22 Σεπτεμβρίου, 2013

ΑΝΤΛΙΑ ΥΨΗΛΗΣ TFSI Cam follower ή ποτηράκι


Στους πρώτους κινητήρες TFSI άνω των 170 hp είχε παρουσιαστεί ένας μεταλλικός θόρυβος στην δεξιά πλευρά του κινητήρα,(ΒWA) πάνω από το σασμάν. Εκεί βρίσκεται και η αντλία υψηλής (προσοχή δεν έχουν όλοι οι κωδικοί κινητήρα στην ίδια θέση την αντλία υψηλής πίεσης - AXX,CAW,BYD,BWJ,BHZ,BGB,BWE,BUL,BPJ κ.ά )  η οποία εφάπτεται με τον εκκεντροφόρο και ανοιγοκλείνει με την κίνηση του. Μεταξύ αντλίας και εκκεντροφόρου υπάρχει ένα μεταλλικό "ποτηράκι" το οποίο λόγω μεγάλης πίεσης (ειδικά αν δεν είναι μαμά το αυτοκίνητο) σπάει. Το αποτέλεσμα είναι ο εκκεντροφόρος στο σημείο εκείνο να γδέρνεται οπότε χρειάζεται αλλαγή της αντλίας και του εκκεντροφόρου, και αυτό γιατί εφόσον ο εκκεντροφόρος έχει γδαρθεί σε αυτό το σημείο θα χαλάσει και το καινούργιο ποτηράκι. Τα κομμάτια-ρινίσματα πρέπει να απομακρυνθούν και να μην πέσουν μέσα στον θάλαμο, ή να καθαριστούν.

Αυτό το ποτηράκι παρεμβάλλεται μεταξύ ενός εκκεντροφόρου και της αντλίας υψηλής πίεσης (στην "μπροστά") δίνοντας της κίνησης.Το ELSA δεν δίνει χρονικό διάστημα αλλαγής. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν με εκκεντροφόρους revisionA (2006-2007). Μετά το πρόβλημα λύθηκε θεωρητικά από το revision Β. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κυρίως μετά τις 50.000 χλμ και κυρίως αν το αυτοκίνητο είναι πειραγμένο και απαιτούνται περισσότερες πιέσεις. DIY δεν θα σας δώσουμε για ευνόητους λόγους, απλά σας παραθέτουμε το πρόβλημα, και αν σας τύχει κάτι τέτοιο σας συμβουλεύουμε να επισκεφθείτε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο.


4 σχόλια :

  1. ο συντακτης αυτου του μηνυματος τι αυτοκινητο εχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν είναι μύνημα είναι άρθρο. η συντακτική ομάδα έχει skoda, διάφορα μοντέλα διότι δεν γράφει τα άρθρα μόνο ένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άρα καλό θα είναι πριν δημοσιευθεί κάτι να δείτε κατά πόσο είναι σωστό όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γεγονος οτι η συντακτικη ομαδα εχει skoda, αυτο δεν σημαινει πως καποιος απο αυτους δεν ειναι τεχνικος...αρα μαλλον σωστο ειναι αυτο που γραφουμε, και ειναι καποιο απο τα συμπτωματα. Αν εσεις εχετε διαφορετικη αποψη, γραψτε την ελευθερα, γι αυτο αλωστε ειναι το site και τα σχολια ανοιχτα, για να γινετε ενας ωραιος και επικοδομητικος διαλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

1η πανελλαδική παρουσίαση Octavia VRS facelift

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Testing Octavia A7 facelift

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ skodaclub.com.gr