20 Αυγούστου, 2014

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TDI


Όλα τα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες TDI με φίλτρο Σωματιδίων Πετρελαίου DPF ( TDI PD TDI CR ) είναι αναμενόμενο μια μικρή ποσότητα καυσίμου να εισχωρεί στο λάδι του κινητήρα και στη συνέχεια να εξαερώνεται στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του αυτοκινήτου. Αυτό είναι κάτι
φυσιολογικό και δεν προκαλεί αύξηση της στάθμης λαδιού στο κάρτερ. Όμως αν μια εκ των υστέρων τοποθετημένη ηλεκτρονική συσκευή (συναγερμός,ηλεκτρονική καταγραφή οδηγού, sherlock, ταξίμετρο κτλ ) είναι λανθασμένα συνδεδεμένη, η δεν έχει συνδεθεί με τον σωστό τρόπο, η εάν έχει τοποθετηθεί μια μη εγκεκριμένη συσκευή, τότε μετά το σβήσιμο του κινητήρα και κατά τη διάρκεια της αναζωογόνησης του DPF τα δεδομένα σχετικά με την διαδικασία της αναζωογόνησης δεν αποθηκεύονται στον εγκέφαλο του κινητήρα και μετά την επόμενη εκκίνηση του κινητήρα, ο εγκέφαλος ξεκινά πάλι την διαδικασία της αναζωογόνησης. Αυτό οδηγεί εξαιτίας των αυξημένων ψεκασμών καυσίμου σε μια αυξημένη στάθμη λαδιού και στην ελαττωματική λειτουργία του συστήματος DPF.



Το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου έχει ρελέ που μπορεί να συνδεθεί κάποια συσκευή. Όμως αν η συσκευή δεν είναι εγκεκριμένη, τότε δημιουργείται πρόβλημα με την στιγμιαία τάση, και στιγμιαία απομονώνει το ρεύμα. Έτσι λοιπόν ο εγκέφαλος του κινητήρα,που πρέπει για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα μετά το σβήσιμο του να αποθηκεύσει τα δεδομένα αναζωογόνησης (διανυθείσα απόσταση), δεν τα αποθηκεύει και όταν το όχημα ξαναπαίρνει εμπρός διαβάζει τις προηγούμενες αυξημένες τιμές.

Αυτό που έχουμε να κάνουμε σε περίπτωση που διαπιστώσουμε αυξημένη στάθμη λαδιού στον κινητήρα μας, είναι να επισκεφθούμε άμεσα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο, διότι ο κινητήρας δεν λιπαίνεται σωστά και τα αποτελέσματα θα είναι άσχημα...Επίσης σας συμβουλεύουμε να μην τοποθετείται ηλεκτρικά ότι after market ταιριάζει σε vwgroup διότι δεν είναι όλα συμβατά, και από μοντέλο σε μοντέλο αλλάζουν πολλά...ακόμα και οι αισθητήρες παρκαρίσματος (!) που είναι κάτι πολύ απλό. Καλύτερα για ότι συσκευή θέλετε να βάλετε μετά την αγορά του αυτοκινήτου σας να ρωτήσετε σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και να τους εμπιστευθείτε στην τοποθέτηση..καλώς η κακώς κάτι παραπάνω ξέρουν...(!) Οι εποχές έχουν αλλάξει και η τεχνολογία όχι μόνο προχωράει αλλά τρέχει...Οι εποχές που τραβάγαμε ρεύμα κατευθείαν από την ασφαλειοθήκη, κόβαμε καλώδια, μονωτική ταινία και όλα εντάξει, έχουν περάσει...
1η  δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 19/08/2014 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr