22 Ιουλίου, 2013

Η ΝΕΑ OCTAVIA-ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


Την Κυριακή 14 Ιουλίου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να οδηγήσουμε την νέα Octavia, σε ένα μοναδικό μέρος της πατρίδας μας, την Αρχαία Επίδαυρο.Ήταν τιμή για εμάς, τα μέλη του Skoda club Πελοποννήσου, να την γνωρίσουμε και να την οδηγήσουμε στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της επί ελληνικού εδάφους. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια του δήμου Επιδαύρου, και η παρουσίαση έγινε
από τον διευθυντή πωλήσεων της Skoda Interauto κύριο Γιώργο Σαρταμπάκο, και το τεχνικό τμήμα της, με τον αρχιμηχανικό και τον προϊστάμενο ηλεκτρολογείου. Μετά την παρουσίαση, πραγματοποιήθηκε και test drive, εντός της πόλης της παλαιάς Επιδαύρου, και εκτός πόλης.
Η έκδοση που είχαμε στην διάθεση μας ήταν η 1.6 TDI elegance. Η νέα Octavia μεγάλωσε σε διαστάσεις, ομόρφυνε, έγινε πολύ πιο ποιοτική και λανσάρεται πλέον ξεκάθαρα στην μεγάλη κατηγορία των σεντάν απέναντι στο Mondeo, Insignia και Passat.Όσοι θυμούνται, αυτό σας το είχαμε αναφέρει πως το Rapid θα συνεχίζει στην μικρομεσαία κατηγορία, και είναι ο αντικαταστάτης του Octavia tour.
Oι διαστάσεις της νέας Octavia αυξήθηκαν 9 πόντους σε μήκος, 5 πόντους σε πλάτος και 11 στο μεταξόνιο σε σχέση με την προκάτοχο της, αυξάνοντας τους χώρους για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές. Με 590 λίτρα χώρο αποσκευών και το μεγαλύτερο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, η νέα Octavia είναι και επίσημα το πιο ευρύχωρο σεντάν της κατηγορίας του, καταφέρνοντας ταυτόχρονα να μην ξεφύγει πολύ στις εξωτερικές της διαστάσεις. Για να έχετε μια εικόνα το μήκος της αγγίζει τα 4,66 μ ενώ ένα Insignia τα 4,83 μ.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, αυτή η αύξηση χώρων θα επέφερε και ανάλογη αύξηση βάρους όμως λόγο του μεταβλητού πλαισίου MQB του ομίλου, το οποίο εκτός του ότι μειώνει το κόστος κατασκευής ανά μονάδα, εξοικονομεί μέχρι και 102 kg σε σχέση με την Octavia 5.
Από πλευράς κινητήρων θα είναι διαθέσιμοι οι καινούργιοι 1,2 tsi,1.4 tsi,1.8 tsiο συνδυασμένoι με πεντατάχυτο, εξατάχυτο μηχανικό ή  7άρι DSG. Σε diesel διαθέσιμοιι θα είναι ο 1.6 TDI των 105 ps και με 90 ps.
Όλοι οι κινητήρες προσφέρονται με στάνταρ με το πακέτο Green Tec (start/ stop και ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης), ενώ ο 1.6 TDI καταφέρνει να μην πληρώνει τέλη με 99 g/ km εκπομπές CO2.
Οι εντυπώσεις από την βόλτα μας στους δρόμους της Επιδαύρου και εκτός αυτής, είναι άκρως θετικές, πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου από την ανάρτηση, ακόμη και με τις 17άρες ζάντες, την άψογη λειτουργειά του start/ stop, την εντυπωσιακή ηχομόνωση παρόλο που το αυτοκίνητο ήταν diesel, καλή αίσθηση του τιμονιού σε συνεχόμενες απαιτητικές στροφές, αποτελεσματικά φρένα, ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεσματικός ο διζωνικός κλιματισμός..αλλά την παράσταση έκλεψε η οθόνη αφής, όπου από εκεί μπορείς να ρυθμίσεις και το στυλ οδήγησης που επιθυμείς !!! απίστευτο ? κι όμως !!! Όλα αυτά μπορείτε να τα δείτε στα βίντεο, και στην αναλυτική παρουσίαση που μας έκανε ο κύριος Σαρταμπάκος, αναλύοντας μας όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Τέλος εντυπωσιακή είναι η λίστα των νέων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού που εντοπίζονται δύσκολα ακόμη και σε αυτοκίνητα πολυτελείας, όπως το νέο ESC (το παλιό ESP που όλοι γνωρίζαμε) με διευρυμένες λειτουργίες, το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων, το σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, σύστημα ειδοποίησης εκτροπής λωρίδας και σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης. Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μπορείτε να τα διαβάσετε και σε πρόσφατο άρθρο μας, που αναφερόμαστε ειδικά στα ηλεκτρονικά της νέας octavia EΔΩ


Τεχνικά Χαρακτηριστικά-
Skoda Octavia diesel
Κυβισμός (cc) 1.598 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 105/3.000-4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-2.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10.8
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 194
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 38
Εκπομπές Ρύπων CO2 99 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4,659
Πλάτος (μέτρα) 1,814
Ύψος (μέτρα) 1,461
Βάρος (κιλά) 1.305
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 590



1 σχόλιο :

  1. Το ότι το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος της OCTAVIA κοστίζει 1200 ευρώ όταν το ΙΔΙΟ σύστημα στο VW PASSAT κοστίζει μόλις 140 (!!!!) το έχει αντιληφθεί κανείς;;; >Η διαφορά είναι τεράστια, σχεδόν 10πλάσια! Η ΒΙΑΜΑΡ νομίζει ότι ειμαστε κορόιδα, ιθαγενείς, που μπορεί με καθρεφτάκια και χάντρες να μας δουλεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like us on facebook

instagram

MOTORSPORT NEWS

Facebook group

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ

FOLLOW US ON TWITTER

About us

ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TEXNIKA

ANABΑΘΜΙΣΕIΣ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΔ

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017 KAROQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Translate

ΠΑΡΑΠΟΝΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νew Citigo Parking Challenge

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Followers

Νew Citigo Parking challenge