25 Μαρτίου, 2015

1.4 TDI: OΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ


Τον τελευταίο καιρό όλοι διαβάζουμε την ειδησεογραφία στον ηλεκτρονικό τύπο, για το θέμα που έχει προκύψει με τον κινητήρα 1.4 TDI του polo. Άρθρα, ανακοινώσεις, επιστολές και πολλά άλλα. Σε αναζήτηση μας στο διαδίκτυο διαβάσαμε ένα από τα καλύτερα άρθρα, το
οποίο αξίζει να διαβάσουμε. ( διαβάστε το άρθρο εδώ )
Μεταξύ άλλων αναφέρει "Πως μπορεί να σβήνει ένας κινητήρας με σύστημα Start & Stop, αφού έτσι κι αλλιώς ο κινητήρας σταματά να λειτουργεί σε ακινητοποίηση του οχήματος; Υπάρχει πρόβλημα ή απλά δημιουργήθηκε θέμα χωρίς λόγο; Η αλήθεια είναι ότι παρουσιάστηκαν τέτοιου είδους προβλήματα με τον κινητήρα να σβήνει στις 950 στροφές/λεπτό, ενώ άλλοι παραπονέθηκαν ότι σβήνει ακόμα και στις 1.150. Σε μια πρώτη επικοινωνία οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας με ευγενικό τρόπο, κατά άλλους απαράδεκτο, απάντησαν πως ίσως κάποιοι να μη γνωρίζουν πως ένας πετρελαιοκινητήρας στο ξεκίνημα θέλει δυνατό γκάζι για να ανέβει η ροπή και πως με χαλαρό πάτημα του γκαζιού είναι φυσικό να σβήνει.
Τελικά η Volkswagen Group ήρθε να επιβεβαιώσει το πρόβλημα απαντώντας πως εργάζεται ήδη σε full ρυθμούς για να το επιλύσει. Τι θα γίνει όμως με τα ήδη πουλημένα αυτοκίνητα; Το πιο λογικό είναι να προχωρήσει η εταιρεία σε ανάκληση, έτσι ώστε να λυθεί το πρόβλημα και να εξαφανιστούν όλα τα κακώς κείμενα που μπορούν να δυσφημήσουν τη Volkswagen. Πιθανότατα το πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στα 1.500 Polo που κυκλοφορούν στην χώρα μας, αλλά και σε άλλα Polo που βρίσκονται στην Ευρώπη.  Τέλος σε νέα επικοινωνία με τη Volkswagen η απάντηση ήταν πως αφού ο όμιλος της Volkswagen Group παραδέχτηκε το πρόβλημα περιμένουμε τις οδηγίες του."

Η απάντηση του εργοστασίου της VW σε άρθρο του autotriti ( διαβάστε το άρθρο εδώ )

Όλο το ιστορικό του autotriti ( διαβάστε εδώ  εδώ  και εδώ )


Πολλά μέλη του club, και αναγνώστες του site μας, μας ρωτάτε για την νέα fabia. Το Skoda Club Πελοποννήσου, η συντακτική ομάδα και η διαχείριση, από την στιγμή που δεν έχει οδηγήσει το όχημα (αναμένεται στην Ελλάδα τέλη Μαΐου ), δεν μπορεί να ξέρει ούτε να εκφέρει άποψη για κάτι το οποίο δεν το έχουμε δει.
(πηγές: www.onlydriving.gr & autotriti.gr)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr