώρα ότι δεν το κάνετε και αυτό να γελάσουμε ! Αν όμως πέσει κάποιος πάνω σας τότε ποιος θα φταίει ? πάλι θα φταίει ο αυτοκινητιστής γιατί τόλμησε να πάει στην λωρίδα του, ή κάποιος στρουγκανόβλαχος δεν ξέρει τι είναι η διπλή διαχωριστική, αντίθετο ρεύμα και ότι ο δρόμος δεν είναι δικός του ? 

ΦΛΑΣ: Το όμορφο δίκυκλο, όπως και τα τετράτροχα έχουν στο τιμόνι ένα κουμπάκι που πάει δεξιά ή αριστερά. Όταν το πατήσεις ανάβουν κάτι πορτοκαλί λαμπάκια. Αυτά είναι τα φλας. Ναι τα φλας !!! Μην περιμένεις από τον πίσω οδηγό να έχει μαντικές ικανότητες για το που θα στρίψεις εσύ. (Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα...μην νομίζετε ότι δεν θα κάνουμε την αυτοκριτική μας). Επίσης αγαπητέ φίλε δικυκλιστή, άρχοντα του δρόμου, τρελέ καβαλάρη...Όταν ένα αμάξι έχει βγάλει φλας ότι θα στρίψει και πάει να στρίψει, πρέπει να σταματήσεις εσύ που έρχεσαι από πίσω. Όχι το αμάξι γιατί εσύ έχεις βγει στο αντίθετο ρεύμα και περνάς όλα τα αμάξια, ή περνάς ανάμεσα και είσαι από πίσω στούρνε άρα εσύ σταματάς. Δεν λέει πουθενά ο ΚΟΚ όταν πάτε να στρίψετε κοιτάξτε πίσω γιατί κάποιος τα έχει κάνει όλα ίσιωμα και για όλα φταίνε τα αυτοκίνητα και έχουν προτεραιότητα τα μηχανάκια.(για εντός πόλης μιλάμε όχι εθνικό δίκτυο,ούτε αλλαγή λωρίδας )



Πάρκινγκ: Το όμορφο δίκυκλο σας το πήρατε για να παρκάρεται εύκολα, και σε πολύ στενά σημεία. ΟΚ λογικό! Πιστεύεις ότι όταν το παρκάρεις σε χώρο που παρκάρει τριαξονικό και κλείνεις 3 θέσεις πάρκινγκ λες και έχεις ferrari, ότι αυτός ήταν ο λόγος που το αγόρασες ? Αυτό δείχνει ότι δεν σέβεσαι τους υπόλοιπους.
 Όπως εσύ δεν βγάζεις άχνα όταν γρατζουνάς έναν προφυλακτήρα με το μαρσπιέ σου,ή κοπανάς καθρέφτες, μην περιμένεις να σου αφήσει σημείωμα αυτός που σε πέτυχε με τον προφυλακτήρα και στο έριξε κάτω. Εσύ έκλεισες 3 θέσεις με το μοτοσακό σου, ή το πάρκαρες τόσο σφηνωτά που δεν χωράει να περάσει, ή να παρκάρει/ξεπαρκάρει ούτε κατσαρίδα.
Προσπέραση από δεξιά: Είναι καθημερινό φαινόμενο πλέον οι δικυκλιστές να περνάνε από δεξιά. Πιστεύεται πως έχετε φτιάξει δικό σας ΚΟΚ ? Για να στρίψουμε δεξιά ή αριστερά θα πρέπει να μην κοιτάμε μπροστά, δεξιά και αριστερά αλλα΄θα πρέπει να κοιτάμε πίσω γιατί ο στρουγκανόβλαχος έρχεται άκοπος με το πρι πρι του ? 
Αγαπητοί δικυκλιστές...αν εσείς οι ίδιοι έχετε καταργήσει τον ΚΟΚ μην περιμένετε από τους άλλους να σας σεβαστούν. Όπως εσείς όταν αλλάζετε λωρίδα κυκλοφορίας,χωρίς να κοιτάτε τους καθρέφτες γιατί τους έχετε καταργήσει, απαιτείται από τα αυτοκίνητα να σας προσέχουν, το ίδιο απαιτούν και οι αυτοκινητιστές να τους προσέχετε, δεν είστε το επίκεντρο ούτε έχετε το δικαίωμα να πιάνετε 3 λωρίδες με 1 παπάκι. (το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα ) Στην περίφημη ερώτηση των δικυκλιστών "καλά δεν με βλέπεις και πας να αλλάξεις λωρίδα?" η απάντηση έρχεται με ερώτηση"εσείς όταν πάτε να αλλάξετε λωρίδα, το αμάξι δεν το βλέπετε?"

Μηχανές μεγάλου Κυβισμού: Τώρα που ήρθε το καλοκαίρι, βγάλατε το καμάρι σας από το γκαράζ, και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα οργώσετε το εθνικό δίκτυο. Το κακό είναι ότι στο εθνικό δίκτυο κυκλοφορούν και αυτοκίνητα, και δεν πάνε με 300. Ω τι κρίμα ! Εσύ αγαπητέ φίλε μηχανόβιε που θυμήθηκες το Σ/Κ να πας με την μηχανή βόλτα σκέψου ότι ο δρόμος δεν είναι δικός σου. δες το βίντεο και θα καταλάβεις. Αυτός ήταν τυχερός.



 Σκεφτείτε ότι εσείς είστε έκθετοι σε οποιοδήποτε τρακάρισμα, το κράνος σώζει από χτυπήματα στο κεφάλι σε περίπτωση πτώσης ή ατυχήματος. Τα υπόλοιπα μέρη του σώματος είναι έκθετα, δεν είστε ξαδέρφια του Ρομποκοπ. Πατήστε λοιπόν τα φρένα σας, και θα σας έχουμε ένα νέο !!! Οι δρόμοι δεν είναι δικοί σας αλλά υπάρχουν και άλλα οχήματα !!! Ναι εκείνα που έχουν 4-6-8....ρόδες. Απογοητευθήκατε ? Κι όμως..αυτή είναι η πραγματικότητα.
Αν κάποιοι πιστεύεται πως το άρθρο είναι εριστικό ή καυστικό καλά κάνετε και το πιστεύεται..είναι, γιατί έτσι είναι τα πράγματα στην καθημερινότητα μας. Στόχος του άρθρου είναι να προβληματιστούμε και να δούμε τα λάθη μας από άλλη οπτική γωνία. Δεν έχουμε πρόθεση να θίξουμε ή να ειρωνευτούμε κανέναν, αλλά ο καθένας να κάνει μία συζήτηση με τον εαυτό του και να βάλουμε μυαλό. Οι αυτοκινητιστές μην χαίρεστε...έρχεται και η σειρά μας με αντίστοιχο άρθρο. 

(πηγή:google.gr,youtube.com)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge