13 Απριλίου, 2014

ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΙΛΑΜΕ ? ΚΡΙΜΑ... OCTAVIA 1.4 TSI FL 

H Οctavia είναι το best seller της Skoda, ένα μοντέλο που απογείωσε την Skoda. Δυστυχώς όμως μετά την επιτυχία που είχε η πρώτη γενιά της Octavia μάλλον η συνταγή χάλασε και λόγο της αύξησης παραγωγής η ποιότητα κατασκευής δεν είναι τόσο καλή όσο έλεγαν...

Ένα πρόβλημα που αναφέρθηκε από όχημα του club μας, δυστυχώς μας επιβεβαιώνει. Skoda Octavia 1.4 TSI έκδοση Abiente. Μοντέλο 8ος 2009 αγορασμένο 18.500 ευρώ και σήμερα έχει 29.600 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο όχημα χρησιμοποιείτε μόνο για ταξίδια, παρκάρει σε γκαράζ και με κουκούλα. Στα μπροστινά φανάρια άρχισαν να φαίνονται τριχοειδής εσωτερικές ρωγμές. Το πρόβλημα άρχισε να εμφανίζεται στο όχημα τους τελευταίους πέντε μήνες. Να σημειωθεί πως το όχημα είναι ατρακάριστο, τα φανάρια είναι τα δικά του, και αυτό φαίνεται και από την ημερομηνία παραγωγής που γράφουν πάνω. Σε μια έρευνα που κάναμε, τα μοντέλα 2010-2011 δεν έχουν εμφανίσει κάτι παρόμοιο. Να σημειώσουμε πως τα φανάρια δεν έχουν θαμπώσει αλλά έχουν τριχοειδής ρωγμές, και φυσικό είναι σε λίγο καιρό να αρχίσουν να βάζουν νερά και υγρασία. Απευθυνθήκαμε στην αντιπροσωπεία, και εστάλη έκθεση στα κεντρικά και από εκεί στο εργοστάσιο. Δυστυχώς η απάντηση ήταν απογοητευτική...το εργοστάσιο αναγνωρίζει το πρόβλημα, αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2009 δεν καλύπτεται το ανταλλακτικό, ούτε μπορεί να δοθεί κάποια έκπτωση έτσι ώστε ο ιδιοκτήτης να αντικαταστήσει τα φανάρια. Δηλαδή, η ποιότητα κατασκευής πήγε περίπατο...το after sales και στα "πλαίσια καλής θελήσεως" απλά δεν υπάρχουν. Και ρωτάμε εμείς τώρα. Είναι η όχι αστοχία υλικού ? Είναι η δεν είναι πιθανόν κάποια ελαττωματική παρτίδα φαναριών ? Επιτρέπεται ένα όχημα 4μιση χρόνων, με τόσο λίγα χιλιόμετρα, παρκαρισμένο σε γκαράζ και με κουκούλα να ραγίζουν έτσι τα φανάρια ? και τα δύο ? Δηλαδή η ποιότητα κατασκευής φτάνει μόνο τα 2 έτη που είναι η εργοστασιακή εγγύηση ? Και ο ιδιοκτήτης τώρα πρέπει να ξοδέψει πάνω από 300 ευρώ για να αντικαταστήσει το εργοστασιακό λάθος ή την αστοχία υλικού ? Να σημειωθεί πως το αυτοκίνητο είναι στην διάθεση οποιουδήποτε για να διαπιστώσει ότι το όχημα είναι ατρακάριστο και τα φανάρια είναι εργοστασιακά. Επίσης να σημειωθεί πως η βλάβη αυτή δεν προέρχεται από κακή χρήση του οχήματος.Θα ήταν χαρά μας να μας απαντήσει κάποιος υπεύθυνος, και να αναπτυχθεί ένας ωραίος και εποικοδομητικός διάλογος. Όλοι αναρωτιόμαστε στα 10 χρόνια πως θα είναι αυτό το μοντέλο...
1η  δημοσίευση skoda club Πελοποννήσου 13/04/2014 Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς την άδεια του skoda club Πελοποννήσου.















10 σχόλια :

  1. φιλε μου εχει τυχη σε φιλο το ιδιο ακριβως προβλημα και ρωτησε σε αρκετους και του ειπαν οτι το προβλημα αυτο εχει εμφανιστει σε πολλα φαναρια ανεξαρτητου μαρκας και προερχεται απο την κουκουλα του αυτοκινητου.οντως στο φιλο μου εμφανιστηκε μετα απο πεντε χρονια και αφοτου ξεκινησε να του βαζει κουκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε φιλε.Οπως γραψαμε στο αρθρο, εσταλη εκθεση στο εργοστασιο. Το εργοστασιο, εχει αναγνωρισει το προβλημα. Ομως το οχημα ειναι εκτος εγγυησης. Δεν ειναι το πρωτο octavia που εχει αυτο το προβλημα. Πολλα του 2009 το εχουν. Επισης οι τριχοειδης ρωγμες ειναι μεσα απο το φαναρι οχι απ εξω...αρα δεν εχει καμια σχεση η κουκουλα, αντθετως η κουκουλα το προστατευει. δεν ειναι εξωτερικες γρατζουνιες του φαναριου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ομως σε όσα αυτοκίνητα βάζουν κουκούλα μόνο προβλήματα βγάζουν! Όσο αφορά τα φανάρια ακριβώς το ίδιο πρόβλημα το έχει ξάδερφος μου με άλλης μάρκας αυτοκίνητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οσα βαζουν κουκουλα θαμπονουν εξωτερικα ειναι γιαυτο τα περναν με αλοιφεσ και καθαριζουν. Αυτο που δεν εχεις καταλαβει οι γραμμες ειναι απο μεσα αρρα δεν οφειλοντε στην κουκουλα. οπως σου ειπε και πιο πριν ο skoda club εσταλη εκθεση στο εργοστασιο το οποιο ανγνωριζει αυτο το προβλημα ομως το αμαξι εχει βγει απο την εγγυηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψυχραιμία, το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να παραμείνει "οπτικό" και να μην επηρεάσει ποτέ τη λειτουργία των φαναριών. Ας μην προτρέχουμε να προεξοφλήσουμε μελλοντικά προβλήματα που μπορεί να μην εμφανιστούν ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπητε φιλε, απο διαφορες αναφορες και απο ερευνα που καναμε, μονο του 2009 το εχουν παρουσιασει αυτο. Το εργοστασιο το εχει αναγνωρισει αυτο το προβλημα. Ειναι σιγουρο πως καποια στιγμη τα φαναρια θα βαλουν νερα, μην γελιομαστε,οι ρωγμες θα προχωρησουν. Ειναι ηδη παρα πολλες και στα δυο φαναρια απο πανω μεχρι κατω. Ειναι απαραδεκτο σε αυτοκινητο 4μιση χρονων να παρουσιαζεται κατι τετοιο. Δηλαδη στα 10 χρονια τι θα γινει ? καποια αυτοκινητα που ηταν σε εγγυηση με το ιδιο προβλημα, τα φαναρια αντικατασταθηκαν. Εμας αυτο που μας ενοχλησε ειναι οτι ενω ειναι υπαρκτο προβλημα και εχει αναφερθει, δεν εδωσαν καποια λυση, η εστω μια εκπτωση, ετσι ωστε ο ανθρωπος να αλαξει τα φαναρια. Με λιγα λογια το after sales δεν εκανε τιποτα για τον πελατη σε ενα θεμα που εχει δικιο. Αντιθετως ειναι αρκετες οι φορες που το after sales εχει δωσει λυσεις. Στην συγκεκριμενη περιπτωση πραγματικα εχουμε μεινει αφωνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σταλει ενα αναλυτικο mail απο τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου προς το εργοστασιο. Μονο ετσι θα βρεθει λυση. Θα μου πειτε μιλησε η αντιπροσωπεια με το εργοστασιο, ε δεν ειναι το ιδιο. Μη τρελαθουμε τελειως, οταν δεν βρισκουμε ακρη με τις ελληνικες αντιπροσωπειες τοτε μιλαμε με τα εργοστασια οι ιδιοι! Το παρελθον εχει αποδειξει οτι δουλευει αυτη η μεθοδος σε πολλα θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολα τα φαναρια σε ολα τα αυτοκινητα εχουν αυτο το προβλημα γιατι τα βαζετε με την skoda??ακομα και τα πιο ακριβα αλλα εκει δεν μιλατε γιατι σας ποναει που εχετε παρει ενα ακριβο πλιν ομως αχρηστο αμαξι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδια..μην τα μπερδευουμε τα πραγματα. εδω ειναι site καθαρα για τα οχηματα skoda. και εξεταζουμε οτι αφορα τα skoda. Οι περισσοτεροι μπερδευεται το θαμπωμα με τις ρωγμες. το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει παρουσιασει εσωτερικες ρωγμες στα φαναρια, κατι το οποιο δεν ειναι φυσιολογικο σε ενα αυτοκινητο 4μιση χρονων, με 29.600 χιλιομετρα. Αν εσεις το θεωρειτε φυσιολογικο, τοτε γιατι το εργοστασιο το αναγνωρισε? Οταν το αμαξι θα παει για ΚΤΕΟ και η δεσμη φωτων δεν ειναι σωστη τι θα τους πει ο ιδιοκτητης ? ΑΑ ναι ξερετε...ετσι ειναι το φυσιολογικο ??? Το γεγονος οτι αργα η γρηγορα θα αλιωθει ο φωτισμος ? αυτο ειναι θεμα ασφαλειας και η φθορα αυτη δεν ειναι φυσιολογικη. Εχουν τηρηθει ολες οι διαδικασιες, οι σωστες διαδικασιες, ο αντιπρωσοπος εστειλε εκθεση στην βιαμαρ, η βιαμαρ στο εργοστασιο κτλ... και email να στειλει ο ιδιοκτητης η απαντηση του εργοστασιου θα ειναι να επικοινωνησουμε με τον τοπικο αντιπροσωπο, δηλαδη παλι θα ξαναγινει κυκλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να λεμε τα στραβα, αλλα να λεμε και τα καλα. για το συγκεκριμενο προβλημα, και αφου ειχε ακολουθηθει η σωστη διαδικασια, η Βιαμαρ επικοινωνησε με τον ιδιοκτητη, και μιας και ετυχε και το οχημα βρισκοταν στην Αθηνα, επικεφθηκε τα κεντρικα, οπου και απο κοντα διαπιστωσαν το προβλημα. Το τμημα εξυπηρετησης πελατων, ευγενεστατοι, ελυσαν τις αποριες μας, εκαναν τις οποιες διαδικασιες και αυτοι απο πλευρας τους. ομως λογο οτι το αυτοκινητο ειναι 4μιση χρονων το εργοστασιο δεν το δεχεται. παρολα ταυτα, εγινε μια πολυ πολυ γενναιοδωρη εκπτωση απο την Βιαμαρ, στα πλαισια της καλης θελησεως, και ετσι ο ιδιοκτητης μπορει να αλαξει τα φαναρια. Εμεις αυτο που θελουμε να πουμε ειναι ενα μπραβο στο τμημα εξυπηρετησης πελατων, για το ενδιαφερον και την ευγενεια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr