12 Δεκεμβρίου, 2014

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE


Kατά καιρούς λαμβάνουμε μηνύματα στην φόρμα επικοινωνίας του site μας, με διάφορες καταγγελίες και παράπονα. Όπως έχουμε πει ορισμένα από αυτά που θεωρούμε πιο σοβαρά θα τα δημοσιεύουμε. Στόχος μας δεν είναι η δυσφήμιση, αλλά η
ενημέρωση και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των κατόχων οχημάτων Skoda.  Τα πλήρη στοιχεία αυτών που στέλνουν μηνύματα είναι στην διάθεση του Skoda Club Πελοποννήσου. Σας μεταφέρουμε το μήνυμα του αναγνώστη μας:

<<Είπα πριν 1 χρόνο περίπου να αντικαταστήσω το παλιό μου αυτοκίνητο πήρα ένα skoda Rapid 1,6 TDI και έχω κάνει μέχρι τώρα 17.000 χλμ. Κοντά στις 15.000 χλμ άρχισα να αισθάνομαι στο κάθισμα του αυτοκινήτου ένα σκούντημα όταν πατούσα γκάζι (προς τα πίσω) ή όταν το άφηνα (προς τα εμπρός), χωρίς να έχω το πόδι μου στο συμπλέκτη (ποιο έντονα σε ανηφόρες ή κατηφόρες). Δηλαδή με λίγα λόγια σαν να μεταδίδεται η κίνηση απότομα ή να κόβετε απότομα ακόμα και στα 120 χλμ πορεία. Όλα αυτά τα είπα στην αντιπροσωπεία από όπου αγόρασα το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι οι μπιλιοφόροι, έχουν φαγωθεί από κακή ευθυγράμμιση. Δεν τους πίστεψα αλλά έκανα ότι τους πίστεψα, πήγα και σε άλλες αντιπροσωπείες,γειτονικών νομών αλλά δεν έβγαλα άκρη... μου είπαν ότι έτσι είναι τα κενά του αυτοκινήτου και ότι θα μεγαλώσουν κι'άλλο..."αν είναι δυνατόν" και άλλα τέτοια περίεργα,ότι να το πάω σε αυτούς το αυτοκίνητο για συντήρηση λέγοντας μου "και να περάσει η εγγύηση μην φοβάσαι εμείς είμαστε εδώ" και όλα αυτά στο ανεπίσημο, τίποτα γραφτό ή χειροπιαστό. Τους ρώτησα μήπως είναι το δίσκο πλατό έχει πάρει τίποτα κενά.... ο αντιπρόσωπος που το αγόρασα μου είπε ότι έχουν βάλει βολάν μονής ενεργείας και η άλλη αντιπροσωπεία ότι έχουν βάλει βολάν διπλής ενεργείας και δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι τέτοιο (δεν ξέρω ποιόν να πιστέψω) Τελικά παρήγγειλαν τους μπιλιοφόρους στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα και ήρθαν μετά από ενάμιση μήνα και πήγα και τους πέρασα αλλά τελικά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 17.000 χλμ και είναι ακόμα καινούριο, δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει όταν πάει στις 200.000 ή στις 300.000. Επίσης έχει αρχίσει το σασμάν να βγάζει θόρυβο και στο ρελαντί και στην κίνηση όταν το αυτοκίνητο είναι στην ροπή. Τελικά δεν ξέρω τι να κάνω με όλους αυτούς τους άσχετους που έχω μπλέξει....εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στο πλατό απλά δεν θέλουν να το παραδεχθούν...για το σασμάν ελπίζω να μην έχει γίνει κάτι κακό.... και το ποιο σημαντικό πώς θα κινηθώ από εδώ και πέρα . Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. >>









1 σχόλιο :

  1. Αγαπητέ φίλε..κατ αρχάς καλορίζικο το rapid. Ο κινητήρας 1.6 tdi είναι από τους πιο αξιόπιστους, οπότε σίγουρα με σωστή συντήρηση θα σε βγάλει αρκετά. Από αυτό εδώ το site έχουμε πει αρκετές φορές, και το λέμε σε όλους πάντα, όταν πάτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ανοίχτε εντολή εργασίας και σημειώστε όλες σας τις παρατηρήσεις. Τα λόγια θα είναι πάντα λόγια και ο καθένας θα λέει την θεωρία του. Τα γραπτά μένουν. Επίσης θα το λέμε πάντα,,,ότι εργασία κάνετε, να την γράφουν στο βιβλίο συντήρησης, και στα καινούργια, να ενημερώνετε το ηλεκτρονικό βιβλίο συντήρησης, για να υπάρχει αρχείο. Γιατι σε περίπτωση που το πάτε σε κάποια άλλη αντιπροσωπεία να φαίνεται τι έχει γίνει στο παρελθόν, αλλά και σε περίπτωση που δεν διορθωθεί το πρόβλημα να μπορέσεται να αποδείξετε ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε.
    - Τωρα οσον αφορά το γεγονός οτι δεν ξερουν τρεις αντιπροσωπειες τι βολαν φοραει το αμαξι αυτο δεν το σχολιαζουμε καν. Εχουμε ακουσει και καλυτερα και πιο κουφα...
    -Τωρα, για το προβλημα που εχει το οχημα σου εμεις σε συμβουλευουμε να βρεις ενα σωστο συνεργειο, με πιο μεγαλη εμπειρια ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..και το λεμε αυτο γιατι καποιοι περα απο λαδια φιλτρα δεν εχουν διαθεση και τεχνογνωσια να το κανουν. Σε οτι κανεις παντως φροντισε να ανοιγεις εντολη εργασιας, και να ενημερωνεται το ηλεκτρονικο βιβλιο συντηρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr