20 Οκτωβρίου, 2014

ΓΝΗΣΙΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ SKODA - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ?


Ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, και όχι μόνο της Skoda...Ειδικά την δεκαετία του 2000 τότε που οι περισσότεροι αγόρασαν καινούργιο αυτοκίνητο, ( καλές εποχές ) ένα από τα πρώτα πράγματα που ρωτούσαν ήταν τι λάδια να βάλω ? υπάρχουν γνήσια λιπαντικά του εργοστασίου ? και πολλές άλλες ερωτήσεις,
πολλές συζητήσεις και αμέτρητα άρθρα περί λιπαντικών. Ειδικά στα Skoda ακόμα και σήμερα στα καινούργια στην μετόπη μπροστά βλέπουμε ένα αυτοκόλλητο valvoline, και αν το ξεκολλήσουμε βλέπουμε ένα της castrol ή της shell (κυρίως στα παλιότερα μοντέλα).Το ίδιο και στην θήκη με το βιβλίο οδηγιών του οχήματος, και όλοι έχουμε γελάσει...
Μέχρι πριν λίγα χρόνια είναι γεγονός πως το εργοστάσιο της Skoda (και γενικώς το VW group) δεν έβγαζε κάποια ανταλλακτικά, για παράδειγμα μπαταρίες, υγρά φρένων, βαλβολίνες, λάδια και διάφορα άλλα. Όμως τα τελευταία χρόνια και αυτό το θέμα καλύφθηκε και πλέον βγαίνουν γνήσια με κωδικό ανταλλακτικού, βαλβολίνες, παραφλού, υγρά φρένων, μπαταρίες, λάδια και πολλά άλλα που δεν υπήρχαν στο παρελθόν, και όλα πλέον με τις αυστηρές προδιαγραφές και τα ποιοτικά στάνταρ που θέτει ο κατασκευαστής.
Είναι λογικό όσο δεν υπήρχαν τα εργοστασιακά, ο κάθε εισαγωγέας να επιλέγει κάποιες εταιρίες που κάλυπταν τις προδιαγραφές και να συνεργάζεται, όπως για παράδειγμα στην Ελλάδα όλες οι αντιπροσωπείες κατ εντολή του εισαγωγέα βάζουν λιπαντικά Valvoline, που στην ετικέτα έχει τοποθετηθεί και το σήμα...αυτό όμως δεν σημαίνει πως είναι γνήσια εργοστασιακά, αλλά after market...( !!! )
Τα προβλήματα που δημιουργούσαν τα valvoline είναι λίγο πολύ γνωστά στους κατόχους skoda...καταναλώσεις ,θερμοκρασίες, υγρασίες, σαπουνάδα στην τάπα του λαδιού, αυξημένη στάθμη λόγο αναθυμιάσεων και πολλά άλλα που δεν είναι της ώρας...Όμως οι περισσότεροι λόγο της εγγύησης δεν έβαζαν/βάζουν άλλη μάρκα λιπαντικών με τον φόβο μην χάσουν την εγγύηση, και ας ξέρουν πως τα valvoline δεν είναι η μάρκα που προτείνει ο κατασκευαστής, και έτσι γεννιόντουσαν πολλά ερωτηματικά, θεωρίες, τεχνικές θεωρίες και σενάρια επιστημονικής φαντασίας που έχουμε ακούσει σε αντιπροσωπείες..
Και όμως..υπάρχουν γνήσια λιπαντικά, με κωδικό εργοστασίου, SAE 10-40 - G 055107 M2, SAE 5-40 - G052167M2, SAE 5-30 - G052195M4, και υπάρχουν και σε μονόλιτρα και σε 5λιτρα, σύμφωνα με το ΕΤΚΑ




Σε αναζήτηση που κάναμε, τα γνήσια λιπαντικά δεν έχουν εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα και δεν έχουν τιμολογηθεί.
Τα ερωτήματα πολλά, και θα θέλαμε απαντήσεις.
-Αν κάποιος ιδιοκτήτης επισκεφθεί ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο και δεν δεχτεί να του βάλουν valvoline, και ζητήσει τα γνήσια τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ?
-Γιατί το επίσημο sevice ( δίκτυο ) χρησιμοποιεί after market λιπαντικά ενώ υπάρχουν τα γνήσια ?
-Τι γίνεται σε περίπτωση που υπάρχουν προβλήματα με κατανάλωση λαδιού από after market λιπαντικά η φθορά του κινητήρα ακόμα και μετά την εγγύηση αλλά σε εύλογο διάστημα χιλιομέτρων που δεν δικαιολογείτε από τον κατασκευαστή ?
- θα τιμολογηθούν τα γνήσια λιπαντικά ? και αν ναι οι τιμές θα είναι ίδιες με των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών? θα είναι ίδιες με τις αυξημένες τιμές των valvoline που έχουν στην ετικέτα το σήμα της skoda ?
- Αν τα λιπαντικά των διαφόρων εταιριών (castrol, valvoline,aral κ.ά) καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και τα ποιοτικά στάνταρ γιατί τότε το VW group έβγαλε δικά του λάδια ? σε τι διαφέρουν από των υπόλοιπων εταιριών ?
- Αν το επίσημο δίκτυο χρησιμοποιεί after market λιπαντικά και παρόλα αυτά ισχύει η εγγύηση αυτό σημαίνει πως και after market ανταλλακτικά αν βάλουμε πχ φίλτρα, καλυπτόμαστε από την εργοστασιακή εγγύηση ?
- Αν θέλει κάποιος ιδιοκτήτης να βάλει γνήσια λιπαντικά βάση του κατασκευαστή που πρέπει να απευθυνθεί αφού ο εισαγωγέας δεν τα εισάγει ακόμα ?
Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που κοιτάζουν κάτι φθηνό, υπάρχουν όμως και κάποιοι που θέλουν να συντηρούν σωστά τα οχήματα τους με γνήσια ανταλλακτικά, γιατί στις μέρες που διανύουμε κανείς μα κανείς δεν έχει χρήμα και διάθεση να σκορπάει λεφτά σε βλάβες που δεν δικαιολογούνται, ούτε κάποιος που χρωστάει το όχημα του ακόμα στην τράπεζα έχει λεφτά για να λύσει κινητήρα. Πλέον δεν έχουμε την δυνατότητα να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια αλλά ακόμα και αυτοί οι λίγοι που εμπιστεύονται τις αντιπροσωπείες, τις εμπιστεύονται γιατί θέλουν να έχουν σωστή συντήρηση και μακροζωία στο όχημα τους όπως ακριβώς προβλέπει ο κατασκευαστής. Ευτυχώς η δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί οι ιδιοκτήτες...





16 σχόλια :

  1. Δεν υπάρχει γνήσιο λιπαντικό του γκρούπ ούτε καποιου αλλου κατασκευαστή αυτοκινητων.. Είναι απλα διανομεις με την δική τους συσκευασια και δικο τους κωδικο. To γραφει κιολας η ετικετα ''distributed by volkswagen'' Μεσα στο δοχειο εχει λαδι valvoline, castrol, pennasol κτλ που πληρεί τις προδιαγραφές. Μη τρελαθουμε τελειως, δεν υπαρχουν aftermarket λιπαντικα και γνήσια. Υπάρχουν λιπαντικα που πληρούν ή οχι τις προδιαγραφές. Υπαρχουν πολλα αξιολογα καταστηματα με σωστα λιπαντικα τεραστιων εταιριων. Τωρα οποιος αγοραζει απο ανωνυμα υπογεια μαγαζια νοθευμενα λιπαντικα, δικη του ευθυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε φιλε, ολα τα εργοστασια αναθετουν σε καποιες εταιριες να τους φτιαξουν καποια ανταλλακτικα, με συγκεκριμενες προδιαγραφες, με συγκεκριμενα υλικα, και για αυτο βαζουν πανω και το σημα.Για παραδειγμα, λεει η vw στην ferodo βγαλε μου 100.000 τακακια για golf, με συγκεκριμενο καλουπι, με συγκεκριμενο υλικο τριβης κτλ κτλ. Η ferodo μετα ως εταιρια βγαζει με την φιρμα της τακακια για golf αλλα βαση της νομοθεσιας δεν πρεπει να ειναι 100% ιδια. κατι πρεπει να διαφερει εστω και ελαχιστα. Γι αυτο ειναι αλλος ο ορισμος after market, αλλος ορος το ιμιτασιον. Ειναι διαφορετικα εντελως - αυτα τα αναφερουμε ιστορικα και μονο. Πρεπει να ξερουμε ολοι τι ειναι οι προδιαγραφες..προδιαγραφες δεν ειναι μονο το vw 502, 504, 505,507 της VW..υπαρχουν κι αλλες που σηματοδοτουν την ποιοτητα του λιπαντικου. (θα τις αναφερουμε σε επομενο αρθρο μας) Το ΕΤΚΑ ειναι το προγραμμα του vw group για τα ανταλλακτικα του καθε μοντελου, με κωδικο εργοστασιακου ανταλλακτικου .Για να υπαρχουν οι κωδικοι των λιπαντικων αυτο σημαινει πως τον κωδικο τον δινει το εργοστασιο, Ποσος μας ενδιαφερει αν τα λαδια τα τυποποιει η aral, η shel, η valvoline και οποια εταιρια γενικα.Μας ενδιαφερει ομως οτι ειναι γνησια, δηλαδη ειναι ακριβως οπως τα εχει ζητησει το εργοστασιο,πληρουν τα διεθνη στανταρ ποιοτητας,εχουν τα καταλληλα αντιοξειδωτκα, καλυπτουν τις προδιαγραφες για τους κινητηρες κτλ κτλ...Και επειδη πολυ σωστα ειπες αγαπητε φιλε οτι υπαρχουν ανωνυμα υπογεια μαγαζια, γι αυτο το λογο θεσαμε τοσες ερωτησεις,για τα γνησια λιπαντικα, για να μην ασχολουμαστε με υπογεια και υπεργεια μαγαζια, Τελος να αναφερω ενα παραδειγμα..τελευταια εγινε μια καμπανια-ανακληση στα κιβωτια dsg, και αλαχτηκαν οι βαλβολινες με αλλον κωδικο ανταλακτικου γιατι με τις παλιες υπηρχε ενας φοβος ηλεκτρολησης. Και οι βαλβολινες λιπαντικα ειναι..αφου λοιπον δεν υπαρχουν γνησιες και after market γιατι τοτε τοποθετηθηκαν αυτες του εργοστασιου και οχι καποιας εταιριας ? απλα πραγματα ρωταμε να μας λυθουν οι αποριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο βιβλιο σερβις του καθε αυτοκινητου αναγραφεται αναλυτικα τι προδιαγραφων λιπαντικα μπορουν να χρησιμοποιηθουν. Ο χρηστης λοιπον μπορει να βρει και να τοποθετησει στο αυτοκινητο του λιπαντικα επωνυμων εταιριων που υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Υπαρχουν βεβαιως και αναφορες απο τα βιβλια να γινεται χρηση καποιων πολυ εξειδικευμενων λιπαντικων για καποια υποσυστηματα του αυτοκινητου. Σε αυτες τις περιπτωσεις θα πρεπει οντως να γινεται χρηση μονο του συγκεκριμενου λιπαντικου/υγρου με την ενδειξη SKODA ή ΤΟΥΟΤΑ κτλ..
    Οποτε χρηση των ''γνησιων'' λιπαντικων και υγρων μονο εκει που ο κατασκευαστης το απαιτει. Να σου γραφει δηλαδη στο βιβλιο βαλε μονο το λαδι VW ταδε προδιαγραφων. Αλλιως δεν υπαρχει λογος να αγοραζει κανεις το υπερκοστολογημενο λιπαντικο με τη σταμπα της καθε VW και μεσα να περιεχει το λαδι πχ castrol που βρισκει κανεις στο εμποριο στο 1/3 της τιμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρα αγαπητε μας φιλε, απο τα λεγωμενα σου, μας λες πως υπαρχουν γνησια λιπαντικα..δηλαδη, λιπαντικα και υγρα που τυποποιουνται για την vw, για τις προδιαγραφες των κινητηρων της, με βαση τα διεθνη πρωτυπα ασφαλειας, αμερικανικα και ευρωπαϊκα. Ειναι εξιδικευμενο υγρο το υγρο φρενων DOT 4 η DOT 5 ? οχι αλλα υπαρχει και γνησιο...ειναι εξιδικευμενες οι βαλβολινες 75-90 ? oxι αλλα υπαρχουν και οι γνησιες. Ειναι εξιδικευμενο το παραφλου G 12 & G13 ? οχι αλλα υπαρχει και το γνησιο.Αρα λοιπον γιατι να μην βαλω γνησιο? Μην λεμε τα ιδια και τα ιδια. εδω λεμε ξεκαθαρα για τα γνησια. και να πω και το εξης ? Αν παρω απ εξω τα λαδια οσο ειμαι σε εγγυηση, αλλα και μετα, και χτυπαει το αμαξι πειρακια, η χτυπησει οστηρια, και πει το εργοστασιο δεν σε καλυπτω γιατι δεν εβαλες τα προβλεπωμενα λιπαντικα, και εγινε οξειδωση, εγω τι κανω μετα ? πληρωνω μοτερ ? κι αν τα παρω απ εξω τα λαδια, και το κουτι απεξω γραφει Castrol και μεσα δεν ειναι castrol αλλα κουκουρουκου ? ποιος με διασφαλιζει ? κανεις.Λοιπον οσον αφορα την υπερκοστολογιση δες ποσο χρεωνει η αντιπροσωπεια 1 λιτο valvoline και δες ποσο ενα μαγαζι με ανταλακτικα..ιδιες τιμες..ολοιδιες τιμες. Το θεμα ειναι σαφες και ξεκαθαρο. υπαρχουν γνησια λιπαντικα του vw group που τυποποιουνται για την VW η οχι ? ολες οι ερωτησεις εχουν γινει στο κεντρικο αρθρο. εκει θελουμε απαντησεις. Αν θελουμε να βαλουμε after market ολοι ξερουμε που μπορουμε να βρουμε και επωνυμα και ανωνυμα προϊοντα.

      Διαγραφή
  4. Ο χρηστης πρεπει να χρησιμοποιει λιπαντικα αυτουσια της VW μονο εαν το αναφερει το βιβλιο (αρα και θα υπαρχει το προιον, το οποιο θα διαφέρει απο όλα τα υπολοιπα του εμποριου!). Οταν το βιβλιο λεει βαλε υγρα φρενων dot 4 γενικα τοτε μπορει να παρει απο το εμποριο (απο αξιολογο μαγαζι παντα) τα υγρα του να τα βαλει. Οταν το βιβλιο λεει βαλε βαλβολινη 75-90 GL-5 γενικα τοτε μπορει να βαλει απο το εμποριο. Οταν το βιβλιο λεει βαλε υγρα φρενων και βαλβολινη ΜΟΝΟ ΤΗΣ VW τοτε και μονο τοτε πρεπει να αναζητησει απο το εξουσιοδοτημενο δικτυο τα αναλογα αναλωσιμα. Και ρωτω, λεει πουθενα σε κανενα βιβλιο τα αυτοκινητα τoυ γκρουπ να τοποθετουν μονο οριτζναλ λιπαντικα της vw?
    Στο ερωτημα σας, ναι υπαρχουν λιπαντικα που ΣΥΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ σε μπουκαλια με το αναλογο σταμπο της καθε μαρκας (πχ VW) ωστε να διανεμεται απο το επισημο δικτυο με την επωνυμια της εταιριας.
    Σε σπανιες περιπτωσεις ξαναλεω, υπαρχουν ειδικες παραγγελιες απο την αυτοκινητοβιομηχανια προς τριτες εταιριες ,βλεπε castrol, valvoline ktl , να παραγουν ειδικων προδιαγραφων λιπαντικο για καποιο υποσυστημα του αυτοκινητου το οποιο δεν θα ειναι διαθεσιμο στο εμποριο λιπαντικων. Οταν υπαρχει αυτη η περιπτωση, αναγραφεται ξεκαθαρα στο βιβλιο σερβις του αυτοκινητου η χρησιμοποιηση αποκλειστικα του συγκεκριμενου προιοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aγαπητε φιλε, το αρθρο αυτο εχει να κανει με τα γνησια ανταλακτικα-λιπαντικα. Εσυ προσπαθεις να μας πεισεις να μην βαζουμε γνησια. Ξερεις ποσες φορες το εχουμε ακουσει αυτο το εργο ? Το ερωτημα ειναι ξεκαθαρο, και συγκεκριμενο. Ξερουμε που θα βρουμε after market λιπαντικα και ανταλακτικα, δεν γεννηθηκαμε χθες.Επειδη λοιπον θελουμε σωστα συντηρημενα αυτοκινητα, ακριβως οπως προβλεπει το εργοστασιο κατασκευης, γι αυτο και ρωταμε για γνησια. Τα βιβλια συντηρησης γραφουν και γραφουν και αναλυτικα...και για προδιαγραφες, και για εγγυηση και πολλα αλλα. μπορειτε να τα δειτε σο site μας (skoda manuals) Η ερωτηση λοιπον ειναι ξεκαθαρη, γιατι απο την στιγμη που υπαρχουν τα γνησια, να χρησιμοποιουμε τα after market.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβασατε τι εγραψα παραπανω? Δεν υπαρχουν γνησια λιπαντικα εκτος απο σπανιες περιπτωσεις. Στα μανουαλ που κοιταξα δεν αναγραφεται τιποτα περι ειδικου λιπαντικου VW. Aναφερει ξεκαθαρα τις προδιαγραφες οπως VW 507 00 τις οποιες συνανταει κανεις ανετα σημερα σε λαδια του εμποριου. Κοιταξτε τα λαδια πχ castrol edge, Aral, Mobil κτλ, μπορει κανεις να βρει οπουδηποτε τις προδιαγραφες της VW. Τα βιβλια επισης αναφερουν οτι απευθυνοντας την συντηρηση του αυτοκινητου τους στο εξουσιοδοτημενο δικτυο θα τους βαλουν λαδι των σωστων προδιαγραφων. Χαιρω πολυ.
    Καποιος που δεν εχει το χρονο να ασχοληθει ή ελλειψη γνωσεων φυσικα και πρεπει να απευθυνεται μονο στο εξουσιοδοτημενο δικτυο, ειδαλλως διατρεχει τον κινδυνο να μην αγορασει λαδι των προδιαγραφων που πρεπει απο το εμποριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπαρχουν γνησια λιπαντικα εκτος απο σπανιες περιπτωσεις ? μηπως δεν υπαρχουν και γνησια τακακια, φιλτρα.τρομπες κτλ ? αλλα υπαρχουν μονο ειδικα σε μερικες περιπτωσεις ? θα τρελαθουμε τελειως ? θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε ? Τοσες φορες εχουμε ρωτησει και απαντηση δεν εχουμε παρει...αν ενα αμαξι που ειναι στην εγγυηση, βαλει after market λιπαντικα, και χτυπησει μοτερ, η οστηρια, η οτιδηποτε μεσα στο μοτερ, και το εργοστασιο πει δεν σε καλυπτω γιατι δεν εβαζες τα γνησια λιπαντικα, τι ζημια ποιος την πληρωνει ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιλαμε για λιπαντικα τωρα. Δεν ανεφερα τιποτα για ανταλλακτικα.

    Θελετε να μου πειτε οτι βαζοντας ενα λιπαντικο συμβατο με τις προδιαγραφες της VW και οχι της αντιπροσωπειας(το οποιο ειναι ιδιο λαδι με αλλο αυτοκολλητο) θα χαλασει ο κινητηρας? Αυτα ακουγονται μονο απο τις αντιπροσωπειες για ευνοητους λογους. Το αυτοκινητο οταν συντηρηται σε αδειοδοτημενο συνεργειο σφραγιζοντας το βιβλιο με ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικα και ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (γιατι γνησια ΔΕΝ υπαρχουν) τοτε καλυπτεται απο την εγγυηση του κατασκευαστη. Σας δινω και τους κανονισμους να τους διαβασετε εαν αμφιβαλετε για αυτο που λεω. Κανονισμός 330/2010 & Κανονισμός 461/2010

    Ατοφιο γνησιο λιπαντικο πρεπει να χρησιμοποιηθει μονο εαν το αναφερει το βιβλιο, δηλαδη προδιαγραφη που δεν κυκλοφορει στο εμποριο και απαραιτητα το αγοραζεις απο την αντιπροσωπεια.

    Παρακαλω διαβαστε καλα τι εχω γραψει γιατι μου απαντατε τα ιδια ακριβως γενικα πραγματα.

    Δεν χω ουτε συνεργειο , ουτε ειμαι εμπορος λιπαντικων, αλλα θελω να μην βλεπουμε τα πραγματα μονοδιαστατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φιλε μου τη νομοθεσια για τα αδειοδοτουμενα την γνωριζουμε. Δεν γεννηθηκαμε χθες. Εσυ την νομοθεσια που αναφεραμε πιο πανω για τα γνησια, τα after market, και τα ημιτασιον την γνωριζεις ? καταλαβε επιτελους οτι καποιοι απο εμας θελουν τα γνησια λιπαντικα, δηλαδη αυτα που βγαζει η VW με την σταμπα της, με τον εργοστασιακο κωδικο. Δεν θελουμε να βαλουμε αλλες μαρκες. Ναι υπαρχουμε και εμεις που δεν θελουμε να βαλουμε castrol, aral,valvoline, αλλα θελουμε αυτα που τυποποιει η VW κακο ειναι ??? --παμε παρακατω--- οσον αφορα τα νομιμα αδειοδοτουμενα και τις εγγυησεις..--- απο το 2013 και μετα ολα τα νεα μοντελα της skoda εχουν ηλεκτρονικο βιβλιαρακι συντηρησης, και συμπληρωνεται κατευθειαν και online με το εργοστασιο, και αυτο γινεται μονο στο εξουσιοδοτημενο δικτυο. Επισης, καμπανιες, οδηγιες, ανακλησεις, αναβαθμισεις λογισμικου ολα μα ολα αυτα γινονται απο το εξουσιοδοτημενο δικτυο. Επισης μαθετε επιτελους οτι δεν εχουν ολα τα πραγματα 2 η 4 χρονια εγγυηση,οταν ενα αμαξι ειναι ενημερωμενο, δηλαδη πληρες αρχειο και ηλεκτρονικο αρχειο ενημερωμενο, το υπαρχει και το after sales που καλυπτει πολλα πραγματα, αυτο εχει συμβει σε αρκετα αυτοκινητα του club μας. γι αυτο λοπον ψαχνουμε και θελουμε τα γνησια. πιστευω να σου λυσαμε τις αποριες. Υπαρχουμε και εμεις που τα πειραματα αυτα με after market λιπαντικα τα καναμε, χρυσοπληρωσαμε ζημιες, και τωρα βαλαμε μυαλο. Ενας σωστα ενημερωμενος κατοχος, και ενα αυτοκινητο με γνησια ανταλακτικα και συντηρηση σε εξουσιοδοτημενο δεν εχει να χασει ποτε, γιατι υπαρχει αρχειο, υπαρχει ενα χαρτι, υπαρχει εντολη εργασιας. Γιατι δεν πληρωνεις δευτερη φορα την ιδια ζημια φιλε. πολυ απλα. λεφτα δεν υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατι καθοσαστε και μου αναλυετε τα υπερ του εξουσιοδοτημενου σερβις και την εφαρμογη των ανακλησεων/καμπανιων κτλ. Αυτα ειναι γνωστα και με βρισκουν συμφωνο.
    Εγω δεν θα σας αναλυσω ομως την ασχετοσυνη πολλων αντιπροσωπειων, και τα προβληματα που δημιουργουν, και τις πουστιες που παιζουν με τις εγγυησεις, τις υπερκοστολογησεις, και τις βλαβες απο το πουθενα γιατι δεν ειναι το θεμα μας.

    Το θεμα αυτο εχει δημιουργηθει για τα λαδια, που δεν λετε με τιποτα να καταλαβετε οτι το κουτι της VW εχει μεσα λαδι της castrol, aral, valvoline που βρισκουμε στο εμποριο ακριβως το ιδιο. Εξαλλου το επιτρεπει και το εργοστασιο ετσι που μου τα λετε, γιατι στο ηλεκτρονικο βιβλιο του οχηματος γραφεται οτι μπηκε λαδι μαρκας Valvoline, αν το εργοστασιο δεν ηταν συμφωνο θα ειχε επεμβει.

    Οι αντιπροσωπειες λοιπον δεν φερνουν λαδι με το αυτοκολητο της VW γιατι δεν υπαρχει λογος. Προμηθευονται ακριβως το ιδιο λαδι με το αυτοκολλητο της castrol, valvoline αφου εχουν βρει ποιο απο τη γκαμα της καθε μαρκας λαδιου ταιριαζει απολυτα με τις προδιαγραφες των οχηματων τους, και αφου υπαρχει αυτη η online επικοινωνια με το εργοστασιο για την παραμικρη εργασια στο αυτοκινητο, προφανως και ειναι συμφωνοι!
    Τωρα αν ο αντιπροσωπος εχει κανει λαθος επιλογη λιπαντικου για λογους οικονομιας ειναι επισης αλλο θεμα που συνδεεται με τα παραπανω που εγραψα περι κακων αντιπροσωπειων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aγαπητε φιλε, ακριβως αυτο που λες, λεμε και αναρωτιομαστε και εμεις περι λιπαντικων. Γι αυτο ακριβως θεσαμε τα ερωτηματα στο κεντρικο αρθρο μας. Αυτο ακριβως, γιατι δεν φερνουν τα λιπαντικα με το σημα και τις πιστοποιησεις του vw group, που εχουν και εργοστασιακο κωδκο. Γιατι υπαρχουμε και καποιοι με "κολημενα μυαλα" που θελουμε τα εργοστασιακα. Και απο την στιγμη που παω το οχημα μου σε εξουσιοδοτημενο, και βαζω τα γνησια φιλτρα, φρενα κτλ, ετσι ακριβως θελω και τα γνησια λιπαντικα, με το σημα πανω στο μπουκαλι--- οι λογοι που καποιοι απο εμας θελουμε τα γνησια λιπαντκα ειναι πολυ απλα για να αποφυγουμε τυχον βλαβες,τυχον νοθειες (αν τα εχουμε παρει απο το εμποριο) και τυχον θεωριες μηχανικων αν παρουσιαστει υπερκαταναλωση που δεν διακιολογειται απο τον κατασκευαστη, και διαφορα αλλα που μπορει να τυχουν.-- και ολα αυτα γιατι καποιοι ισως καηκαμε απο λαδια του εμποριου...ελπιζουμε να βρουμε τις απαντησεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το εργοστάσιο τι απάντηση έχει δώσει για αυτό? Η κεντρική αντιπροσωπεία τι λέει για το θέμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σημερα η skoda στην Ελλαδα τι λαδια χρησιμοποιει? Εμαθα απο γνωστους μου με διαφορα μοντελα VW που τα πανε στην αντιπροσωπεια για σερβις τι λαδια βαζουν και μου επιβεβαιωσαν αυτο που γραφω. Τους βαζω την κορυφαια σειρα castrol edge, και castrol professional διοτι αυτα τα λαδια απαιτει ο κατασκευαστης. Βρηκα και στο site της Castrol κατι που το επιβεβαιωνει. https://castroledge.com/car-brand-partners/volkswagen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαβασε προσεκτικα το αρθρο μας, και θα παρεις απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσες. Εμεις εδω στο Skoda Club Πελοποννησου, γραφουμε μονο για αοτι αφορα τα Skoda. Ειμαστε σιγουροι πως θα παρεις απαντησεις αν ξαναδιαβασεις το αρθρο προσεκτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως όποιος ενδιαφέρεται στην καρεντα στον Πειραιά τα έχουν, τουλάχιστον τα 5-30, τιμή 5 litron 122,80 και του 1 litron 23,40

      Διαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge