15 Οκτωβρίου, 2013

DSG 7 ΣΧΕΣΕΩΝ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΔΙΑΓΝΩΣΗ - ΒΑΣΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ

Το DSG (Direct-Shift Gearbox) είναι το ιδανικό κιβώτιο για οποιονδήποτε οδηγό. Είναι σε θέση να υπερκαλύψει τις απαιτήσεις όποιου αναζητά ένα αυτόματο κιβώτιο που να μεταβαίνει από την μία σχέση στην άλλη με απόλυτα ομαλό και βελούδινο τρόπο. Μπορεί επίσης να επιτύχει την μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Αυτά τουλάχιστον ισχύουν για την μία λειτουργία του κιβωτίου DSG με τον επιλογέα στην θέση "D" (drive)
Με μία κίνηση προς τα δεξιά, περνάει στην θέση "S" (sport) για να ικανοποιηθούν οι ανησυχίες ενός οδηγού που επιθυμεί να κινηθεί σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται στις ιδανικές στροφές ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση ενώ για ακόμη μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση.
Μηχανολογικά το DSG είναι εκπληκτικό στην λειτουργία του καθώς καταφέρνει να είναι πιο οικονομικό από τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο αλλά και πιο γρήγορο από πολλά ανθρώπινα χέρια. Η οικονομική λειτουργία του DSG οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο γεγονός πως η σύμπλεξη είναι "ξηρή" (πρακτικά οι δίσκοι είναι ξηροί αλλά λιπαίνονται από το λιπαντικό του κιβωτίου που μειώνει την θερμοκρασία) και όχι υδραυλική.
Ο υδραυλικός μετατροπέας που υπάρχει στα συμβατικά κιβώτια, στο ρόλο του συμπλέκτη, αποσπά έργο από τον κινητήρα, και ισχύ, άρα έχουμε αυξημένη κατανάλωση. Παράλληλα, στο DSG η εμπλοκή από την μία σχέση στην άλλη είναι άμεση χωρίς να υπάρχει η αίσθηση του ελαφρού πατιναρίσματος  λόγω του υδραυλικού υγρού και του φυγοκεντρικού μετατροπέα ροπής.
Όμως τα DSG παρουσίασαν κάποια προβλήματα στoυς δίσκους και στο λογισμικό τους (mechatronik).Τα πρώτα παράπονα εμφανίστηκαν στη Γαλλία όπου αρκετοί ιδιοκτήτες Polo, Golf και Scirocco, παραπονιούνται για παράξενους θορύβους που προέρχονται από το κιβώτιο. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο 7-τάχυτο DSG με τον θόρυβο να ακούγεται κατά της αλλαγή από 4η σε 3η ταχύτητα και από 2α σε 1η. Ο ήχος είναι μεταλλικός και επαναλαμβανόμενος και εμφανίζεται και σε καινούργια αυτοκίνητα. Παρόμοια προβλήματα έχουνε αναφερθεί σε αυτοκίνητα της Seat και της Skoda που φορούν το ίδιο DSG κιβώτιο 7 σχέσεων.
Μένει να δούμε πως θα χειριστεί το θέμα αυτό η Volkswagen στη Γαλλία. Η ανάκληση στη Κίνα αφορούσε μόνο στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού πρόγραμμα του κιβωτίου, αλλά όπως φάνηκε δεν έλυσε το πρόβλημα. Θα ανακοινώσει επίσημη ανάκληση ή θα χαρακτηρίσει και αυτά ως “μεμονομένα” περιστατικά;

Κάποιοι απο εσάς που έχετε γνώσεις διαγνωστικού μπορείτε να διαγνώσετε και να κάνετε βασική ρύθμιση στο κιβώτιο σας, είτε μετά από κάποια επισκευή είτε για να δείτε αν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Όμως επειδή χρειάζονται γνώσεις διαγνωστικού, κι τεχνικές γνώσεις, μπορεί μία λάθος κίνηση να προκαλέσει βλάβη στο κιβώτιο. Την διαδικασία βασικής ρύθμισης του κιβωτίου και on board μπορείτε να την διαβάσετε ΕΔΩ
Προσοχή εάν δεν γνωρίζεται μην το επιχειρήσετε. Το skoda club Πελοποννήσου και η συντακτική ομάδα ουδεμία ευθύνη φέρουν.




1 σχόλιο :

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr